| « poprzedni wątek | następny wątek » |
281. Data: 2012-03-13 20:37:18
Temat: Re: Ale Czad;)Dnia 2012-03-13 21:28, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:
> Dnia Tue, 13 Mar 2012 21:20:03 +0100, medea napisał(a):
>> W dniu 2012-03-13 16:51, Qrczak pisze:
>>> Dnia 2012-03-13 12:30, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:
>>>> Użytkownik "zdumiony"
>>>>>
>>>>>> Myślę, że nie zrozumiałeś idei.
>>>>>
>>>>> jakiej idei?
>>>> Akceptacji części dorobku kultury francuskiej.
>>>> Za Qrkę co by się czerwienić nie musiała.
>>>
>>> Dzięki olo. Jakoś mi przez gardło przejść nie chciało.
>>
>> Nie trzeba przecież połykać.
>
> Qra z zatkanym dziobem?
> :-)
Chciałabyś, he!
Qra
--
Młodość musi się wyszumieć, starość musi się wypalić.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
282. Data: 2012-03-13 20:38:00
Temat: Re: Ale Czad;)Dnia Tue, 13 Mar 2012 21:34:31 +0100, medea napisał(a):
> W dniu 2012-03-13 20:54, Ikselka pisze:
>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:50:16 +0100, Fragile napisał(a):
>>
>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 12:24:26 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):
>>>
>>>> On 13 Mar, 19:38, Ikselka<i...@g...pl> wrote:
>>>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:08:36 +0100, zdumiony napisał(a):
>>>>>
>>>>>> Użytkownik "Ikselka"<i...@g...pl> napisał w wiadomości
>>>>>> news:bmeene7xti7y.17poyfbcff5rd.dlg@40tude.net...
>>>>>>> Biblia nakazuje mi przyjmowac każdą pieszczotę od męża, ponieważ mężowi
>>>>>>> nakazuje dawać mi rozkosz 3-)
>>>>>> Gdzie to jest?
>>>>> W Biblii - przecież pisałam. A gdzie - własnie nie zapamiętałam, od
>>>>> dłuższego czasu szukam w necie, bo Biblii w domu nie mam.
>>>> A to nie to będzie?:
>>>>
>>>> "Mężowie powinni miłować swoje żony, tak jak własne ciało. Kto miłuje
>>>> swoją żonę, siebie samego miłuje. Przecież nigdy nikt nie odnosił się
>>>> z nienawiścią do własnego ciała, lecz [każdy] je żywi i pielęgnuje,
>>>> jak i Chrystus - Kościół" ( List św. Pawła do Efezjan 5:28 - 29).
>>>>
>>>> Stalker, jak to już w Biblii bywa, możesz sobie zinterpretować tak jak
>>>> potrzeba ;-)
>>>>
>>> "Niech będzie błogosławiony twój zdrój, a raduj się z żony twojej młodości.
>>> Miłej jak łania, powabnej jak gazela. Niech jej piersi zawsze ci sprawiają
>>> rozkosz, upajaj się ustawicznie jej miłością." (Prz 5. 19, por. Koh 9. 9).
>>>
>>> Pozdrawiam,
>>> M.
>> Bingo!
>> Dzięki, dobra kobieto :-)
>
> Ale w tym fragmencie jest raczej o tym, żeby mąż sprawiał sobie rozkosz,
> a nie małżonce.
>
To mężowskie upajanie się jej piersiami nie jest dla żony rozkoszą?
3-)
A w innych fragmentach jest i o małżonce, jest 3-)
--
XL
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
283. Data: 2012-03-13 20:49:53
Temat: Re: Ale Czad;)Ikselka napisał(a):
> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:18:10 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>
> > Ikselka napisaďż˝(a):
> >> Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:54:03 +0100, Ikselka napisaďż˝(a):
> >>
> >>>> "Niech b�dzie b�ogos�awiony tw�j zdr�j, a raduj si� z �ony
twojej m�odo�ci.
> >>>> Mi�ej jak �ania, powabnej jak gazela. Niech jej piersi zawsze ci
sprawiajďż˝
> >>>> rozkosz, upajaj si� ustawicznie jej mi�o�ci�." (Prz 5. 19, por. Koh 9.
9).
> >>>>
> >>>> Pozdrawiam,
> >>>> M.
> >>>
> >>> Bingo!
> >>> Dzi�ki, dobra kobieto :-)
> >>> --
> >>
> >> I tu ma�y komentarz do powy�szego:
> >>
> >> "Przede wszystkim zwr��my uwag� na u�yte wy�ej sformu�owania
"u�ywaj
> >> �ycia", "raduj si�", "upajaj si�" "niech jej piersi sprawiaj� ci
rozkosz".
> >> S� pary ma��e�skie, kt�re uwa�aj�, �e seks zosta� dany ludziom
wy��cznie w
> >> celach prokreacyjnych, dlatego te� wsp�ycie podejmuj� tylko w�wczas, gdy
> >> bior� pod uwag� sp�odzenie dziecka. Jednak przytoczone wy�ej wyra�enia
> >> dobitnie �wiadcz� o tym, �e seks ma by� dla ma��onk�w przede
wszystkim
> >> �r�d�em przyjemno�ci i rado�ci. Jak cz�sto? Czy tylko wtedy gdy
planujemy
> >> dziecko? Biblia m�wi: "upajaj si� ustawicznie", "zawsze", "po wszystkie dni
> >> twojego marnego bytowania". R�wnie� Nowy Testament m�wi: "Nie stro�cie
od
> >> wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do pewnego czasu, aby odda�
siďż˝
> >> modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby was szatan nie kusi� z
> >> powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5). To mocna zach�ta."
> >>
> >> Oraz:
> >>
> >> Z Ksi�gi Kaznodziei Salomona 9:9:
> >> "U�ywaj �ycia ze swoj� ukochan� �on� po wszystkie dni twojego
marnego
> >> bytowania, jakie ci da� pod s�o�cem, bo to jest tw�j udzia� w �yciu
i
> >> trudzie, jaki znosisz pod s�o�cem.""
> >>
> >> Nowy testament:
> >> "Nie stro�cie od wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do pewnego
> >> czasu, aby odda� si� modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby
> >> was szatan nie kusi� z powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5).
> >>
> >> Pnp 2:2-6:
> >> "Jak lilia mi�dzy cierniami, tak moja przyjaci�ka mi�dzy dziewcz�tami.
> >> Jak jab�o� w�r�d drzew le�nych, tak m�j mi�y mi�dzy
m�odzie�cami. W jego
> >> cieniu pragn� odpocz��, gdy� jego owoc jest s�odki dla mego
podniebienia...
> >> Wprowadzi� mnie do winiarni, kt�rej god�em dla mnie jest mi�o��.
> >> Pokrzepi� mnie plackami z rodzynk�w, posili� mnie jab�kami, bo jestem
chora
> >> z mi�o�ci.
> >> Jego lewica jest pod moj� g�ow�, a jego prawica obejmuje mnie."
> >> Punktem kulminacyjnym Pie�ni nad Pie�niami jest rozdzia� czwarty,
opisuj�cy
> >> noc po�lubn� m�odej pary, po opisanej w rozdziale poprzednim ceremonii
> >> za�lubin. Rozdzia� ten zaczyna si� wypowiedzi� oblubie�ca, kt�ry
zachwycony
> >> pi�knem cia�a swej �ony w poetycki spos�b charakteryzuje jej urod�.
> >> Opisuj�c sw� �on� Salomon zachwyca si� jej oczami, w�osami, biel�
jej
> >> z�b�w...Opisuje jej piersi, por�wnuj�c je do dw�ch ko�l�t
pas�cych si� po�r�d
> >> lilii (4:5). Pragnie wej�� "na wzg�rze mirry" i "pag�rek kadzid�a"
(4:6) -
> >> opisuj�c w ten spos�b �ono swej umi�owanej. Oblubieniec szczyci si�,
�e
> >> jego umi�owana jest "zamkni�tym ogrodem", "zapiecz�towanym �r�d�em"
> >> nale��cym tylko do niego (4:12). Oblubienica zaprasza swego mi�ego, by
> >> spo�ywa� z owoc�w tego "ogrodu" (4:16). Po sko�czonym akcie mi�osnym
> >> s�yszmy radosne s�owa m�a: "Wszed�em do mojego ogrodu, moja siostro,
> >> oblubienico, zerwa�em moj� mirr� wraz z moim balsamem, zjad�em m�j
plaster
> >> wraz z moim miodem, wypi�em moje wino wraz z moim mlekiem."(5:1a) To by�a
> >> wspania�a uczta dla obydwojga ma��onk�w. W tym momencie pojawia si�
> >> tajemniczy g�os: "Jedzcie, moi przyjaciele, pijcie i upijcie si�
> >> mi�o�ci�!"(5:1b). Kt� m�g� towarzyszy� oblubie�com w tak
intymnej chwili,
> >> podczas po�lubnej nocy? Kt� mo�e zach�ca� ich do cieszenia si�
wzajemnďż˝
> >> mi�o�ci�? Jest tylko jedna osoba - B�g, Stw�rca ich cia�, projektant
> >> ma��e�stwa i dawca p�ciowo�ci, z kt�rej ma��onkowie, zgodnie z
jego planem
> >> korzystali.
