podziwiam Waszą cierpliwość i wyrozumiałość

następny post »
From: "krycha" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: podziwiam Waszą cierpliwość i wyrozumiałość
Date: Wed, 20 Sep 2000 08:55:43 +0200

dla postępków Botan Botanicus'a.

Jakoś nie widzę, aby ktoś namawiał go do trzymania się wątku.
Chyba, że wszystko idzie na priv, tak jak ja to do tej pory robiłam.
Ale, gdy dzisiaj zobaczyłam znowu, że jest nowy wątek:
"Re:Re:Re:Re:Re: Co to jest kermik" z dnia 19.09 godz. 23.30,
to straciłam cierpliwość i wyrozumiałość.

Tego nie da się czytać!!

Chyba, że to tylko ja widzę takie rzeczy na ekranie, a Wy nie?
Botanicis jak chce, to zauważyłam że potrafi trzymać się wątku.
Według mnie to rozbijanie wątku jest działalnością celową i robi to
w ramach rozrywki i zabawy osoba znana nam na grupie.
I nie tylko, twierdzę, że ta osoba była na naszym spotkaniu w Powsinie,
a potem u Jagody.

Bardzo prawdopodobne, że Botanicus i Burok to ta sama osoba, jak sugerował
już
to Piotr (zdaje się).

Jeżeli Botanicusie nie przestaniesz rozrabiać, to zniechęcisz mnie do
czytania tej grupy,
chociaż uważam ją za najbardziej sympatyczną i rzeczową (do czasu Twojego
mieszania).
Na kawały jeszcze czas, do 1 kwietnia jest pół roku.

Idę na kilkudniowy urlop, może przez ten czas sytuacja na grupie unormuje
się

Pozdrawiam, zatroskana Krystyna