UWAGA

1. Data: 2010-08-31 13:29:24

Temat: UWAGA
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śmierć i plagi pójdą śladem kidnaperów mojego dziecka.
Dosięgną wrogów mojego dziecka i moich.

2. Data: 2010-08-31 13:43:05

Temat: Re: UWAGA
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 15:29, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> Śmierć i plagi pójdą śladem kidnaperów mojego dziecka.
> Dosięgną wrogów mojego dziecka i moich.

Dosięgną wszystkich.
Nie wysilaj się.

3. Data: 2010-08-31 13:47:39

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:
> ?mier? i plagi p?jd? ?ladem kidnaper?w mojego dziecka.
> Dosi?gn? wrog?w mojego dziecka i moich.

ale ty masz tyle tego potomstwa, ze nie sposob pozbierac tego do kupy

--
bla

4. Data: 2010-08-31 16:05:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 31, 11:29 am, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> Śmierć i plagi pójdą śladem kidnaperów mojego dziecka.
> Dosięgną wrogów mojego dziecka i moich.

Ja wiem gdzie jest twoje dziecko , czeka na zakładzie psychiatrycznym
na odbiór. Zgłosisz się i powiesz--- oddajcie moje dziecko .

5. Data: 2010-08-31 16:47:19

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
b.googlegroups.com...
> [...]

Ja wiem gdzie jest twoje dziecko , czeka na zakładzie psychiatrycznym
na odbiór. Zgłosisz się i powiesz--- oddajcie moje dziecko .

Ty ojca nie miałeś, zrobiono cię miękkim głąbem.

Renata (Natek) nie żyje
Re: Misiu, kotku itp.
PARA MI XL'a
PARA EL HOMBRE "CHIRON"...