> >> W ostatnim rozdziale Pie�ni nad Pie�niami znajdujemy wspania�y
fragment
> >> okre�lany cz�sto mianem "summy" tej Ksi�gi:
> >> "Po�� mnie jak piecz�� na swoim sercu, jak obr�czk� na swoim
ramieniu.
> >> Albowiem mi�o�� jest mocna jak �mier�, nami�tno�� twarda jak
Szeol. Jej �ar
> >> to �ar ognia, to p�omie� Pana.
> >> Wielkie wody nie ugasz� mi�o�ci, a strumienie nie zalej� jej. Je�liby
kto
> >> chcia� odda� za mi�o�� ca�e swoje mienie, to czy zas�uguje na
pogardďż˝?"
> >> (Pnp. 8:6-7)
> >> Czysta, �arliwa mi�o�� mi�dzy kobiet� a m�czyzn�, m�em i
�on�, jest �arem
> >> od Boga, Bo�ym planem. Zyskuje pe�n� akceptacj� Stw�rcy i warta jest
> >> po�wi�cenia i zaanga�owania. W Bo�y plan dla mi�o�ci
ma��e�skiej wbudowana
> >> jest r�wnie� mi�o�� fizyczna i, jak dowodzi Pie�� nad Pie�niami,
jest ona
> >> czym� pi�knym.
> >>
> >>
> >> Po wi�cej przyk�ad�w zapraszam tutaj
> >> http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273
> >> skad zaczerpn�am wszystkie fragmenty pracy zaliczeniowej "Seks - Bo�y dar,
> >> czy diabelskie opium?" pewnego seminarzysty, kt�rego mie� za kap�ana
�ycz�
> >> ka�demu oraz sobie.
> >>
> >>
> >> --
> >>
> >> XL
> >
> > Ale Izdebskiego to ju� nie przeczytasz ,jak kk pot�pia seks nie
> > zwracaj�c uwagii na biblijny brak pot�pienia seksu we fragmentach. No
> > tak ty religii od kk przecie� nie odr�niasz.
>
> http://tiny.pl/hpttx
> Tylu tych... Izdebskich.
> Daj spok�j, a ktoby to czyta�, tego kwiatu p� �wiatu 3-)
> --
>
> XL
Jest wklejony na tym wątku ale ty się lękasz zobaczyć rzeczywistość i
wolisz sobie życzyć myśleniem życzeniowym jak niby kk seksu nie
potępia.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
284. Data: 2012-03-13 20:57:05
Temat: Re: Ale Czad;)Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:49:53 -0700 (PDT), glob napisał(a):
> Ikselka napisał(a):
>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:18:10 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>>
>>> Ikselka napisaďż˝(a):
>>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:54:03 +0100, Ikselka napisaďż˝(a):
>>>>
>>>>>> "Niech b�dzie b�ogos�awiony tw�j zdr�j, a raduj si� z �ony
twojej m�odo�ci.
>>>>>> Mi�ej jak �ania, powabnej jak gazela. Niech jej piersi zawsze ci
sprawiajďż˝
>>>>>> rozkosz, upajaj si� ustawicznie jej mi�o�ci�." (Prz 5. 19, por. Koh 9.
9).
>>>>>>
>>>>>> Pozdrawiam,
>>>>>> M.
>>>>>
>>>>> Bingo!
>>>>> Dzi�ki, dobra kobieto :-)
>>>>> --
>>>>
>>>> I tu ma�y komentarz do powy�szego:
>>>>
>>>> "Przede wszystkim zwr��my uwag� na u�yte wy�ej sformu�owania
"u�ywaj
>>>> �ycia", "raduj si�", "upajaj si�" "niech jej piersi sprawiaj� ci
rozkosz".
>>>> S� pary ma��e�skie, kt�re uwa�aj�, �e seks zosta� dany ludziom
wy��cznie w
>>>> celach prokreacyjnych, dlatego te� wsp�ycie podejmuj� tylko w�wczas, gdy
>>>> bior� pod uwag� sp�odzenie dziecka. Jednak przytoczone wy�ej wyra�enia
>>>> dobitnie �wiadcz� o tym, �e seks ma by� dla ma��onk�w przede
wszystkim
>>>> �r�d�em przyjemno�ci i rado�ci. Jak cz�sto? Czy tylko wtedy gdy
planujemy
>>>> dziecko? Biblia m�wi: "upajaj si� ustawicznie", "zawsze", "po wszystkie dni
>>>> twojego marnego bytowania". R�wnie� Nowy Testament m�wi: "Nie stro�cie
od
>>>> wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do pewnego czasu, aby odda�
siďż˝
>>>> modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby was szatan nie kusi� z
>>>> powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5). To mocna zach�ta."
>>>>
>>>> Oraz:
>>>>
>>>> Z Ksi�gi Kaznodziei Salomona 9:9:
>>>> "U�ywaj �ycia ze swoj� ukochan� �on� po wszystkie dni twojego
marnego
>>>> bytowania, jakie ci da� pod s�o�cem, bo to jest tw�j udzia� w �yciu
i
>>>> trudzie, jaki znosisz pod s�o�cem.""
>>>>
>>>> Nowy testament:
>>>> "Nie stro�cie od wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do pewnego
>>>> czasu, aby odda� si� modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby
>>>> was szatan nie kusi� z powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5).
>>>>
>>>> Pnp 2:2-6:
>>>> "Jak lilia mi�dzy cierniami, tak moja przyjaci�ka mi�dzy dziewcz�tami.
>>>> Jak jab�o� w�r�d drzew le�nych, tak m�j mi�y mi�dzy
m�odzie�cami. W jego
>>>> cieniu pragn� odpocz��, gdy� jego owoc jest s�odki dla mego
podniebienia...
>>>> Wprowadzi� mnie do winiarni, kt�rej god�em dla mnie jest mi�o��.
>>>> Pokrzepi� mnie plackami z rodzynk�w, posili� mnie jab�kami, bo jestem
chora
>>>> z mi�o�ci.
>>>> Jego lewica jest pod moj� g�ow�, a jego prawica obejmuje mnie."
>>>> Punktem kulminacyjnym Pie�ni nad Pie�niami jest rozdzia� czwarty,
opisuj�cy
>>>> noc po�lubn� m�odej pary, po opisanej w rozdziale poprzednim ceremonii
>>>> za�lubin. Rozdzia� ten zaczyna si� wypowiedzi� oblubie�ca, kt�ry
zachwycony
>>>> pi�knem cia�a swej �ony w poetycki spos�b charakteryzuje jej urod�.
>>>> Opisuj�c sw� �on� Salomon zachwyca si� jej oczami, w�osami, biel�
jej
>>>> z�b�w...Opisuje jej piersi, por�wnuj�c je do dw�ch ko�l�t
pas�cych si� po�r�d
>>>> lilii (4:5). Pragnie wej�� "na wzg�rze mirry" i "pag�rek kadzid�a"
(4:6) -
>>>> opisuj�c w ten spos�b �ono swej umi�owanej. Oblubieniec szczyci si�,
�e
>>>> jego umi�owana jest "zamkni�tym ogrodem", "zapiecz�towanym �r�d�em"
>>>> nale��cym tylko do niego (4:12). Oblubienica zaprasza swego mi�ego, by
>>>> spo�ywa� z owoc�w tego "ogrodu" (4:16). Po sko�czonym akcie mi�osnym
>>>> s�yszmy radosne s�owa m�a: "Wszed�em do mojego ogrodu, moja siostro,
>>>> oblubienico, zerwa�em moj� mirr� wraz z moim balsamem, zjad�em m�j
plaster
>>>> wraz z moim miodem, wypi�em moje wino wraz z moim mlekiem."(5:1a) To by�a
>>>> wspania�a uczta dla obydwojga ma��onk�w. W tym momencie pojawia si�
>>>> tajemniczy g�os: "Jedzcie, moi przyjaciele, pijcie i upijcie si�
>>>> mi�o�ci�!"(5:1b). Kt� m�g� towarzyszy� oblubie�com w tak
intymnej chwili,
>>>> podczas po�lubnej nocy? Kt� mo�e zach�ca� ich do cieszenia si�
wzajemnďż˝
>>>> mi�o�ci�? Jest tylko jedna osoba - B�g, Stw�rca ich cia�, projektant
>>>> ma��e�stwa i dawca p�ciowo�ci, z kt�rej ma��onkowie, zgodnie z
jego planem
>>>> korzystali.
>>>> W ostatnim rozdziale Pie�ni nad Pie�niami znajdujemy wspania�y
fragment
>>>> okre�lany cz�sto mianem "summy" tej Ksi�gi:
>>>> "Po�� mnie jak piecz�� na swoim sercu, jak obr�czk� na swoim
ramieniu.
>>>> Albowiem mi�o�� jest mocna jak �mier�, nami�tno�� twarda jak
Szeol. Jej �ar
>>>> to �ar ognia, to p�omie� Pana.
>>>> Wielkie wody nie ugasz� mi�o�ci, a strumienie nie zalej� jej. Je�liby
kto
>>>> chcia� odda� za mi�o�� ca�e swoje mienie, to czy zas�uguje na
pogardďż˝?"
