podziwiam Waszą cierpliwość i wyrozumiałość

1. Data: 2000-09-20 06:55:43

Temat: podziwiam Waszą cierpliwość i wyrozumiałość
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dla postępków Botan Botanicus'a.

Jakoś nie widzę, aby ktoś namawiał go do trzymania się wątku.
Chyba, że wszystko idzie na priv, tak jak ja to do tej pory robiłam.
Ale, gdy dzisiaj zobaczyłam znowu, że jest nowy wątek:
"Re:Re:Re:Re:Re: Co to jest kermik" z dnia 19.09 godz. 23.30,
to straciłam cierpliwość i wyrozumiałość.

Tego nie da się czytać!!

Chyba, że to tylko ja widzę takie rzeczy na ekranie, a Wy nie?
Botanicis jak chce, to zauważyłam że potrafi trzymać się wątku.
Według mnie to rozbijanie wątku jest działalnością celową i robi to
w ramach rozrywki i zabawy osoba znana nam na grupie.
I nie tylko, twierdzę, że ta osoba była na naszym spotkaniu w Powsinie,
a potem u Jagody.

Bardzo prawdopodobne, że Botanicus i Burok to ta sama osoba, jak sugerował
już
to Piotr (zdaje się).

Jeżeli Botanicusie nie przestaniesz rozrabiać, to zniechęcisz mnie do
czytania tej grupy,
chociaż uważam ją za najbardziej sympatyczną i rzeczową (do czasu Twojego
mieszania).
Na kawały jeszcze czas, do 1 kwietnia jest pół roku.

Idę na kilkudniowy urlop, może przez ten czas sytuacja na grupie unormuje
się

Pozdrawiam, zatroskana Krystyna

2. Data: 2000-09-20 08:35:48

Temat: Re: podziwiam Waszą cierpliwość i wyrozumiałość
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka napisała:

> A nie mozna po prostu pozakladac filtrow?
> D.
Botanikus po prostu lubi egzaminowac ludzi - taki jest i z tym trzeba
go lubic.
Do tego co napisalem w poprzednim poscie dodam, ze pojawienie sie
tego osobnika spowodowalo troche zamieszania, ale pokazalo jacy ludzie
na tej grupie sa. A sa wspaniali. Przynajmniej w moim odczuciu.
Mysle ze wybaczycie botanicusowi ten dowcip.
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof
P.S.
Przeczytalem to co napisalem i widze ze mze to sugerowac moja osobe
jako autora tego kawalu.
Oswiadczam ze TO NIE JA!

3. Data: 2000-09-20 08:40:53

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> [...]
> mieszania).
> Na kawały jeszcze czas, do 1 kwietnia jest pół roku.

Re: Botan Botanicus?
Albedo
Re: Re: Odp: Re: magnolia parasolowaa
Re: Re: Male robale