Re: Misiu, kotku itp.

1. Data: 2010-08-31 10:55:07

Temat: Re: Misiu, kotku itp.
Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "noname" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
news:i5fpbl$op6$1@speranza.aioe.org...
> [...]
> i kicianie, praktycznie bez hamulców i przy wszystkich.
> I teraz w firmie wszyscy mają radochę i kiciają na niego.
> Czy jest jakiś w miarę delikatny i skuteczny sposób, aby skutecznie
> wyleczyć jego narzeczoną z takich zwrotów?
> Znajomy po powrocie z imprezy próbował zrobić jej awanturę,
> ale jego narzeczona raczej nie była nią specjalnie zainteresowana.
> W sumie mógłby trochę pofohać, ale trochę głupio udawać, że się
> nie słyszy co do niego mówi, czy że się nie ma ochoty na seks.
> Czy ktoś zna może jakieś bardziej cywilizowane i praktyczne metody?

Weź, Sender ...
Może pisz pamiętniki albo cuś ...

2. Data: 2010-08-31 18:29:09

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-08-31 12:55, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "noname" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
>
> Weź, Sender ...
> Może pisz pamiętniki albo cuś ...

Pamiętniki są nienowoczesne. Teraz się pisze bloga.

Qra

--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

3. Data: 2010-09-01 06:31:11

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-31 20:29, Qrczak pisze:
> Dnia 2010-08-31 12:55, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Pamiętniki są nienowoczesne. Teraz się pisze bloga.
>
> Qra

Pamiętnik znaleziony w Saragossie był bardzo nowoczesny. Szkoda że autor
spotkał się z cierpieniem, które zawiodło go na kraniec wieżowca.

4. Data: 2010-09-01 07:07:10

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości

> Żółty zawsze miał zajoba na moim punkcie i odfiltrowałem go
> tylko dla jego własnego dobra, żeby nie brnął dalej w tą psychozę.
> Jak widzę, znowu miał napad :(

Przepraszam, pomyliłem Cię z lebowskim.
Mea culpa.

5. Data: 2010-09-01 09:25:16

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.com> napisał w wiadomości

> Ze co?
> Nie masz blizszych kolegow?
> Zamiast zaczepiac obcych mezczyzn w usnecie.
> Jakies to troche nieteges.
> Lebowski

Jescze raz przepraszam, to chyba w takim razie Piotr.
Mea, mea culpa.
Ale bałagan narobiłem ...

6. Data: 2010-09-01 09:26:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.com> napisał w wiadomości

> Jescze raz przepraszam, to chyba w takim razie Piotr.
> Mea, mea culpa.
> Ale bałagan narobiłem ...

Czyzby skutek paranoicznego pierdolca?

7. Data: 2010-09-01 10:41:54

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Sender" <l...@n...piotrek> napisał w wiadomości

> Przepraszam, pomyliłem Cię z lebowskim.
> Mea culpa.

Oj, umiesz Ty z rana rozbawić towarzystwo.

Qra

8. Data: 2010-09-01 16:07:45

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-09-01 13:09, niebożę Sender wylazło do ludzi i marudzi:

> Bawisz się w asekurację kolesi, czy kopsnąć jeszcze sera
> dla Ciebie i twojego towarzystwa dla lepszego rozbawienia?
> Niech zgadnę, czytasz niusy razem z zespołem?
> Wnosząc choćby po identyfikacji pory dnia - zespołem Downa? ;)

Mam przynajmniej swój wierny zespół. A Ty, dziubasku, co Ty, poza
kilkoma ułudami, masz?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

PARA MI XL'a
PARA EL HOMBRE "CHIRON"...
A TAKIE DOSTOJNE...
Re: Liczby osiowe