>>>> (Pnp. 8:6-7)
>>>> Czysta, �arliwa mi�o�� mi�dzy kobiet� a m�czyzn�, m�em i
�on�, jest �arem
>>>> od Boga, Bo�ym planem. Zyskuje pe�n� akceptacj� Stw�rcy i warta jest
>>>> po�wi�cenia i zaanga�owania. W Bo�y plan dla mi�o�ci
ma��e�skiej wbudowana
>>>> jest r�wnie� mi�o�� fizyczna i, jak dowodzi Pie�� nad Pie�niami,
jest ona
>>>> czym� pi�knym.
>>>>
>>>>
>>>> Po wi�cej przyk�ad�w zapraszam tutaj
>>>> http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273
>>>> skad zaczerpn�am wszystkie fragmenty pracy zaliczeniowej "Seks - Bo�y dar,
>>>> czy diabelskie opium?" pewnego seminarzysty, kt�rego mie� za kap�ana
�ycz�
>>>> ka�demu oraz sobie.
>>>>
>>>>
>>>> --
>>>>
>>>> XL
>>>
>>> Ale Izdebskiego to ju� nie przeczytasz ,jak kk pot�pia seks nie
>>> zwracaj�c uwagii na biblijny brak pot�pienia seksu we fragmentach. No
>>> tak ty religii od kk przecie� nie odr�niasz.
>>
>> http://tiny.pl/hpttx
>> Tylu tych... Izdebskich.
>> Daj spok�j, a ktoby to czyta�, tego kwiatu p� �wiatu 3-)
>> --
>>
>> XL
>
>
> Jest wklejony na tym wątku ale ty się lękasz zobaczyć rzeczywistość i
> wolisz sobie życzyć myśleniem życzeniowym jak niby kk seksu nie
> potępia.
Bo NIE potępia. Małżeńskiego!
Ale czy to moja wina, że Biblii nie znasz, tylko paru głupich księży?
--
XL no i ty byś chciał, żeby KK ci pozwolił te Czeszki... ale tego w innym
kościele poszukaj, czegoś się KK czepił 3-)
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
285. Data: 2012-03-13 21:00:26
Temat: Re: Ale Czad;)
Ikselka napisał(a):
> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:49:53 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>
> > Ikselka napisaďż˝(a):
> >> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:18:10 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
> >>
> >>> Ikselka napisaďż˝(a):
> >>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:54:03 +0100, Ikselka napisaďż˝(a):
> >>>>
> >>>>>> "Niech b�dzie b�ogos�awiony tw�j zdr�j, a raduj si� z �ony
twojej m�odo�ci.
> >>>>>> Mi�ej jak �ania, powabnej jak gazela. Niech jej piersi zawsze ci
sprawiajďż˝
> >>>>>> rozkosz, upajaj si� ustawicznie jej mi�o�ci�." (Prz 5. 19, por. Koh
9. 9).
> >>>>>>
> >>>>>> Pozdrawiam,
> >>>>>> M.
> >>>>>
> >>>>> Bingo!
> >>>>> Dzi�ki, dobra kobieto :-)
> >>>>> --
> >>>>
> >>>> I tu ma�y komentarz do powy�szego:
> >>>>
> >>>> "Przede wszystkim zwr��my uwag� na u�yte wy�ej sformu�owania
"u�ywaj
> >>>> �ycia", "raduj si�", "upajaj si�" "niech jej piersi sprawiaj� ci
rozkosz".
> >>>> S� pary ma��e�skie, kt�re uwa�aj�, �e seks zosta� dany
ludziom wy��cznie w
> >>>> celach prokreacyjnych, dlatego te� wsp�ycie podejmuj� tylko w�wczas,
gdy
> >>>> bior� pod uwag� sp�odzenie dziecka. Jednak przytoczone wy�ej
wyra�enia
> >>>> dobitnie �wiadcz� o tym, �e seks ma by� dla ma��onk�w przede
wszystkim
> >>>> �r�d�em przyjemno�ci i rado�ci. Jak cz�sto? Czy tylko wtedy gdy
planujemy
> >>>> dziecko? Biblia m�wi: "upajaj si� ustawicznie", "zawsze", "po wszystkie
dni
> >>>> twojego marnego bytowania". R�wnie� Nowy Testament m�wi: "Nie stro�cie
od
> >>>> wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do pewnego czasu, aby
oddaďż˝ siďż˝
> >>>> modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby was szatan nie kusi� z
> >>>> powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5). To mocna zach�ta."
> >>>>
> >>>> Oraz:
> >>>>
> >>>> Z Ksi�gi Kaznodziei Salomona 9:9:
> >>>> "U�ywaj �ycia ze swoj� ukochan� �on� po wszystkie dni twojego
marnego
> >>>> bytowania, jakie ci da� pod s�o�cem, bo to jest tw�j udzia� w
�yciu i
> >>>> trudzie, jaki znosisz pod s�o�cem.""
> >>>>
> >>>> Nowy testament:
> >>>> "Nie stro�cie od wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do
pewnego
> >>>> czasu, aby odda� si� modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby
> >>>> was szatan nie kusi� z powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5).
> >>>>
> >>>> Pnp 2:2-6:
> >>>> "Jak lilia mi�dzy cierniami, tak moja przyjaci�ka mi�dzy dziewcz�tami.
> >>>> Jak jab�o� w�r�d drzew le�nych, tak m�j mi�y mi�dzy
m�odzie�cami. W jego
> >>>> cieniu pragn� odpocz��, gdy� jego owoc jest s�odki dla mego
podniebienia...
> >>>> Wprowadzi� mnie do winiarni, kt�rej god�em dla mnie jest mi�o��.
> >>>> Pokrzepi� mnie plackami z rodzynk�w, posili� mnie jab�kami, bo jestem
chora
> >>>> z mi�o�ci.
> >>>> Jego lewica jest pod moj� g�ow�, a jego prawica obejmuje mnie."
> >>>> Punktem kulminacyjnym Pie�ni nad Pie�niami jest rozdzia� czwarty,
opisuj�cy
> >>>> noc po�lubn� m�odej pary, po opisanej w rozdziale poprzednim ceremonii
> >>>> za�lubin. Rozdzia� ten zaczyna si� wypowiedzi� oblubie�ca, kt�ry
zachwycony
> >>>> pi�knem cia�a swej �ony w poetycki spos�b charakteryzuje jej urod�.
> >>>> Opisuj�c sw� �on� Salomon zachwyca si� jej oczami, w�osami,
bielďż˝ jej
> >>>> z�b�w...Opisuje jej piersi, por�wnuj�c je do dw�ch ko�l�t
pas�cych si� po�r�d
> >>>> lilii (4:5). Pragnie wej�� "na wzg�rze mirry" i "pag�rek kadzid�a"
(4:6) -
> >>>> opisuj�c w ten spos�b �ono swej umi�owanej. Oblubieniec szczyci si�,
�e
> >>>> jego umi�owana jest "zamkni�tym ogrodem", "zapiecz�towanym
�r�d�em"
> >>>> nale��cym tylko do niego (4:12). Oblubienica zaprasza swego mi�ego, by
> >>>> spo�ywa� z owoc�w tego "ogrodu" (4:16). Po sko�czonym akcie mi�osnym
> >>>> s�yszmy radosne s�owa m�a: "Wszed�em do mojego ogrodu, moja siostro,
> >>>> oblubienico, zerwa�em moj� mirr� wraz z moim balsamem, zjad�em m�j
plaster
> >>>> wraz z moim miodem, wypi�em moje wino wraz z moim mlekiem."(5:1a) To by�a
> >>>> wspania�a uczta dla obydwojga ma��onk�w. W tym momencie pojawia si�
> >>>> tajemniczy g�os: "Jedzcie, moi przyjaciele, pijcie i upijcie si�
> >>>> mi�o�ci�!"(5:1b). Kt� m�g� towarzyszy� oblubie�com w tak
intymnej chwili,
> >>>> podczas po�lubnej nocy? Kt� mo�e zach�ca� ich do cieszenia si�
wzajemnďż˝
> >>>> mi�o�ci�? Jest tylko jedna osoba - B�g, Stw�rca ich cia�,
projektant
> >>>> ma��e�stwa i dawca p�ciowo�ci, z kt�rej ma��onkowie, zgodnie z
jego planem
> >>>> korzystali.
> >>>> W ostatnim rozdziale Pie�ni nad Pie�niami znajdujemy wspania�y
fragment
> >>>> okre�lany cz�sto mianem "summy" tej Ksi�gi:
> >>>> "Po�� mnie jak piecz�� na swoim sercu, jak obr�czk� na swoim
ramieniu.
> >>>> Albowiem mi�o�� jest mocna jak �mier�, nami�tno�� twarda jak
Szeol. Jej �ar
> >>>> to �ar ognia, to p�omie� Pana.
> >>>> Wielkie wody nie ugasz� mi�o�ci, a strumienie nie zalej� jej.
Je�liby kto
> >>>> chcia� odda� za mi�o�� ca�e swoje mienie, to czy zas�uguje na
pogardďż˝?"
> >>>> (Pnp. 8:6-7)
> >>>> Czysta, �arliwa mi�o�� mi�dzy kobiet� a m�czyzn�, m�em i
�on�, jest �arem
> >>>> od Boga, Bo�ym planem. Zyskuje pe�n� akceptacj� Stw�rcy i warta jest
> >>>> po�wi�cenia i zaanga�owania. W Bo�y plan dla mi�o�ci
ma��e�skiej wbudowana
> >>>> jest r�wnie� mi�o�� fizyczna i, jak dowodzi Pie�� nad
Pie�niami, jest ona
> >>>> czym� pi�knym.
