Jakie leki podczas ciazy?

1. Data: 2000-01-26 21:34:50

Temat: Jakie leki podczas ciazy?
Od: "Czen" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi powiedziec jakie leki na grype mozna zazywac podczeas ciazy
(3 miesiac).

2. Data: 2000-01-27 12:18:39

Temat: Re: Jakie leki podczas ciazy?
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czen napisał(a) w wiadomości: <_LJj4.9435$Hi2.223302@news.tpnet.pl>...
>Czy ktos moze mi powiedziec jakie leki na grype mozna zazywac podczeas
ciazy
>(3 miesiac).

Sposrod NLPZ jest zalecany jedynie paracetamol.

Adam B.

3. Data: 2000-01-28 10:51:58

Od: "luke" <l...@3...am.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

szczerze mówiąc jeśli to jest grypa niepowikłana to najlepsze jest łóżko...
ewentualnie wit. C(lub pokarmy ją zawierające)
pozdrawiam
luke

4. Data: 2000-01-29 07:53:52

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

luke napisał(a) w wiadomości: <86rs9e$2d2$1@kujawiak.man.lodz.pl>...
>szczerze mówiąc jeśli to jest grypa niepowikłana to najlepsze jest łóżko...
>ewentualnie wit. C(lub pokarmy ją zawierające)

Duze dawki wit. C w przeziebieniu to kolejny medyczny mit.
Robia dobrze wylacznie na samopoczucie psychiczne "bo sie cos zazylo".
Rownie dobrze mozna lykac skorki od chleba.

Adam B.

5. Data: 2000-01-29 17:39:34

Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Adamus" <a...@m...pl> rzecze:
> [...]

>Robia dobrze wylacznie na samopoczucie psychiczne "bo sie cos zazylo".
>Rownie dobrze mozna lykac skorki od chleba.

Badania rzeczywiscie dowodza braku wplywu stosowania duzych dawek wit. C w
leczeniu przeziebien. Co wiecej - stosowanie jej w ilosci ok. 10 g/dobe
moze spowodowac powstanie kamieni w ukladzie moczowym, a nawet hemosyderozy
(zaburzenia gospodarki zelazem)...

Przeczytalem jednak ostatnio taka opinie:

"[...] W kontrolowanych badaniach duze (do 2 g/dobe) dawki witaminy C
stosowane zapobiegawczo nie zmienialy czestosci wystepowania przeziebien
spowodowanych przez rhinowirusy ani ilosci wydalanego wirusa. udalo sie
jednak skrocic czas niezdolnosci do pracy wsrod osob, ktore przyjmowaly do
8 g witaminy C w 1 dniu choroby, choc nie obserwowano zmniejszenia
wydalania wirusa...[...]"

No i badz tu czlowieku madry i pisz wiersze... ;^)

Pozdrawiam,

Kamil Uminski

--

Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA
Re: Homeopatia a działanie placebo...