Re: Bürger i chlopak 32 lata (dlugie)

1. Data: 2000-01-27 07:39:57

Temat: Re: Bürger i chlopak 32 lata (dlugie)
Od: "Piotr Miara" <P...@B...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i dziekujemy wszystkim za okazane zainteresowanie.
Dziekujemy za trzymane kciuki w imieniu szwagra. Wszystkie informacje i
podpowiedzi gdzie jes zdobyc wydrukowalismy sobie i teraz dokladnie je
przegladamy.
Na razie jednak szwagier zgodzil sie na zabieg wyczyszczenia palcow z
martwych tkanek. Malego palca u lewj stopy juz prawie nie mial, a kolejny po
malym jest martwy wiec do usuniecia. Duzy palec jest na szczescie tylko
troche zajety. Paznokiec juz zszedl. Tam jest tylko troche tkanek do
usuniecia. Zabieg bedzie dzisiaj, znieczulenie ledzwiowe, ma trwac kolo
godziny.
Wydaje mi sie tez, ze troche na psychice robi mu robote to, ze kolo
niego lezy dziadek, ktoremu w ostatnia sobote usuneli noge od uda, chociaz
przyczyna nie byla choroba Buergera tylko cos innego.

Piotrek i Kasia

2. Data: 2000-02-01 14:26:10

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Miara <P...@B...net.pl> wrote in message
szow.tpsa.pl...
> [...]
> Dziekujemy za trzymane kciuki w imieniu szwagra. Wszystkie informacje i
> podpowiedzi gdzie jes zdobyc wydrukowalismy sobie i teraz dokladnie je
A ja nie trzymam kciuków zwłaszcza za lekarzy pod których opieką jesteście.
Ponieważ oni właśnie nic innego nie potrafią poza obcinaniem kolejnych nóg.
A że nie rozumieją oni przyczyn tej straszliwej choroby to też nie są w
stanie pomóc szwagrowi.
Dzięki takim gościom jak DOBEX czy inny Kamil nie będziecie w stanie
uratować nóg.
Stawiam 50 zł że jeśli szwagier będzie postępował tak jak mu każą lekarze
skończy się to dla niego amputacją obydwu nóg.
Smutne to ale prawdziwe.
Mozecie sobie pisać o optymalnych maniakalnych albo jak chcecie gorzej.
Ale pamiętajcie że gówno wiecie na ten temat i wyśmiewając to powodujecie ze
kolejna osoba nie będzie miała nóg.
pozdrowienia.
Moze was tez dotknie Buerger, wtedy inaczej bedziecie pisać
Jacek

> [...]
> niego lezy dziadek, ktoremu w ostatnia sobote usuneli noge od uda, chociaz
> przyczyna nie byla choroba Buergera tylko cos innego.

Re: Homeopatia a działanie placebo...
Pomoc dzieciom
CHELATOWANIE!
Jakie leki podczas ciazy?
Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji