Akuba

1. Data: 2003-07-11 05:43:33

Temat: Akuba
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ten piekny, żółto-zielony krzaczek naprawdę wytrzymuje -20 stopni?
Goldie

2. Data: 2003-07-11 20:33:35

Temat: Re: Akuba
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kwiecińska napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ten piekny, żółto-zielony krzaczek naprawdę wytrzymuje -20 stopni?

Watpie.
Nie kazda akuba jest pstra. Mozliwe, ze formy zielone sa bardziej
wytrzymale.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2003-07-12 09:25:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> Watpie.
> Nie kazda akuba jest pstra. Mozliwe, ze formy zielone sa bardziej
> wytrzymale.

Kiedyś odzywał się tutaj amator spod Nysy bodajże, uprawiający aukubę w
ogrodzie. W specyficznych warunkach i klimacie Dolnego Śląska.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-07-12 09:46:53

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Kiedyś odzywał się tutaj amator spod Nysy bodajże, uprawiający aukubę w
> ogrodzie. W specyficznych warunkach i klimacie Dolnego Śląska.

Bez przenoszenia na zimę do szlarni/domu/gdziekolwiek? Jeśli tak, to
nie mógł być amator :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Trudny kontakt z takim pelikanem,
Bo to, że jest ptakiem -- wielikanem

5. Data: 2003-07-12 10:00:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Bez przenoszenia na zimę do szlarni/domu/gdziekolwiek? Jeśli tak, to
> nie mógł być amator :)

Twierdził, że trzyma zimą w ogrodzie. A w "Kwietniku" kiedyś też coś było na
ten temat. Przypuszczam, że to tak jak z moją figą - do pierwszej w miarę
normalnej zimy;-)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-07-12 10:51:40

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
Przypuszczam, że to tak jak z moją figą - do pierwszej w miarę
> normalnej zimy;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

No właśnie, o to miałem się zapytać Ciebie, mimo że nie jestem
czarnowidzem, przewidziałem :-)
Tegoroczna zima okazała się również niesprzyjająca dla Żywotnikow
wschodnich,(Thuja orientalis) widzę sporo uszkodzonych egzemplarzy.
:-) Bogusław

7. Data: 2003-07-12 11:10:49

Temat: Odp: Akuba
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOENGEEAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> [...]
> Tegoroczna zima okazała się również niesprzyjająca dla Żywotnikow
> wschodnich,(Thuja orientalis) widzę sporo uszkodzonych egzemplarzy.

A ja miesiąc temu dostałam figę, która zimowała w ogrodzie,czyli przeżyła tę
zimę. Brutalne przesadzenie odchorowała, ale już doszła do siebie. Mozna
próbować :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

8. Data: 2003-07-12 12:54:55

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
(...)
> [...]
> przeżyła tę
> zimę. Brutalne przesadzenie odchorowała, ale już doszła do siebie. Mozna

Można , ale po co ?
:-) Bogusław

9. Data: 2003-07-12 13:21:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEEENJEEAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...
> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Można , ale po co ?
> :-) Bogusław

Ładna jest przecież :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

10. Data: 2003-07-12 20:45:24

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> ten temat. Przypuszczam, że to tak jak z moją figą - do pierwszej w miarę

Dobrze, to ja się przyznam :-). Wysadziłam swoją akubę z donicy do
ogrodu i nie zamierzam jej wykopywać. Będzie miała piękny pogrzeb
:-(.

Z pozdrowieniami, Maria

P.S. To jeszcze się przyznam ( a, co mi tam :-) ], że mój
rhodochiton ma pąki. Wzeszły tylko 3 ździebła, ale zawsze...

Re:czym karmicie swoje rybki w oczku
Prawidłowe Nazewnictwo Roślin
pomocy dla moich lobelii
zmarnowana maciejka