Akcja WOA

1. Data: 2004-12-28 10:53:57

Temat: Akcja WOA
Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.akcja-woa.prv.pl/

moze cos sie zmieni?

2. Data: 2004-12-28 11:15:11

Temat: Re: Akcja WOA
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.akcja-woa.prv.pl/
> moze cos sie zmieni?

Moze, kiedys byla w Trojce akcja pod nazwa "Wojna z 3 schodami", jej celem
bylo zorganizowanie dojazdu niepelnosprawnej mlodziezy na koncerty m. in. do
Jarocina, ale dziwnie szybko z niej sie wycofali

Leszek

3. Data: 2004-12-28 16:02:02

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Akcja WOA

> http://www.akcja-woa.prv.pl/
> moze cos sie zmieni?

***HuSadam: Tylko dlaczego skrót od angielskiej wersji nazwy akcji? "Wózki W
Ataku" jest zapewne akcją, która skierowana jest do ON znających język
angielski. Dla mnie zamiast "Wheelchairs On Attack!" jakoś bardziej swojsko
brzmi "Wózki W Ataku!". No ale skoro ma to pomóc to można nawet po chińsku.
HS

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

4. Data: 2004-12-28 17:53:21

Od: "Bizon" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:4f10.000005c5.41d13b44@newsgate.onet.pl,
niejaki(a): NeoN z adresu <w...@o...pl> napisał(a):

> http://www.akcja-woa.prv.pl/
>
> moze cos sie zmieni?

TAK ZMIENI SIĘ :D

Rośniemy w siłę :)))

Właśnie dostałem od Pawła 3miasto, może ktoś zadziała w innych miastach ??
Trzeba działać,no bo kto ma zwrócić uwagę na te problemy jak nie my ??
POZDRO

--
Bizon
"Dla moich Polaków nie ma rzeczy niemożliwych."

5. Data: 2004-12-28 17:53:48

Od: "we_are_nobodies" <w...@g...pl[fuck_you_spamer]> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik NeoN <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

> http://www.akcja-woa.prv.pl/
>
> moze cos sie zmieni?

Witam!
Słowem wstępu przedstawię się - Paweł Łapiński, pomysłodawca i główny
'rozrusznik' akcji WOA w Białymstoku. Niezmiernie mi miło, że ktoś
postanowił podać ten adres na grupie dyskusyjnej - mi zabrakło inteligencji
i nie wpadłem na ten pomysł;-))
Strona wygląda jak wygląda, jest robiona przez człowieka, który
podobnych na głowie ma kilkadziesiąt. Mam nadzieję, że więcej osób się tym
zainteresuje - zapraszam do współpracy, wszelkie propozycje czy pomysły mile
widziane:) Uważam też, że ten problem nie dotyczy również Białegostoku więc
zachęcam do tworzenia autonomicznych komórek WOA w swoich miastach.
Jakiekolwiek pytania czy komentarze proszę słać pod adres
woa-bialystok@(TO WYCIĄĆ)go2.pl

Pozdrawiam!

6. Data: 2004-12-28 18:00:50

Od: "we_are_nobodies" <w...@g...pl[fuck_you_spamer]> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bizon <b...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cqs6p6$69b$...@s...infinity.net.pl...

> Trzeba działać,no bo kto ma zwrócić uwagę na te problemy jak nie my ??

A mi chodzi jeszcze o to, aby do pomocy zatrudnić osoby zdrowe - byłby to
taki sposób na integrację społeczeństwa pełno- i niepełnosprawnego oraz
zwykła pomoc w zauważeniu problemu, który jest ignorowany/niewidoczny dla
ludzi zdrowych.

Pozdrawiam!

7. Data: 2004-12-28 18:10:49

Od: "Bizon" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tuesday, December 28, 2004 5:02 PM czasu lokalnego,
niejaki(a): HuSadam z adresu: <h...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> znających język angielski. Dla mnie zamiast "Wheelchairs On Attack!"
> jakoś bardziej swojsko brzmi "Wózki W Ataku!". No ale skoro ma to

No stary nie czepiaj się, cały kraj się uczy języków a Tobie źle ?? Może nie
rozumiesz ?? Jak chcesz to mogę Ci tłumaczyć ;)

8. Data: 2004-12-28 19:52:26

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> rozumiesz ?? Jak chcesz to mogę Ci tłumaczyć ;)
***HuSadam: A właśnie że będe sie czepiał a jeśli nie rozumiesz dlaczego, to
Twoja niepełnosprawność sięga dalej niż podejrzewasz. No bo dlaczego nie po
chińsku tylko po angielsku w Polsce? Przecież Chinczyków jest więcej.

9. Data: 2004-12-28 23:26:38

Od: "Bizon" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:005601c4ed16$b4ccca80$a9a660d9@terminal,

> [...]
> dlaczego, to Twoja niepełnosprawność sięga dalej niż podejrzewasz. No
> bo dlaczego nie po chińsku tylko po angielsku w Polsce? Przecież

No chyba chcesz nawiązać do pewnej ustawy ...albo jesteś chińczykiem :)
Tak czy siak ważne, żeby pomysł Pawła się przyjął i przyniósł efekty, a
nazwa akcji może być nawet cyrylicą.
POZDRO

10. Data: 2004-12-29 01:00:48

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> No chyba chcesz nawiązać do pewnej ustawy ...albo jesteś chińczykiem :)
> Tak czy siak ważne, żeby pomysł Pawła się przyjął i przyniósł efekty, a
> nazwa akcji może być nawet cyrylicą.
> POZDRO

Wbrew pozorom ta sprawa ma istotne znaczenie - nie mam wątpliwości, że ta
słuszna skądinąd inicjatywa młodego człowieka przewróci się tylko dlatego,
że wiekszość ON przeleci tytuł akcji wzrokiem i nie zatrzyma się nad
treścią. Bo wbrew pozorom większość jednak nie zna języka angielskiego. No
chyba że to akcja dla określonego kręgu. Ale wówczas cała sprawa nie ma
sensu. Aby dotrzeć do "internetowych mas" trzeba jednak być maksymalnie
komunikatywnym zamiast popisywać sie lepszą czy gorszą umiejętnością obcego,
nie związanego zresztą z naszą kulturą ani z naszym statusem zdrowotnym,
języka.
Każdy rozsądny człowiek przyzna mi rację.
HuSadam

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

IdN
Alimenty