IdN

1. Data: 2004-12-28 08:08:05

Temat: IdN
Od: "Dorota Nawara" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry Wszystkim!
Czy u Was też występują problemy z IdNem? Już cztery dni u mnie ani drgnie,
wszystka poczta zablokowana w tym prenumerata dzienników. Pewnie życzeń
świątecznych rownież sporo i jak one się mają w święta spełniać? Czy z tym
naprawdę nie da sie nic zrobić? POMOCYYYY!
Miłego dnia!
Dorota

2. Data: 2004-12-28 08:17:21

Temat: Re: IdN
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzień dobry Wszystkim!
> Czy u Was też występują problemy z IdNem?

Tak, przestal dzialac przed swietami i prawdopodobnie nikt kompetentny o tym
nie wie bo strony WWW tez nie ma

Leszek

3. Data: 2004-12-28 15:12:53

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Uwazam ze wylaczenie serwera na swieta to swinstwo!!! Jezeli zas serwer
ulegla jakim uszkodzeniom (w co watpie) to powinno pojawic sieslowo
przepraszam! a to juz nie raz sie dzieje a przeprosin nikt jak do tej pory
chyba nie dostal. Skoro jest to serwer a nie zykly komputer podlaczony do
sieci - to chyba powinien dzialac. Tylko ze to jest IDN Internet Dla
Niepelnosprawnych - a wiec JACY UZYTKOWNICY TAKI INTENET (tez
niepelnosprawny :-).

pozdrawiam
Arek

ps przepraszam tych ktorzy nie otrzymali zyczen ale... no sami rozumiecie
:-)

5. Data: 2004-12-28 15:25:13

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazam ze wylaczenie serwera na swieta to swinstwo!!!

Wyraznie widac, ze juz nikomu nie zalezy na tym zeby ten serwer dzialal
bezawaryjnie

Leszek

6. Data: 2004-12-28 16:27:33

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> sieci - to chyba powinien dzialac. Tylko ze to jest IDN Internet Dla
> Niepelnosprawnych - a wiec JACY UZYTKOWNICY TAKI INTENET (tez

Może to koniec IdN ?? :-(
Smutno by było.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Alimenty
PC i niepełnosprawność
realspeak PL
psy i Niepełnosprawni
Apel do osób niepełnosprawnych chcących otrzymać kredyt na samochód z PFRON