Re: Botan Botanicus?

31. Data: 2000-09-27 10:15:14

Temat: Re: kara dla botanikusa
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:001c01c023e5$953782e0$961da0d4@ppp...
> Witam.
> Prosilem o lagodny wymiar kary :)))
> Ale zeby wyjsc naprzeciw ,proponuje trzy sadzonki Sangwinari canadensis
,pod
> warunkiem ze wstawicie sie za mna u "Krychy"
> Pozdrawiam.
> Boguslaw Radzimierski.

Wróciłam po kilkudniowym urlopie i najpierw czytam ten wątek.
Jak może pamiętacie napisałam przed urlopem między innymi o Botanicusie:
"... twierdzę, że ta osoba była na naszym spotkaniu w Powsinie,
a potem u Jagody."
Był moment, że podejrzewałam Ciebie Bogusławie, bo z osób,
które były na spotkaniu u Jagody właśnie Ty "znikłeś" z listy.
Pamiętasz, że na priv pisałam Ci "Czy my się znamy również z widzenia?"
Wybaczam Ci rozbijanie wątków i również cieszę się, że to rozbijanie
skończyło się.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie Krystyna.