Alfred Kinsey - więc jest kłopot, czy nie ma?

61. Data: 2010-09-04 09:12:15

Temat: Re: Alfred Kinsey - więc jest kłopot, czy nie ma?
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:i5svh2$du1$1@news.onet.pl...

> [...]
> co przeczytałeś od kogoś innego, ale problem jeszcze masz z właściwym
> kontekstowo użyciem tego. Wszystko przed Tobą- jak mi się zdaje.

> Raczej wydaje mi się, że nie jest z Tobą aż tak źle. Po prostu- zawsze
> musisz mieć rację, więc pewno wykłócasz się o każdą pierdołę i latami
> pamiętasz rzekome (czy też nawet rzeczywiste) obelgi. A to sąsiadka 2 lata
> temu nie odpowiedziała Ci na dzień dobry, a to 10 lat temu sąsiad nie
> upilnował psa, i t en nasikał Ci na drzwi, etc. Przyznaj się- masz samych
> złych i głupich sąsiadów, prawda? A takie postępowanie nie zapewnia Ci

łał... co jeszcze widzisz w tej szklanej kuli?

kiwiko

62. Data: 2010-09-04 09:16:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Raczej wydaje mi się, że nie jest z Tobą aż tak źle.

Coz, mnie sie jednak wydaje, ze z Toba jest dokladnie tak jak napisalem...

> [...]
> temu sąsiad nie upilnował psa, i t en nasikał Ci na drzwi, etc. Przyznaj
> się- masz samych złych i głupich sąsiadów, prawda? A takie postępowanie

...i po prostu lubuisz gwalcic male dziewczynki.

BTW pies sasiada nie jest w stanie nasikac mi na drzwi.

63. Data: 2010-09-04 09:17:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> łał... co jeszcze widzisz w tej szklanej kuli?

Najwyrazniej psa ze skrzydlami.

64. Data: 2010-09-04 10:08:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> łał... co jeszcze widzisz w tej szklanej kuli?

kiwiko- jak rozumiesz to, co napisałem:
" Raczej wydaje mi się"?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

65. Data: 2010-09-04 10:44:29

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-04 12:08, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...

> kiwiko- jak rozumiesz to, co napisałem:
> " Raczej wydaje mi się"?

Że z góry liczysz na pomyłkę?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

66. Data: 2010-09-04 11:58:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski napisał(a):

> [...]
> pierdzielil o milosci, wiernosci itp. poped to testosteron i natury nie
> oszukasz. Gdyby kobiety mialy go tyle co facet, to bylyby umiesnione,
> owlosione i mowily basem - czyli bylyb facetem.
> A ze maja go 10 razy mniej to sa gladkie, miekkie i mile w dotyku, wiec
> nadmiar temperamentu musisz albo zaspokoic na boku albo wrocic do
> masturbacji jak Chiron i byc takim jak on.
> Sam sobie zdecydujesz co wolisz, ale najpierw musisz wlezc do wody, bo
> juz nie masz 15 lat i nie jestes szczylem, wiec jak bedziesz cigle
> sterczal tylko na brzegu, to cale zycie bedziesz coraz wiekszym debilem.

No nie mogę, ty i te twoje doświadczenie, kobieta ma większy
temperament seksualny od mężczyzny, gdyż ma bardziej unerwioną pochwę
w stosunku do mężczyzny, jej doznania i temperament seksualny jest
dziesięć razy większy od mężczyzny, bo dziesięć razy więcej ma
zakończeń nerwowych narządów płuciowych. No wygląda na to, że ty
miałeś doczynienia z zakonnicami, albo jakimiś zachamowanymi
moralnie ,jeśli z doświadczenia tego nie zauważyłeś.