> >>>>
> >>>>
> >>>> Po wi�cej przyk�ad�w zapraszam tutaj
> >>>> http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273
> >>>> skad zaczerpn�am wszystkie fragmenty pracy zaliczeniowej "Seks - Bo�y dar,
> >>>> czy diabelskie opium?" pewnego seminarzysty, kt�rego mie� za kap�ana
�ycz�
> >>>> ka�demu oraz sobie.
> >>>>
> >>>>
> >>>> --
> >>>>
> >>>> XL
> >>>
> >>> Ale Izdebskiego to ju� nie przeczytasz ,jak kk pot�pia seks nie
> >>> zwracaj�c uwagii na biblijny brak pot�pienia seksu we fragmentach. No
> >>> tak ty religii od kk przecie� nie odr�niasz.
> >>
> >> http://tiny.pl/hpttx
> >> Tylu tych... Izdebskich.
> >> Daj spok�j, a ktoby to czyta�, tego kwiatu p� �wiatu 3-)
> >> --
> >>
> >> XL
> >
> >
> > Jest wklejony na tym w�tku ale ty si� l�kasz zobaczy� rzeczywisto�� i
> > wolisz sobie �yczy� my�leniem �yczeniowym jak niby kk seksu nie
> > pot�pia.
>
> Bo NIE pot�pia. Ma��e�skiego!
> Ale czy to moja wina, �e Biblii nie znasz, tylko paru g�upich ksi�y?
> --
>
> XL no i ty by� chcia�, �eby KK ci pozwoli� te Czeszki... ale tego w innym
> ko�ciele poszukaj, czego� si� KK czepi� 3-)
Potępia nawet w małżeństwie już Zdumionego nauczyli że seks oralny to
jest zboczenie.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
286. Data: 2012-03-13 21:11:01
Temat: Re: Ale Czad;)Dnia Tue, 13 Mar 2012 14:00:26 -0700 (PDT), glob napisał(a):
> Ikselka napisał(a):
>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:49:53 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>>
>>> Ikselka napisaďż˝(a):
>>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:18:10 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>>>>
>>>>> Ikselka napisaďż˝(a):
>>>>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:54:03 +0100, Ikselka napisaďż˝(a):
>>>>>>
>>>>>>>> "Niech b�dzie b�ogos�awiony tw�j zdr�j, a raduj si� z �ony
twojej m�odo�ci.
>>>>>>>> Mi�ej jak �ania, powabnej jak gazela. Niech jej piersi zawsze ci
sprawiajďż˝
>>>>>>>> rozkosz, upajaj si� ustawicznie jej mi�o�ci�." (Prz 5. 19, por. Koh
9. 9).
>>>>>>>>
>>>>>>>> Pozdrawiam,
>>>>>>>> M.
>>>>>>>
>>>>>>> Bingo!
>>>>>>> Dzi�ki, dobra kobieto :-)
>>>>>>> --
>>>>>>
>>>>>> I tu ma�y komentarz do powy�szego:
>>>>>>
>>>>>> "Przede wszystkim zwr��my uwag� na u�yte wy�ej sformu�owania
"u�ywaj
>>>>>> �ycia", "raduj si�", "upajaj si�" "niech jej piersi sprawiaj� ci
rozkosz".
>>>>>> S� pary ma��e�skie, kt�re uwa�aj�, �e seks zosta� dany
ludziom wy��cznie w
>>>>>> celach prokreacyjnych, dlatego te� wsp�ycie podejmuj� tylko w�wczas,
gdy
>>>>>> bior� pod uwag� sp�odzenie dziecka. Jednak przytoczone wy�ej
wyra�enia
>>>>>> dobitnie �wiadcz� o tym, �e seks ma by� dla ma��onk�w przede
wszystkim
>>>>>> �r�d�em przyjemno�ci i rado�ci. Jak cz�sto? Czy tylko wtedy gdy
planujemy
>>>>>> dziecko? Biblia m�wi: "upajaj si� ustawicznie", "zawsze", "po wszystkie
dni
>>>>>> twojego marnego bytowania". R�wnie� Nowy Testament m�wi: "Nie stro�cie
od
>>>>>> wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do pewnego czasu, aby
oddaďż˝ siďż˝
>>>>>> modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby was szatan nie kusi� z
>>>>>> powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5). To mocna zach�ta."
>>>>>>
>>>>>> Oraz:
>>>>>>
>>>>>> Z Ksi�gi Kaznodziei Salomona 9:9:
>>>>>> "U�ywaj �ycia ze swoj� ukochan� �on� po wszystkie dni twojego
marnego
>>>>>> bytowania, jakie ci da� pod s�o�cem, bo to jest tw�j udzia� w
�yciu i
>>>>>> trudzie, jaki znosisz pod s�o�cem.""
>>>>>>
>>>>>> Nowy testament:
>>>>>> "Nie stro�cie od wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do
pewnego
>>>>>> czasu, aby odda� si� modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby
>>>>>> was szatan nie kusi� z powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5).
>>>>>>
>>>>>> Pnp 2:2-6:
>>>>>> "Jak lilia mi�dzy cierniami, tak moja przyjaci�ka mi�dzy dziewcz�tami.
>>>>>> Jak jab�o� w�r�d drzew le�nych, tak m�j mi�y mi�dzy
m�odzie�cami. W jego
>>>>>> cieniu pragn� odpocz��, gdy� jego owoc jest s�odki dla mego
podniebienia...
>>>>>> Wprowadzi� mnie do winiarni, kt�rej god�em dla mnie jest mi�o��.
>>>>>> Pokrzepi� mnie plackami z rodzynk�w, posili� mnie jab�kami, bo jestem
chora
>>>>>> z mi�o�ci.
>>>>>> Jego lewica jest pod moj� g�ow�, a jego prawica obejmuje mnie."
>>>>>> Punktem kulminacyjnym Pie�ni nad Pie�niami jest rozdzia� czwarty,
opisuj�cy
>>>>>> noc po�lubn� m�odej pary, po opisanej w rozdziale poprzednim ceremonii
>>>>>> za�lubin. Rozdzia� ten zaczyna si� wypowiedzi� oblubie�ca, kt�ry
zachwycony
>>>>>> pi�knem cia�a swej �ony w poetycki spos�b charakteryzuje jej urod�.
>>>>>> Opisuj�c sw� �on� Salomon zachwyca si� jej oczami, w�osami,
bielďż˝ jej
>>>>>> z�b�w...Opisuje jej piersi, por�wnuj�c je do dw�ch ko�l�t
pas�cych si� po�r�d
>>>>>> lilii (4:5). Pragnie wej�� "na wzg�rze mirry" i "pag�rek kadzid�a"
(4:6) -
>>>>>> opisuj�c w ten spos�b �ono swej umi�owanej. Oblubieniec szczyci si�,
�e
>>>>>> jego umi�owana jest "zamkni�tym ogrodem", "zapiecz�towanym
�r�d�em"
>>>>>> nale��cym tylko do niego (4:12). Oblubienica zaprasza swego mi�ego, by
>>>>>> spo�ywa� z owoc�w tego "ogrodu" (4:16). Po sko�czonym akcie mi�osnym
>>>>>> s�yszmy radosne s�owa m�a: "Wszed�em do mojego ogrodu, moja siostro,
>>>>>> oblubienico, zerwa�em moj� mirr� wraz z moim balsamem, zjad�em m�j
plaster
>>>>>> wraz z moim miodem, wypi�em moje wino wraz z moim mlekiem."(5:1a) To by�a
>>>>>> wspania�a uczta dla obydwojga ma��onk�w. W tym momencie pojawia si�
>>>>>> tajemniczy g�os: "Jedzcie, moi przyjaciele, pijcie i upijcie si�
>>>>>> mi�o�ci�!"(5:1b). Kt� m�g� towarzyszy� oblubie�com w tak
intymnej chwili,
>>>>>> podczas po�lubnej nocy? Kt� mo�e zach�ca� ich do cieszenia si�
wzajemnďż˝
>>>>>> mi�o�ci�? Jest tylko jedna osoba - B�g, Stw�rca ich cia�,
projektant
>>>>>> ma��e�stwa i dawca p�ciowo�ci, z kt�rej ma��onkowie, zgodnie z
jego planem
>>>>>> korzystali.
>>>>>> W ostatnim rozdziale Pie�ni nad Pie�niami znajdujemy wspania�y
fragment
>>>>>> okre�lany cz�sto mianem "summy" tej Ksi�gi:
>>>>>> "Po�� mnie jak piecz�� na swoim sercu, jak obr�czk� na swoim
ramieniu.
>>>>>> Albowiem mi�o�� jest mocna jak �mier�, nami�tno�� twarda jak
Szeol. Jej �ar
>>>>>> to �ar ognia, to p�omie� Pana.
>>>>>> Wielkie wody nie ugasz� mi�o�ci, a strumienie nie zalej� jej.
Je�liby kto
>>>>>> chcia� odda� za mi�o�� ca�e swoje mienie, to czy zas�uguje na
pogardďż˝?"
