Ale rośnie

21. Data: 2003-04-23 20:39:24

Temat: Re: Ale rośnie
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> nie wjechac tam z glebogryzarka i w pol godziny zrobic to co
> zabraloby by ze 2 dni

Nie zastawnawiaj się, wjeżdżaj...

> czy jak posiekam ich korzenie na drobne to czy aby z kazdego z nich
> nie wyrosnie nowy mniszek

Bardzo dobrze kombinujesz, bardzo dobrze. :) Powiem więcej, z takiego
uszkodzonego korzenia wypuszcza nie jeden palowy korzeń, a
kila(naście) zrośniętych w górnej części...

Pozdrawiam,
Grzesiek, poświątecznie

22. Data: 2003-04-24 07:02:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uszkodzonego korzenia wypuszcza nie jeden palowy korzeń, a
> kila(naście) zrośniętych w górnej części...

:)
wlasnie zastanawialem sie
dlaczego tez ubiegloroczne wykopywane mlecze
rzadziej ale wzeszly jakby bardziej dorodnymi krzakami
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

23. Data: 2003-04-24 19:27:04

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> dlaczego tez ubiegloroczne wykopywane mlecze rzadziej ale wzeszly
> jakby bardziej dorodnymi krzakami

Aż tak się nimi nie przejmuję, będą jako dodatek do tego, co w
międzyrzędziach wysieję...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jedna rezydentka białoruska
W nadmorskim kurorcie zwanym Ustka

24. Data: 2003-04-24 19:50:13

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> Aż tak się nimi nie przejmuję, będą jako dodatek do tego, co w
> międzyrzędziach wysieję...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Gwoli wyjaśnienia mlecz, mleczu, mleczny-odnoszący sie do mleka -wydzielina
mlecza-bar mleczny-potrawa mleczna-przemysł mleczny.
Z mlecza uzyskujemy cukier mleczny-rzadziej mlekowy.
Akcja mleczna:
Mleczna cera
Mleczna kawa
Mleczne szkło
Mleć lub zemleć mlecz-fermentacja mlekowa.
Pozdrawiam mlekowo-Bogusław :-)

25. Data: 2003-04-24 20:11:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Gwoli wyjaśnienia mlecz, mleczu, [...]

Eee, tam, czepiasz się :) Przecież wiadomo, że chodzi o coś co ma
długi palowy korzeń, rozetę zielonych liści i żółty kwiat na
rurkowatej łodydze. A jak się urwie/przetnie to wypływa mleczna
wydzielina -- a skoro mleczna, to mlecz musi być :)

G.
--
Rzekł Mr. Leopard z Dżakarty,
że kiedyś bawiły go karty.

26. Data: 2003-04-24 20:22:19

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko
A jak się urwie/przetnie to wypływa mleczna
> wydzielina -- a skoro mleczna, to mlecz musi być :)
>
> G.

Kwiaty wydzielają z koron olejki eteryczne -kobiety wydzielaja ciepło,
zapach :-)

:-) Bogusław wydzielając plac pod winniczkę :-)

27. Data: 2003-04-24 20:32:17

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:m13ck7sljy.fsf@sapijaszko.net Grzegorz
Sapijaszko<g...@s...net> napisał(a):

> Eee, tam, czepiasz się :) Przecież wiadomo, że chodzi o coś co ma
> długi palowy korzeń, rozetę zielonych liści i żółty kwiat na
> rurkowatej łodydze.

Hejka. Czy to chodzi o pampeliszki? :-)
Pozdrawiam dmuchawcowo Ja...cki

28. Data: 2003-04-24 20:58:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Aż tak się nimi nie przejmuję, będą jako dodatek do tego, co w
> międzyrzędziach wysieję...
:)
masz na mysli miedzyrzedzia w winnicy
?

29. Data: 2003-04-25 15:50:00

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> masz na mysli miedzyrzedzia w winnicy

Ano. Teraz tam facelia, gryka i coś jeszcze wschodzą, ale za jakiś
czas przeorzę i ,,normalną'' wielomieszańcową mieszankę wysieję.

Ooo, przy okazji: zbieram propozycje roślin wieloletnich/jednorocznych
łatwo się wysiewających, rosnących do 50-60 cm, o raczej płytkim
systemie korzeniowym, które przycięte kilka razy w roku
odrosną/zakwitną i deptane czasem będą potrafiły się wyprostować.

Propozycje perzu, ostów i skrzypu będę z góry odrzucone :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Zawodowa Łowiczanka z Ustrzyk
Wyjaśniała: ,,Ten pasiak? Cóż, gust, szyk...

30. Data: 2003-04-25 18:54:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
> [...]
> systemie korzeniowym, które przycięte kilka razy w roku
> odrosną/zakwitną i deptane czasem będą potrafiły się wyprostować.

Margerytki i szałwia omszona. Jeśli tylko deptanie nie będzie zbyt
uporczywe:-)

Pozdrawiam, Basia.

Budleja
Milin