67. Data: 2010-09-04 12:30:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski napisał(a):

> Przeceiz napisalem wyraznie, ze zdystansowanie sie w zwiazku i
> zaznaczenie sie roznic temperamentow to proces na ok 2 lata.
> W przypadku globa nie ma chyba co za bardzo uprzedzac faktow, do ktorych
> zrozumienia na obecnym etapie po prostu nie da rady dojsc, gdyz to
> zrozumienie opiera sie glownie na doswiadczeniu.
> Ale bardzo dobrze, ze to napisales, to moze glob lepiej sie zastanowi,
> czy zamierza sie potem masturbowac i byc wlasnie taka roslina mentalna
> jak Ty.
> Lebowski

Zrozumienie nie opiera się wyłącznie na doświadczeniu bo by rozwodów
nie było, gdyby ludzie doświadczali i rozumieli, trzeba coś czasem
pomyśleć, wiedzieć. I o czym ty piszesz do Chirona, On jest
wieloletnim małżonkiem, to nie jest małolat, który ma problemy z
zmianami w związku, gdy opada substancja odpowiedzalna za ''
idealizację'' a pojawia się oksytocyna będąca składnikiem związku pod
kontem opieki wzajemnej.
Chirkowi coś się stało w życiu seksualnym, bo nieszczęśliwi ludzie pod
tym względem mówią, iż seks jest przekleństwem świata. Najczęściej to
działa przez kk, naśladowanie poleceń, które nie pisali zdrowi
psychicznie. Gdyż samo założenie, że seks jest jedynie do reprodukcji,
jest dewiacją i jeśli tego się przestrzega, łamie się więź miedzy
małżonkami, bo mądra natura po to dała seks, aby utrzymać partnera
przy partnerce, która musi mieć pomoc do potomstwa, dlatego tak często
to robimy, a raz na rok rodzimy. Złamanie tego co dała natura owocuje
tym, że traci się więź seksualno-emocjonalną, powstaje związek ludzi
wychłodzonych emocjonalnie, którzy nie potrafią otworzyć się na te
sfery, nie rozumieją siebie, a seks zamiast przyjemnością i
porozumieniem staje się koszmarem. No tyle lat kościoła , który[ ja
sobie tego nie wymyślam] jest całkowicie szkodliwy i pod każdym
względem, a ludzie[ część] jak widzimy w Polsce nic nie zrozumieli.

68. Data: 2010-09-04 12:33:01

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
Chironie, raczej wydaje mi się, że Ty to już wiesz

kiwiko

69. Data: 2010-09-04 12:39:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]

"że nie jest z Tobą aż tak źle" - jak juz pisalem, jestem samo ZUO, co nie
wierzy w spisek smolenski, nie wrzeszczy "JA-RO-SŁAW!!! JA-RO-SŁAW!!!
JA-RO-SŁAW!!!", woli Pieronka od Rydzyka, nie blokuje pogrzebu Miłosza, za
to wierzy, ze biale jest biale.

Natomiast latajace psy widziales juz bez "raczej", no chyba, ze sie
skorygujesz?

70. Data: 2010-09-04 13:25:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski napisał(a):

> Ty jednak faktycznie jestes debilem, bo zgodnie z tym belkotem, to
> wzieta prostytutka musialaby byc ekstremalna seksoholiczka, a nie po
> prostu profesjonalistka.
> Idz sobie lepiej popatrz na nagosc krow na pastwichu, a potem napisz
> znowu, co wiesz o zwiazakch miedzyludzkich, jesli ktos bedzie dalej
> zainteresowany twoimi bredniami.
> Lebowski

No jeśli kobieta nieodsłoniła ci kim jest, do czego zdolna, jakie są
jej pragnienia, to ty będziesz za kilka lat wył jak Chironek. Z
doświadczenia nie doświadczasz i z wiedzy tak samo, to mężczyźni
pragneli powstrzymać kobietę w jej seksualności, dlatego w bibli masz
grzeszną Ewę a nie Adama.
To kobieta jest zdolna do wyczynów takich przy których twój popęd to
mały pikuś. Nawet Budka Suflera śpiewa= Zdradziła go z Autobusem
Arabów.

Przykład dla innych.
Re: Jan Serce
Sens paradoksu Achillesa i Żółwia