>>>>>> (Pnp. 8:6-7)
>>>>>> Czysta, �arliwa mi�o�� mi�dzy kobiet� a m�czyzn�, m�em i
�on�, jest �arem
>>>>>> od Boga, Bo�ym planem. Zyskuje pe�n� akceptacj� Stw�rcy i warta jest
>>>>>> po�wi�cenia i zaanga�owania. W Bo�y plan dla mi�o�ci
ma��e�skiej wbudowana
>>>>>> jest r�wnie� mi�o�� fizyczna i, jak dowodzi Pie�� nad
Pie�niami, jest ona
>>>>>> czym� pi�knym.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Po wi�cej przyk�ad�w zapraszam tutaj
>>>>>> http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273
>>>>>> skad zaczerpn�am wszystkie fragmenty pracy zaliczeniowej "Seks - Bo�y dar,
>>>>>> czy diabelskie opium?" pewnego seminarzysty, kt�rego mie� za kap�ana
�ycz�
>>>>>> ka�demu oraz sobie.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>>
>>>>>> XL
>>>>>
>>>>> Ale Izdebskiego to ju� nie przeczytasz ,jak kk pot�pia seks nie
>>>>> zwracaj�c uwagii na biblijny brak pot�pienia seksu we fragmentach. No
>>>>> tak ty religii od kk przecie� nie odr�niasz.
>>>>
>>>> http://tiny.pl/hpttx
>>>> Tylu tych... Izdebskich.
>>>> Daj spok�j, a ktoby to czyta�, tego kwiatu p� �wiatu 3-)
>>>> --
>>>>
>>>> XL
>>>
>>>
>>> Jest wklejony na tym w�tku ale ty si� l�kasz zobaczy� rzeczywisto�� i
>>> wolisz sobie �yczy� my�leniem �yczeniowym jak niby kk seksu nie
>>> pot�pia.
>>
>> Bo NIE pot�pia. Ma��e�skiego!
>> Ale czy to moja wina, �e Biblii nie znasz, tylko paru g�upich ksi�y?
>> --
>>
>> XL no i ty by� chcia�, �eby KK ci pozwoli� te Czeszki... ale tego w innym
>> ko�ciele poszukaj, czego� si� KK czepi� 3-)
>
> Potępia nawet w małżeństwie już Zdumionego nauczyli że seks oralny to
> jest zboczenie.
http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273
"Gdy Bóg zakończył dzieło stworzenia i wydał ludziom polecenie rozmnażania
się, ,,spojrzał na wszystko, co uczynił, a było to bardzo dobre" (1 Moj.
1:31). To bardzo ważne byśmy sobie uświadomili, że każdy członek naszego
ciała, każdy jego organ (bez wyjątków), Bóg postrzega jako bardzo dobry.
Jako bardzo dobre postrzega również związek miłości między mężczyzną i
kobietą, łącznie ze sposobem wyrażania go w formie współżycia płciowego."
--
XL tylko mi się z powyższego powodu zaraz z analem nie rozpędzaj :->
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
287. Data: 2012-03-13 21:13:35
Temat: Re: Ale Czad;)
glob napisał(a):
> Ikselka napisał(a):
> > Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:49:53 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
> >
> > > Ikselka napisaďż˝(a):
> > >> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:18:10 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
> > >>
> > >>> Ikselka napisaďż˝(a):
> > >>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:54:03 +0100, Ikselka napisaďż˝(a):
> > >>>>
> > >>>>>> "Niech b�dzie b�ogos�awiony tw�j zdr�j, a raduj si� z �ony
twojej m�odo�ci.
> > >>>>>> Mi�ej jak �ania, powabnej jak gazela. Niech jej piersi zawsze ci
sprawiajďż˝
> > >>>>>> rozkosz, upajaj si� ustawicznie jej mi�o�ci�." (Prz 5. 19, por.
Koh 9. 9).
> > >>>>>>
> > >>>>>> Pozdrawiam,
> > >>>>>> M.
> > >>>>>
> > >>>>> Bingo!
> > >>>>> Dzi�ki, dobra kobieto :-)
> > >>>>> --
> > >>>>
> > >>>> I tu ma�y komentarz do powy�szego:
> > >>>>
> > >>>> "Przede wszystkim zwr��my uwag� na u�yte wy�ej sformu�owania
"u�ywaj
> > >>>> �ycia", "raduj si�", "upajaj si�" "niech jej piersi sprawiaj� ci
rozkosz".
> > >>>> S� pary ma��e�skie, kt�re uwa�aj�, �e seks zosta� dany
ludziom wy��cznie w
> > >>>> celach prokreacyjnych, dlatego te� wsp�ycie podejmuj� tylko w�wczas,
gdy
> > >>>> bior� pod uwag� sp�odzenie dziecka. Jednak przytoczone wy�ej
wyra�enia
> > >>>> dobitnie �wiadcz� o tym, �e seks ma by� dla ma��onk�w przede
wszystkim
> > >>>> �r�d�em przyjemno�ci i rado�ci. Jak cz�sto? Czy tylko wtedy gdy
planujemy
> > >>>> dziecko? Biblia m�wi: "upajaj si� ustawicznie", "zawsze", "po wszystkie
dni
> > >>>> twojego marnego bytowania". R�wnie� Nowy Testament m�wi: "Nie
stro�cie od
> > >>>> wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do pewnego czasu, aby
oddaďż˝ siďż˝
> > >>>> modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby was szatan nie kusi�
z
> > >>>> powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5). To mocna zach�ta."
> > >>>>
> > >>>> Oraz:
> > >>>>
> > >>>> Z Ksi�gi Kaznodziei Salomona 9:9:
> > >>>> "U�ywaj �ycia ze swoj� ukochan� �on� po wszystkie dni twojego
marnego
> > >>>> bytowania, jakie ci da� pod s�o�cem, bo to jest tw�j udzia� w
�yciu i
> > >>>> trudzie, jaki znosisz pod s�o�cem.""
> > >>>>
> > >>>> Nowy testament:
> > >>>> "Nie stro�cie od wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do
pewnego
> > >>>> czasu, aby odda� si� modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie,
aby
> > >>>> was szatan nie kusi� z powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor.
7:5).
> > >>>>
> > >>>> Pnp 2:2-6:
> > >>>> "Jak lilia mi�dzy cierniami, tak moja przyjaci�ka mi�dzy
dziewcz�tami.
> > >>>> Jak jab�o� w�r�d drzew le�nych, tak m�j mi�y mi�dzy
m�odzie�cami. W jego
> > >>>> cieniu pragn� odpocz��, gdy� jego owoc jest s�odki dla mego
podniebienia...
> > >>>> Wprowadzi� mnie do winiarni, kt�rej god�em dla mnie jest mi�o��.
> > >>>> Pokrzepi� mnie plackami z rodzynk�w, posili� mnie jab�kami, bo
jestem chora
> > >>>> z mi�o�ci.
> > >>>> Jego lewica jest pod moj� g�ow�, a jego prawica obejmuje mnie."
> > >>>> Punktem kulminacyjnym Pie�ni nad Pie�niami jest rozdzia� czwarty,
opisuj�cy
> > >>>> noc po�lubn� m�odej pary, po opisanej w rozdziale poprzednim ceremonii
> > >>>> za�lubin. Rozdzia� ten zaczyna si� wypowiedzi� oblubie�ca, kt�ry
zachwycony
> > >>>> pi�knem cia�a swej �ony w poetycki spos�b charakteryzuje jej
urodďż˝.
> > >>>> Opisuj�c sw� �on� Salomon zachwyca si� jej oczami, w�osami,
bielďż˝ jej
> > >>>> z�b�w...Opisuje jej piersi, por�wnuj�c je do dw�ch ko�l�t
pas�cych si� po�r�d
> > >>>> lilii (4:5). Pragnie wej�� "na wzg�rze mirry" i "pag�rek kadzid�a"
(4:6) -
> > >>>> opisuj�c w ten spos�b �ono swej umi�owanej. Oblubieniec szczyci
si�, �e
> > >>>> jego umi�owana jest "zamkni�tym ogrodem", "zapiecz�towanym
�r�d�em"
> > >>>> nale��cym tylko do niego (4:12). Oblubienica zaprasza swego mi�ego, by
> > >>>> spo�ywa� z owoc�w tego "ogrodu" (4:16). Po sko�czonym akcie
mi�osnym
> > >>>> s�yszmy radosne s�owa m�a: "Wszed�em do mojego ogrodu, moja siostro,
> > >>>> oblubienico, zerwa�em moj� mirr� wraz z moim balsamem, zjad�em m�j
plaster
> > >>>> wraz z moim miodem, wypi�em moje wino wraz z moim mlekiem."(5:1a) To
by�a
> > >>>> wspania�a uczta dla obydwojga ma��onk�w. W tym momencie pojawia
siďż˝
> > >>>> tajemniczy g�os: "Jedzcie, moi przyjaciele, pijcie i upijcie si�
> > >>>> mi�o�ci�!"(5:1b). Kt� m�g� towarzyszy� oblubie�com w tak
intymnej chwili,
> > >>>> podczas po�lubnej nocy? Kt� mo�e zach�ca� ich do cieszenia si�
wzajemnďż˝
> > >>>> mi�o�ci�? Jest tylko jedna osoba - B�g, Stw�rca ich cia�,
projektant
> > >>>> ma��e�stwa i dawca p�ciowo�ci, z kt�rej ma��onkowie, zgodnie
z jego planem
> > >>>> korzystali.
