Ale nastroje po świętach

1. Data: 2001-12-28 22:53:57

Temat: Ale nastroje po świętach
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie się szarpią, w sklepach, na ulicy popychają nie mówiąc nic, nawet moi
z gruntu spokojni rodzice dziś pokłócili się o rybki w akwarium i o to kiedy
jest post, a kiedy nie. Ło, matko ale kolorowy zawrót głowy. Ja raczej dziś
czuję odprężenie z racji że święta są po za mną, a tu widzę że większość
reaguje inaczej. Dziś jak z dzieckiem poszłam oddać klisze do wywołania,
pani popatrzyła na mnie w zakładzie fotograficznym gdy kładłam przed nią
film i zapytała zirytowana co ona ma z tym zrobić, no nie powiem zatkało
mnie. Szczęście że moje mężysko jest jakieś spokojne i nie kłótliwe mimo że
to koniec roku i u niego w firmie wariatkowo. Ja co słychać u Was?
Pozdrawiam Dorunia

2. Data: 2001-12-28 23:42:10

Temat: Re: Ale nastroje po świętach
Od: Lek <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Podobne nastroje na ulicach.
Choć jestem usmiechnięty, bo przede mną 4 dni wolne, w tym jedna noc szaleństw.
Po dwóch dniach pracy to całkiem całkiem

3. Data: 2001-12-29 08:48:58

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2001 23:53:57 +0100, podpisując się jako "Dorunia"
<d...@w...pl>, napisałeś (aś) :

> Ja co słychać u Was?

U nas?
Ja mam kłótliwy dzień i na dzień dobry objechałam męża i teraz mi
głupio (czemu ludzie wogle się kłócą? czemu żony warczą na mężów i
odwrotnie?)
No i tak sobie egzystujemy :) Mąż ma parędni urlopu to wkońcu spędzimy
trochę czasu sami no i w noc sylwestrową pracuje więc ja sobie spędzę
jąz dzieckiem w domu chrapiąc do telewizora - tyle.
Marzena

4. Data: 2001-12-29 10:18:27

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trochę czasu sami no i w noc sylwestrową pracuje więc ja sobie spędzę
> jąz dzieckiem w domu chrapiąc do telewizora - tyle.

:-)
Skad ja to znam.... Walnelam wczoraj mezowskim szlafrokiem, az pofrunal na
firanki..... A potem dalismy sobie buzi....

Marzenka, moj tez pracuje w Sylwka, do 3 w nocy, to moze poircujemy?

Pozdrowka

Ania

5. Data: 2001-12-29 11:57:35

Od: "Gosia Rock-Błaszkiewicz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja dzisiaj chodze jak chmura gradowa.
Mezisko dostal krotkich i poszedl spac po nocce, dzieci mi sie ciagle kluca
i szarpia a mnie biala goraczka zalewa niewiam co jest czy to stres
swiateczny odreagowuje czy juz sylwestrowe.
A tak wogule to mama chyba zly dzien.
Pozdrawiam
Gosia

6. Data: 2001-12-29 12:28:39

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Dec 2001 11:18:27 +0100, podpisując się jako "Ania Björk
\(sveana\)" <a...@s...com>, napisałeś (aś) :

>Marzenka, moj tez pracuje w Sylwka, do 3 w nocy, to moze poircujemy?

Z miłą chęcią, jak tylko położe Kubę spać to się zjawię z Martini w
kieliszku :))))

Mój pracuje do rana :(

Zapowiada się IRC'mańska zabawa :)))
Kto się jeszcze przyłączy?

Marzena

7. Data: 2001-12-29 13:14:24

Od: Lek <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypije za Was ircujących toast noworoczny.
Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2001-12-29 13:21:13

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Dec 2001 14:14:24 +0100, podpisując się jako Lek
<l...@i...pl>, napisałeś (aś) :

>Wypije za Was ircujących toast noworoczny.

Super!
To wypij jeszcze za tych w pracy i dzieci śpiące - oby całą noc
grzeczie przespały i mamusiom naIRCować się dały :))))))))

Ale mi się rymnęło :))))

Serdeczności
Marzenka

9. Data: 2001-12-29 13:32:43

Od: Lek <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marynatka napisał(a):

> To wypij jeszcze za tych w pracy i dzieci śpiące - oby całą noc
> grzeczie przespały i mamusiom naIRCować się dały :))))))))
> Ale mi się rymnęło :))))

Proszę bardzo, na życzenie Marzenko (ładnie rymująca).
Drugi toast będzie za tych co w pracy, a potem za dzieci.
Z pozdrowieniami
Leszek

10. Data: 2001-12-29 13:35:50

Od: "Anna Sikora" <f...@p...WYCIEP-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora