Alergia i metoda terapii biorezonansowej

1. Data: 2000-01-27 11:27:30

Temat: Alergia i metoda terapii biorezonansowej
Od: "Lucky Guy" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukami informacji w internecie na temat wykrywania i odczulania alergii za
pomoca biorezonansu , szczegolnie przy pomocy aparatu BICOM
Poszukuje tez polskojezycznych stron www zawierajacych informacje o alergii.
Jesli ktos z Was ma jakies namiary to prosze o pomoc.
Pozdrawiam Oleszko Piotr

2. Data: 2000-01-28 20:39:49

Temat: Re: Alergia i metoda terapii biorezonansowej
Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> Szukami informacji w internecie na temat wykrywania i odczulania
> alergii za
> pomoca biorezonansu , szczegolnie przy pomocy aparatu BICOM
> Pozdrawiam Oleszko Piotr

Moj znajomy docent alergologii twierdzi, ze to zwykle naciaganie ludzi.
Napisal nawet o BICOMach artykul w Gazecie Lekarskiej.
Pozdrawiam
Piotr Z.

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

3. Data: 2000-02-02 08:20:52

Od: " juven" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze i naciaganie ale mojej zonie lekarze nie umieli pomoc- bicom
pomogl;
pozdrawiam
juven

Re: Wspolczesna homeopatia to taka sama chemia jak inne leki.
Leczenie Nowotworow - Pytanie
Re: Wspolczesna homeopatia to taka sama chemia jak inne leki.
Re: Bürger i chlopak 32 lata (dlugie)
Re: Homeopatia a działanie placebo...