> > >>>> W ostatnim rozdziale Pie�ni nad Pie�niami znajdujemy wspania�y
fragment
> > >>>> okre�lany cz�sto mianem "summy" tej Ksi�gi:
> > >>>> "Po�� mnie jak piecz�� na swoim sercu, jak obr�czk� na swoim
ramieniu.
> > >>>> Albowiem mi�o�� jest mocna jak �mier�, nami�tno�� twarda jak
Szeol. Jej �ar
> > >>>> to �ar ognia, to p�omie� Pana.
> > >>>> Wielkie wody nie ugasz� mi�o�ci, a strumienie nie zalej� jej.
Je�liby kto
> > >>>> chcia� odda� za mi�o�� ca�e swoje mienie, to czy zas�uguje na
pogardďż˝?"
> > >>>> (Pnp. 8:6-7)
> > >>>> Czysta, �arliwa mi�o�� mi�dzy kobiet� a m�czyzn�, m�em i
�on�, jest �arem
> > >>>> od Boga, Bo�ym planem. Zyskuje pe�n� akceptacj� Stw�rcy i warta
jest
> > >>>> po�wi�cenia i zaanga�owania. W Bo�y plan dla mi�o�ci
ma��e�skiej wbudowana
> > >>>> jest r�wnie� mi�o�� fizyczna i, jak dowodzi Pie�� nad
Pie�niami, jest ona
> > >>>> czym� pi�knym.
> > >>>>
> > >>>>
> > >>>> Po wi�cej przyk�ad�w zapraszam tutaj
> > >>>> http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273
> > >>>> skad zaczerpn�am wszystkie fragmenty pracy zaliczeniowej "Seks - Bo�y
dar,
> > >>>> czy diabelskie opium?" pewnego seminarzysty, kt�rego mie� za kap�ana
�ycz�
> > >>>> ka�demu oraz sobie.
> > >>>>
> > >>>>
> > >>>> --
> > >>>>
> > >>>> XL
> > >>>
> > >>> Ale Izdebskiego to ju� nie przeczytasz ,jak kk pot�pia seks nie
> > >>> zwracaj�c uwagii na biblijny brak pot�pienia seksu we fragmentach. No
> > >>> tak ty religii od kk przecie� nie odr�niasz.
> > >>
> > >> http://tiny.pl/hpttx
> > >> Tylu tych... Izdebskich.
> > >> Daj spok�j, a ktoby to czyta�, tego kwiatu p� �wiatu 3-)
> > >> --
> > >>
> > >> XL
> > >
> > >
> > > Jest wklejony na tym w�tku ale ty si� l�kasz zobaczy� rzeczywisto��
i
> > > wolisz sobie �yczy� my�leniem �yczeniowym jak niby kk seksu nie
> > > pot�pia.
> >
> > Bo NIE pot�pia. Ma��e�skiego!
> > Ale czy to moja wina, �e Biblii nie znasz, tylko paru g�upich ksi�y?
> > --
> >
> > XL no i ty by� chcia�, �eby KK ci pozwoli� te Czeszki... ale tego w innym
> > ko�ciele poszukaj, czego� si� KK czepi� 3-)
>
> Potępia nawet w małżeństwie już Zdumionego nauczyli że seks oralny to
> jest zboczenie.
Odchodzę z grupy więc nie piszcie do mnie bo nieodpowiem, a najlepiej
załóżcie sobie własne wątki i tam sobie będziecie mogli dewocić dowoli.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
288. Data: 2012-03-13 21:15:46
Temat: Re: Ale Czad;)Dnia Tue, 13 Mar 2012 14:13:35 -0700 (PDT), glob napisał(a):
> glob napisał(a):
>> Ikselka napisał(a):
>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:49:53 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>>>
>>> > Ikselka napisaďż˝(a):
>>> >> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:18:10 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
>>> >>
>>> >>> Ikselka napisaďż˝(a):
>>> >>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:54:03 +0100, Ikselka napisaďż˝(a):
>>> >>>>
>>> >>>>>> "Niech b�dzie b�ogos�awiony tw�j zdr�j, a raduj si� z �ony
twojej m�odo�ci.
>>> >>>>>> Mi�ej jak �ania, powabnej jak gazela. Niech jej piersi zawsze ci
sprawiajďż˝
>>> >>>>>> rozkosz, upajaj si� ustawicznie jej mi�o�ci�." (Prz 5. 19, por.
Koh 9. 9).
>>> >>>>>>
>>> >>>>>> Pozdrawiam,
>>> >>>>>> M.
>>> >>>>>
>>> >>>>> Bingo!
>>> >>>>> Dzi�ki, dobra kobieto :-)
>>> >>>>> --
>>> >>>>
>>> >>>> I tu ma�y komentarz do powy�szego:
>>> >>>>
>>> >>>> "Przede wszystkim zwr��my uwag� na u�yte wy�ej sformu�owania
"u�ywaj
>>> >>>> �ycia", "raduj si�", "upajaj si�" "niech jej piersi sprawiaj� ci
rozkosz".
>>> >>>> S� pary ma��e�skie, kt�re uwa�aj�, �e seks zosta� dany
ludziom wy��cznie w
>>> >>>> celach prokreacyjnych, dlatego te� wsp�ycie podejmuj� tylko w�wczas,
gdy
>>> >>>> bior� pod uwag� sp�odzenie dziecka. Jednak przytoczone wy�ej
wyra�enia
>>> >>>> dobitnie �wiadcz� o tym, �e seks ma by� dla ma��onk�w przede
wszystkim
>>> >>>> �r�d�em przyjemno�ci i rado�ci. Jak cz�sto? Czy tylko wtedy gdy
planujemy
>>> >>>> dziecko? Biblia m�wi: "upajaj si� ustawicznie", "zawsze", "po wszystkie
dni
>>> >>>> twojego marnego bytowania". R�wnie� Nowy Testament m�wi: "Nie
stro�cie od
>>> >>>> wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do pewnego czasu, aby
oddaďż˝ siďż˝
>>> >>>> modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby was szatan nie kusi�
z
>>> >>>> powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5). To mocna zach�ta."
>>> >>>>
>>> >>>> Oraz:
>>> >>>>
>>> >>>> Z Ksi�gi Kaznodziei Salomona 9:9:
>>> >>>> "U�ywaj �ycia ze swoj� ukochan� �on� po wszystkie dni twojego
marnego
>>> >>>> bytowania, jakie ci da� pod s�o�cem, bo to jest tw�j udzia� w
�yciu i
>>> >>>> trudzie, jaki znosisz pod s�o�cem.""
>>> >>>>
>>> >>>> Nowy testament:
>>> >>>> "Nie stro�cie od wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do
pewnego
>>> >>>> czasu, aby odda� si� modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie,
aby
>>> >>>> was szatan nie kusi� z powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor.
7:5).
>>> >>>>
>>> >>>> Pnp 2:2-6:
>>> >>>> "Jak lilia mi�dzy cierniami, tak moja przyjaci�ka mi�dzy
dziewcz�tami.
>>> >>>> Jak jab�o� w�r�d drzew le�nych, tak m�j mi�y mi�dzy
m�odzie�cami. W jego
>>> >>>> cieniu pragn� odpocz��, gdy� jego owoc jest s�odki dla mego
podniebienia...
>>> >>>> Wprowadzi� mnie do winiarni, kt�rej god�em dla mnie jest mi�o��.
>>> >>>> Pokrzepi� mnie plackami z rodzynk�w, posili� mnie jab�kami, bo
jestem chora
>>> >>>> z mi�o�ci.
>>> >>>> Jego lewica jest pod moj� g�ow�, a jego prawica obejmuje mnie."
>>> >>>> Punktem kulminacyjnym Pie�ni nad Pie�niami jest rozdzia� czwarty,
opisuj�cy
>>> >>>> noc po�lubn� m�odej pary, po opisanej w rozdziale poprzednim ceremonii
>>> >>>> za�lubin. Rozdzia� ten zaczyna si� wypowiedzi� oblubie�ca, kt�ry
zachwycony
>>> >>>> pi�knem cia�a swej �ony w poetycki spos�b charakteryzuje jej
urodďż˝.
