Albedo

1. Data: 2000-09-20 06:15:19

Temat: Albedo
Od: t...@p...fm (tatarak) szukaj wiadomości tego autora

Po krótkiej przerwie znów sledze bardzo preznie dzialajaca grupe i od razu
mam do was pytanie , prosbe o pomoc, a mianowicie: w jaki sposob w
ogrodnictwie wykorzystujemy Albedo. Jest to szkolne pytanie cory mojego
znajomego.
pozdr
tadeusz

2. Data: 2000-09-20 08:57:23

Temat: Odp: Albedo
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tatarak <t...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:002301c022ca$413367c0$1b244cd5@l6w3n0...
> [...]
> mam do was pytanie , prosbe o pomoc, a mianowicie: w jaki sposob w
> ogrodnictwie wykorzystujemy Albedo. Jest to szkolne pytanie cory mojego

Chyba powinnam jeszcze raz pójść do szkoły:( Czy mógłbyś jeszcze napisać, co
to jest Albedo?

Przygnębiona Basia.

3. Data: 2000-09-20 09:25:16

Temat: Re: Albedo
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:
> Chyba powinnam jeszcze raz pójść do szkoły:( Czy mógłbyś jeszcze napisać, co
> to jest Albedo?

Wydaje mi sie, czy tez Ciebie teraz ktos egzaminuje?

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K.

4. Data: 2000-09-20 09:48:59

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ma astronomia z ogrodnictwem?
Albedo to zdaje sie wspolczynnik odbicia swiatla slonecznego od powierzchni
planety lub cos w tym rodzaju.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

5. Data: 2000-09-20 09:56:14

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albedo to tez w owocach cytrusowych to biale pomiedzy jadalnym
srodkiem a kolorowa skorka.
W ostatnim Dzialkowcu czy tez Ogrodach bylo o grejpfrutach, a wlasciwie
wyciagu z pestek i skorek i ich dzialaniu przeciwgrzybowym.
To tyle co wiem na ten temat.
Krzysztof

6. Data: 2000-09-20 10:07:37

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> wrote in message

> Chyba powinnam jeszcze raz pójść do szkoły:( Czy mógłbyś jeszcze napisać,
co
> to jest Albedo?
>
> Przygnębiona Basia.

1.albedo-fiz..........
2.albedo- bot. Wewnętrzna biała warstwa skórki owoców cytrusowych , prawie
nieprzepuszczalna dla gazów, zawierająca znaczne ilości substancji
pektynowych , wykorzystywana do przemysłowego wytwarzania preparatów
pektynowych.
Albedo neutronowe-........
Z "Leksykon naukowo - techniczny" , WN-T 1984

Tego jest trzy.I nie wiadomo o które chodzi.
Przez te pektyny to dochodzę tylko do galaretek i dżemów.

Kronopio
ICQ 82543201

7. Data: 2000-09-20 10:24:22

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...agh.edu.pl...
> [...]
> W ostatnim Dzialkowcu czy tez Ogrodach bylo o grejpfrutach, a wlasciwie
> wyciagu z pestek i skorek i ich dzialaniu przeciwgrzybowym.

No to stawiam sobie pałę! Skleroza ponoć nie boli...

Basia.

8. Data: 2000-09-20 10:24:59

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kronopio <c...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8qa29o$t8f$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Tego jest trzy.I nie wiadomo o które chodzi.
> Przez te pektyny to dochodzę tylko do galaretek i dżemów.

I do smażonych skórek, ale to już NTG.

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-09-20 10:54:48

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że "normalny" ogrodnik tego nie wykorzystuje. Ciekaw jestem czy nie
ma to zastosowania w rozmnażaniu "in vitro", przepraszam, w szkle, w
warunkach laboratoryjnych.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

10. Data: 2000-09-20 13:01:18

Temat: Re: Odp: Albedo
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to stawiam sobie pałę! Skleroza ponoć nie boli...
Really?

> Basia.

D.P.

Re: Re: Odp: Re: magnolia parasolowaa