Re: Botan Botanicus?

1. Data: 2000-09-20 06:20:13

Temat: Re: Botan Botanicus?
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> napisał:

> Na przyszłość, (na Twoja wyraźną prośbę)postaram się mówić jaśniej o
> nieprawdach które wypisujesz. Jest to łatwe bowiem kto więcej pisze ten
> częściej się myli :-).
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to
Witam.
Oczywiscie jesli ktos pisze wiecej czesciej sie myli to normalne.
Ilosc postow jakie wyslalem czyli 41 rowniez o tym swiadczy.
Jest to moj ostatni post na ta grupe.
Przepraszam Wszystkich za zamieszanie jakie wprowadzilem ,chociaz robilem to z
premedytacja.
Nie wszystkim odpowiedzialem gdyz musialem przeciez miec przerwy na posilki:))
Dziekuje Jagodzie za slowa wsparcia (Circus aeruginosus-przeslij pozdrowienia)
Przepraszam Basiu za to ze Cie zirytowalem,ale tak musialo byc.
Sadze ze przez te moje posty nic sie nie zmieni i dalej bedziemy przyjaciolmi.
Odchodze bogaty o inna wiedze.
Po raz ostatni.
Botan Botanicus

2. Data: 2000-09-20 07:13:57

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> Przepraszam Basiu za to ze Cie zirytowalem,ale tak musialo byc.
> Sadze ze przez te moje posty nic sie nie zmieni i dalej bedziemy przyjaciolmi.
Szkoda ze nie przeciagnales zabawy dluzej, bo tak pieknie sie rozwijala.
Piotrowi trzeba udzielic nagany za nadmierna gadatliwosc.
A w ogole, to patrze na grupe z podziwem - taka zwartosc, solidarnosc,
obrona pryncypiow i autorytetow - to sie nawet w zyciu nie zdarza.
Moze troche za duzo ksenofobii w nas jest.

Ja sie ciesze i jestem dumny ze moge czasem sie pokazac w takim
towarzystwie.
Krzysztof

3. Data: 2000-09-20 08:07:17

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> Jest to moj ostatni post na ta grupe.
> Przepraszam Wszystkich za zamieszanie jakie wprowadzilem [...]

Co jest? Wymiekasz?

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

4. Data: 2000-09-20 11:05:45

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwól Botanikusie że pożegnam Cię w imieniu całej grupy, a to w zamian za
to, że nikt podobno nie przywitał Cię godnie na niej . Nie mówię żegnaj lecz
zaledwie do przeczytania ...... (:-))

Pozdrówki - Jagoda

5. Data: 2000-09-20 11:20:19

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@p...onet.
pl...
(...)
> Jest to moj ostatni post na ta grupe.
> Przepraszam Wszystkich za zamieszanie jakie wprowadzilem ,chociaz robilem
> [...]

Co za ulga.

A teraz przyznaj się "prowokatorze" do swojej znanej nam postaci. :-))
Na początku dałam się nabrać

Pozdrawiam Krystyna

6. Data: 2000-09-20 12:30:18

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przysięgam ....... (:-)) Nie mam pojęcia KTO TO JEST !!!!
On też mnie z kimś chyba pomylił......

Pozdrawiam -Jagoda

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl

7. Data: 2000-09-20 12:46:24

Temat: Re: Botan Botanicus? zagadka rozwiazana.
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Moja przygoda z Botanem zaczela sie w dniu w ktorym mi padla moja poczta
internetowa.
Co to znaczy kiedy nie ma sie dostepu do grupy dyskusyjnej wielu z nas wie.
Jakas nicosc ,zdenerwowanie i wscieklosc.
Po kilku dniach zalozylem nowa poczte z nazwa Botan Botanicus.
I zaczelo sie szalenstwo ktore pokazalo drugie moje oblicze.
Bo ktoz by podejrzewal statecznego kolekcjonera roslin skalnych o takie
wyglupy.Ale to wciagnelo ,jak jakis hazard i potoczylo sie do dnia
dzisiejszego,kiedy wreszcie mam swoj prawdziwy adres i znowu bede wysylal
posty wywazone, w skromnej ilosci.
Mysle ze swoim postepowaniem nikogo nie urazilem a jesli tak to przepraszam
nie jako" Botanicus" tylko Boguslaw Radzimierski.
A swoja droga to nie myslalem ze bedziecie tak ostro walczyc o dobra imie
Boguslawa.:)) bardzo mi to pochlebia.
Pozdrawiam wszystich serdecznie i prosze o lagodny wymiar kary.
Boguslaw Radzimierki psd.(Botan Botanicus)

8. Data: 2000-09-20 13:16:25

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:

> Witam serdecznie.
> Moja przygoda z Botanem zaczela sie w dniu w ktorym mi padla moja poczta
> internetowa....

Przyznaj sie, czyje posty Cie sklonily do odkrycia przylbicy?
Jagody? Krychy???
Szkoda ze to tak krotko trwalo
Krzysztof

9. Data: 2000-09-20 14:07:20

Temat: Re: Botan Botanicus? czy jestesmy tolerancyjni ?
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Krzysiek Koterba cos chyba sie domyslal .
Jagoda wiedziala ze jest to ktos z Towarzystwa ktore u niej bylo-ale czy
mnie kojarzyla nie wiem.
Najlepszym wyczuciem wykazal sie Krzysztof Marusinski ;)- a moze to byla
tylko jego gra.
Nawet jak ktos z grupy sie domyslal to i tak nie chcial przerwac .
Grupa sie ozywila skonsolidowala ,niektorzy stali z boku patrzac jak to sie
zakonczy.
Mam nadzieje Krysiu (Krycha) ze przez moje rozbijanie watkow nie musialas
brac czegos na uspokojenie.
A swoja droga nie jest latwo wejsc na grupe z poza pyszalka
wszystkowiedzacego,pewnego siebie ,ktory chce pouczac innych.
Kto chce z takim rozmawiac, to grupa ma go pouczac.
Sam nieraz popelnialem takie bledy ,nie probujac zrozumiec tych co pisza.
Celowo wprowadzalem zla pisownie roslin ,ale tutaj czuwal Krzysztof
wytykajac mi bledy.
Pozdrawiam .
Boguslaw Radzimierki

10. Data: 2000-09-20 14:37:07

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:052401c0230c$19511da0$b61da0d4@ppp...
> [...]
> tylko jego gra.
> Nawet jak ktos z grupy sie domyslal to i tak nie chcial przerwac .
Bo to było całkiem dobre. Wiem, wiem, już się [...].

Cyt.
Mozesz to rozwinac?
Gdybyś ten wątek rozwinął Bogusławie, to byłbyś trafiony/zatopiony.
A dlaczego go nie rozwinąłeś to ja wiem i ty też. :-)))
[...]
Pozdrawiam Jerzy
PS
W Powsinie tylko dwóch "rzucało" łaciną a i po spotkaniu u Jagody było do
przewidzenia, że "COŚ" się pojawi. I bardzo dobrze. Miłej zabawy.

Albedo
Re: Re: Odp: Re: magnolia parasolowaa
Re: Re: Male robale
Re: Re: magnolia parasolowaa