>>> >>>> Opisuj�c sw� �on� Salomon zachwyca si� jej oczami, w�osami,
bielďż˝ jej
>>> >>>> z�b�w...Opisuje jej piersi, por�wnuj�c je do dw�ch ko�l�t
pas�cych si� po�r�d
>>> >>>> lilii (4:5). Pragnie wej�� "na wzg�rze mirry" i "pag�rek kadzid�a"
(4:6) -
>>> >>>> opisuj�c w ten spos�b �ono swej umi�owanej. Oblubieniec szczyci
si�, �e
>>> >>>> jego umi�owana jest "zamkni�tym ogrodem", "zapiecz�towanym
�r�d�em"
>>> >>>> nale��cym tylko do niego (4:12). Oblubienica zaprasza swego mi�ego, by
>>> >>>> spo�ywa� z owoc�w tego "ogrodu" (4:16). Po sko�czonym akcie
mi�osnym
>>> >>>> s�yszmy radosne s�owa m�a: "Wszed�em do mojego ogrodu, moja siostro,
>>> >>>> oblubienico, zerwa�em moj� mirr� wraz z moim balsamem, zjad�em m�j
plaster
>>> >>>> wraz z moim miodem, wypi�em moje wino wraz z moim mlekiem."(5:1a) To
by�a
>>> >>>> wspania�a uczta dla obydwojga ma��onk�w. W tym momencie pojawia
siďż˝
>>> >>>> tajemniczy g�os: "Jedzcie, moi przyjaciele, pijcie i upijcie si�
>>> >>>> mi�o�ci�!"(5:1b). Kt� m�g� towarzyszy� oblubie�com w tak
intymnej chwili,
>>> >>>> podczas po�lubnej nocy? Kt� mo�e zach�ca� ich do cieszenia si�
wzajemnďż˝
>>> >>>> mi�o�ci�? Jest tylko jedna osoba - B�g, Stw�rca ich cia�,
projektant
>>> >>>> ma��e�stwa i dawca p�ciowo�ci, z kt�rej ma��onkowie, zgodnie
z jego planem
>>> >>>> korzystali.
>>> >>>> W ostatnim rozdziale Pie�ni nad Pie�niami znajdujemy wspania�y
fragment
>>> >>>> okre�lany cz�sto mianem "summy" tej Ksi�gi:
>>> >>>> "Po�� mnie jak piecz�� na swoim sercu, jak obr�czk� na swoim
ramieniu.
>>> >>>> Albowiem mi�o�� jest mocna jak �mier�, nami�tno�� twarda jak
Szeol. Jej �ar
>>> >>>> to �ar ognia, to p�omie� Pana.
>>> >>>> Wielkie wody nie ugasz� mi�o�ci, a strumienie nie zalej� jej.
Je�liby kto
>>> >>>> chcia� odda� za mi�o�� ca�e swoje mienie, to czy zas�uguje na
pogardďż˝?"
>>> >>>> (Pnp. 8:6-7)
>>> >>>> Czysta, �arliwa mi�o�� mi�dzy kobiet� a m�czyzn�, m�em i
�on�, jest �arem
>>> >>>> od Boga, Bo�ym planem. Zyskuje pe�n� akceptacj� Stw�rcy i warta
jest
>>> >>>> po�wi�cenia i zaanga�owania. W Bo�y plan dla mi�o�ci
ma��e�skiej wbudowana
>>> >>>> jest r�wnie� mi�o�� fizyczna i, jak dowodzi Pie�� nad
Pie�niami, jest ona
>>> >>>> czym� pi�knym.
>>> >>>>
>>> >>>>
>>> >>>> Po wi�cej przyk�ad�w zapraszam tutaj
>>> >>>> http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273
>>> >>>> skad zaczerpn�am wszystkie fragmenty pracy zaliczeniowej "Seks - Bo�y
dar,
>>> >>>> czy diabelskie opium?" pewnego seminarzysty, kt�rego mie� za kap�ana
�ycz�
>>> >>>> ka�demu oraz sobie.
>>> >>>>
>>> >>>>
>>> >>>> --
>>> >>>>
>>> >>>> XL
>>> >>>
>>> >>> Ale Izdebskiego to ju� nie przeczytasz ,jak kk pot�pia seks nie
>>> >>> zwracaj�c uwagii na biblijny brak pot�pienia seksu we fragmentach. No
>>> >>> tak ty religii od kk przecie� nie odr�niasz.
>>> >>
>>> >> http://tiny.pl/hpttx
>>> >> Tylu tych... Izdebskich.
>>> >> Daj spok�j, a ktoby to czyta�, tego kwiatu p� �wiatu 3-)
>>> >> --
>>> >>
>>> >> XL
>>> >
>>> >
>>> > Jest wklejony na tym w�tku ale ty si� l�kasz zobaczy� rzeczywisto��
i
>>> > wolisz sobie �yczy� my�leniem �yczeniowym jak niby kk seksu nie
>>> > pot�pia.
>>>
>>> Bo NIE pot�pia. Ma��e�skiego!
>>> Ale czy to moja wina, �e Biblii nie znasz, tylko paru g�upich ksi�y?
>>> --
>>>
>>> XL no i ty by� chcia�, �eby KK ci pozwoli� te Czeszki... ale tego w innym
>>> ko�ciele poszukaj, czego� si� KK czepi� 3-)
>>
>> Potępia nawet w małżeństwie już Zdumionego nauczyli że seks oralny to
>> jest zboczenie.
>
> Odchodzę z grupy więc nie piszcie do mnie bo nieodpowiem, a najlepiej
> załóżcie sobie własne wątki i tam sobie będziecie mogli dewocić dowoli.
Globuś, prościej będzie po prostu nie odpowiadać :-/
--
XL całuski i daj ci Panie Boże spokój ducha
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
289. Data: 2012-03-13 21:18:46
Temat: Re: Ale Czad;)
Wiadomość:
Ikselka napisał(a):
> Dnia Tue, 13 Mar 2012 14:00:26 -0700 (PDT), glob napisał(a):
>
> > Ikselka napisał(a):
> >> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:49:53 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
> >>
> >>> Ikselka napisaďż˝(a):
> >>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:18:10 -0700 (PDT), glob napisaďż˝(a):
> >>>>
> >>>>> Ikselka napisaďż˝(a):
> >>>>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:54:03 +0100, Ikselka napisaďż˝(a):
> >>>>>>
> >>>>>>>> "Niech b�dzie b�ogos�awiony tw�j zdr�j, a raduj si� z �ony
twojej m�odo�ci.
> >>>>>>>> Mi�ej jak �ania, powabnej jak gazela. Niech jej piersi zawsze ci
sprawiajďż˝
> >>>>>>>> rozkosz, upajaj si� ustawicznie jej mi�o�ci�." (Prz 5. 19, por.
Koh 9. 9).
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Pozdrawiam,
> >>>>>>>> M.
> >>>>>>>
> >>>>>>> Bingo!
> >>>>>>> Dzi�ki, dobra kobieto :-)
> >>>>>>> --
> >>>>>>
> >>>>>> I tu ma�y komentarz do powy�szego:
> >>>>>>
> >>>>>> "Przede wszystkim zwr��my uwag� na u�yte wy�ej sformu�owania
"u�ywaj
> >>>>>> �ycia", "raduj si�", "upajaj si�" "niech jej piersi sprawiaj� ci
rozkosz".
> >>>>>> S� pary ma��e�skie, kt�re uwa�aj�, �e seks zosta� dany
ludziom wy��cznie w
> >>>>>> celach prokreacyjnych, dlatego te� wsp�ycie podejmuj� tylko w�wczas,
gdy
> >>>>>> bior� pod uwag� sp�odzenie dziecka. Jednak przytoczone wy�ej
wyra�enia
> >>>>>> dobitnie �wiadcz� o tym, �e seks ma by� dla ma��onk�w przede
wszystkim
> >>>>>> �r�d�em przyjemno�ci i rado�ci. Jak cz�sto? Czy tylko wtedy gdy
planujemy
> >>>>>> dziecko? Biblia m�wi: "upajaj si� ustawicznie", "zawsze", "po wszystkie
dni
> >>>>>> twojego marnego bytowania". R�wnie� Nowy Testament m�wi: "Nie
stro�cie od
> >>>>>> wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do pewnego czasu, aby
oddaďż˝ siďż˝
> >>>>>> modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie, aby was szatan nie kusi�
z
> >>>>>> powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor. 7:5). To mocna zach�ta."
> >>>>>>
> >>>>>> Oraz:
> >>>>>>
> >>>>>> Z Ksi�gi Kaznodziei Salomona 9:9:
> >>>>>> "U�ywaj �ycia ze swoj� ukochan� �on� po wszystkie dni twojego
marnego
> >>>>>> bytowania, jakie ci da� pod s�o�cem, bo to jest tw�j udzia� w
�yciu i
> >>>>>> trudzie, jaki znosisz pod s�o�cem.""
> >>>>>>
> >>>>>> Nowy testament:
> >>>>>> "Nie stro�cie od wsp�ycia z sob�, chyba za wsp�ln� zgod� do
pewnego
> >>>>>> czasu, aby odda� si� modlitwie, a potem znowu podejmujcie wsp�ycie,
aby
> >>>>>> was szatan nie kusi� z powodu niepow�ci�gliwo�ci waszej" (1 Kor.
7:5).
> >>>>>>
> >>>>>> Pnp 2:2-6:
> >>>>>> "Jak lilia mi�dzy cierniami, tak moja przyjaci�ka mi�dzy
dziewcz�tami.
> >>>>>> Jak jab�o� w�r�d drzew le�nych, tak m�j mi�y mi�dzy
m�odzie�cami. W jego
> >>>>>> cieniu pragn� odpocz��, gdy� jego owoc jest s�odki dla mego
podniebienia...
> >>>>>> Wprowadzi� mnie do winiarni, kt�rej god�em dla mnie jest mi�o��.
> >>>>>> Pokrzepi� mnie plackami z rodzynk�w, posili� mnie jab�kami, bo
jestem chora
> >>>>>> z mi�o�ci.
> >>>>>> Jego lewica jest pod moj� g�ow�, a jego prawica obejmuje mnie."
> >>>>>> Punktem kulminacyjnym Pie�ni nad Pie�niami jest rozdzia� czwarty,
opisuj�cy
> >>>>>> noc po�lubn� m�odej pary, po opisanej w rozdziale poprzednim ceremonii
> >>>>>> za�lubin. Rozdzia� ten zaczyna si� wypowiedzi� oblubie�ca, kt�ry
zachwycony
> >>>>>> pi�knem cia�a swej �ony w poetycki spos�b charakteryzuje jej
urodďż˝.
> >>>>>> Opisuj�c sw� �on� Salomon zachwyca si� jej oczami, w�osami,
bielďż˝ jej
> >>>>>> z�b�w...Opisuje jej piersi, por�wnuj�c je do dw�ch ko�l�t
pas�cych si� po�r�d
> >>>>>> lilii (4:5). Pragnie wej�� "na wzg�rze mirry" i "pag�rek kadzid�a"
(4:6) -
> >>>>>> opisuj�c w ten spos�b �ono swej umi�owanej. Oblubieniec szczyci
si�, �e
> >>>>>> jego umi�owana jest "zamkni�tym ogrodem", "zapiecz�towanym
�r�d�em"
> >>>>>> nale��cym tylko do niego (4:12). Oblubienica zaprasza swego mi�ego, by
> >>>>>> spo�ywa� z owoc�w tego "ogrodu" (4:16). Po sko�czonym akcie
mi�osnym
> >>>>>> s�yszmy radosne s�owa m�a: "Wszed�em do mojego ogrodu, moja siostro,
> >>>>>> oblubienico, zerwa�em moj� mirr� wraz z moim balsamem, zjad�em m�j
plaster
> >>>>>> wraz z moim miodem, wypi�em moje wino wraz z moim mlekiem."(5:1a) To
by�a
> >>>>>> wspania�a uczta dla obydwojga ma��onk�w. W tym momencie pojawia
siďż˝
> >>>>>> tajemniczy g�os: "Jedzcie, moi przyjaciele, pijcie i upijcie si�
> >>>>>> mi�o�ci�!"(5:1b). Kt� m�g� towarzyszy� oblubie�com w tak
intymnej chwili,
> >>>>>> podczas po�lubnej nocy? Kt� mo�e zach�ca� ich do cieszenia si�
wzajemnďż˝
> >>>>>> mi�o�ci�? Jest tylko jedna osoba - B�g, Stw�rca ich cia�,
projektant
> >>>>>> ma��e�stwa i dawca p�ciowo�ci, z kt�rej ma��onkowie, zgodnie
z jego planem
> >>>>>> korzystali.
> >>>>>> W ostatnim rozdziale Pie�ni nad Pie�niami znajdujemy wspania�y
fragment
> >>>>>> okre�lany cz�sto mianem "summy" tej Ksi�gi:
> >>>>>> "Po�� mnie jak piecz�� na swoim sercu, jak obr�czk� na swoim
ramieniu.
> >>>>>> Albowiem mi�o�� jest mocna jak �mier�, nami�tno�� twarda jak
Szeol. Jej �ar
> >>>>>> to �ar ognia, to p�omie� Pana.
> >>>>>> Wielkie wody nie ugasz� mi�o�ci, a strumienie nie zalej� jej.
Je�liby kto
> >>>>>> chcia� odda� za mi�o�� ca�e swoje mienie, to czy zas�uguje na
pogardďż˝?"
> >>>>>> (Pnp. 8:6-7)
> >>>>>> Czysta, �arliwa mi�o�� mi�dzy kobiet� a m�czyzn�, m�em i
�on�, jest �arem
> >>>>>> od Boga, Bo�ym planem. Zyskuje pe�n� akceptacj� Stw�rcy i warta
jest
> >>>>>> po�wi�cenia i zaanga�owania. W Bo�y plan dla mi�o�ci
ma��e�skiej wbudowana
> >>>>>> jest r�wnie� mi�o�� fizyczna i, jak dowodzi Pie�� nad
Pie�niami, jest ona
> >>>>>> czym� pi�knym.
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> Po wi�cej przyk�ad�w zapraszam tutaj
> >>>>>> http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273
> >>>>>> skad zaczerpn�am wszystkie fragmenty pracy zaliczeniowej "Seks - Bo�y
dar,
> >>>>>> czy diabelskie opium?" pewnego seminarzysty, kt�rego mie� za kap�ana
�ycz�
> >>>>>> ka�demu oraz sobie.
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> --
> >>>>>>
> >>>>>> XL
> >>>>>
> >>>>> Ale Izdebskiego to ju� nie przeczytasz ,jak kk pot�pia seks nie
> >>>>> zwracaj�c uwagii na biblijny brak pot�pienia seksu we fragmentach. No
> >>>>> tak ty religii od kk przecie� nie odr�niasz.
> >>>>
> >>>> http://tiny.pl/hpttx
> >>>> Tylu tych... Izdebskich.
> >>>> Daj spok�j, a ktoby to czyta�, tego kwiatu p� �wiatu 3-)
> >>>> --
> >>>>
> >>>> XL
> >>>
> >>>
> >>> Jest wklejony na tym w�tku ale ty si� l�kasz zobaczy� rzeczywisto��
i
> >>> wolisz sobie �yczy� my�leniem �yczeniowym jak niby kk seksu nie
> >>> pot�pia.
> >>
> >> Bo NIE pot�pia. Ma��e�skiego!
> >> Ale czy to moja wina, �e Biblii nie znasz, tylko paru g�upich ksi�y?
> >> --
> >>
> >> XL no i ty by� chcia�, �eby KK ci pozwoli� te Czeszki... ale tego w
innym
> >> ko�ciele poszukaj, czego� si� KK czepi� 3-)
> >
> > Potępia nawet w małżeństwie już Zdumionego nauczyli że seks oralny to
> > jest zboczenie.
>
> http://iwkas.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?283
273
> "Gdy Bóg zakończył dzieło stworzenia i wydał ludziom polecenie rozmnażania
> się, "spojrzał na wszystko, co uczynił, a było to bardzo dobre" (1 Moj.
> 1:31). To bardzo ważne byśmy sobie uświadomili, że każdy członek naszego
> ciała, każdy jego organ (bez wyjątków), Bóg postrzega jako bardzo dobry.
> Jako bardzo dobre postrzega również związek miłości między mężczyzną i
> kobietą, łącznie ze sposobem wyrażania go w formie współżycia płciowego."
> --
>
> XL tylko mi się z powyższego powodu zaraz z analem nie rozpędzaj :->
kurde przeczytaj Izdebskiego biblia i kk to zupełnie coś innego, a kk
teraz to inkwizytor do seksu i takich wypowiedzi jak zdumiony że seks
oralny to zboczenie będziesz miała więcej.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
290. Data: 2012-03-13 21:44:19
Temat: Re: Ale Czad;)W dniu 2012-03-13 21:38, Ikselka pisze:
> Dnia Tue, 13 Mar 2012 21:34:31 +0100, medea napisał(a):
>
>> W dniu 2012-03-13 20:54, Ikselka pisze:
>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:50:16 +0100, Fragile napisał(a):
>>>
>>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 12:24:26 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):
>>>>
>>>>> On 13 Mar, 19:38, Ikselka<i...@g...pl> wrote:
>>>>>> Dnia Tue, 13 Mar 2012 13:08:36 +0100, zdumiony napisał(a):
>>>>>>
>>>>>>> Użytkownik "Ikselka"<i...@g...pl> napisał w wiadomości
>>>>>>> news:bmeene7xti7y.17poyfbcff5rd.dlg@40tude.net...
>>>>>>>> Biblia nakazuje mi przyjmowac każdą pieszczotę od męża, ponieważ mężowi
>>>>>>>> nakazuje dawać mi rozkosz 3-)
>>>>>>> Gdzie to jest?
>>>>>> W Biblii - przecież pisałam. A gdzie - własnie nie zapamiętałam, od
>>>>>> dłuższego czasu szukam w necie, bo Biblii w domu nie mam.
>>>>> A to nie to będzie?:
>>>>>
>>>>> "Mężowie powinni miłować swoje żony, tak jak własne ciało. Kto miłuje
>>>>> swoją żonę, siebie samego miłuje. Przecież nigdy nikt nie odnosił się
>>>>> z nienawiścią do własnego ciała, lecz [każdy] je żywi i pielęgnuje,
>>>>> jak i Chrystus - Kościół" ( List św. Pawła do Efezjan 5:28 - 29).
>>>>>
>>>>> Stalker, jak to już w Biblii bywa, możesz sobie zinterpretować tak jak
>>>>> potrzeba ;-)
>>>>>
>>>> "Niech będzie błogosławiony twój zdrój, a raduj się z żony twojej młodości.
>>>> Miłej jak łania, powabnej jak gazela. Niech jej piersi zawsze ci sprawiają
>>>> rozkosz, upajaj się ustawicznie jej miłością." (Prz 5. 19, por. Koh 9. 9).
>>>>
>>>> Pozdrawiam,
>>>> M.
>>> Bingo!
>>> Dzięki, dobra kobieto :-)
>> Ale w tym fragmencie jest raczej o tym, żeby mąż sprawiał sobie rozkosz,
>> a nie małżonce.
>>
> To mężowskie upajanie się jej piersiami nie jest dla żony rozkoszą?
To już nadinterpretacja Pisma. ;-)
Ewa
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |