ale jaja - dlaczego tylko dwa?

1. Data: 2005-02-25 20:55:29

Temat: ale jaja - dlaczego tylko dwa?
Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

może wiesz czarny ?
http://serwisy.gazeta.pl/czasopisma/1,42478,2570088.
html

2. Data: 2005-02-25 21:12:53

Temat: Re: ale jaja - dlaczego tylko dwa?
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cvo3c0$dao$1@inews.gazeta.pl...
> może wiesz czarny ?
> http://serwisy.gazeta.pl/czasopisma/1,42478,2570088.
html

wystarczy uważnie przeczytać :
"Tylko osoby, które już mają podwyższony cholesterol albo inne kłopoty ze
zdrowiem, na przykład cukrzycę czy nadciśnienie, powinny ograniczyć się do
dwóch żółtek w tygodniu (białka można jeść bez ograniczeń). "
a reszte masz w artykule dokładnie opisane .przeczytaj uwaznie

3. Data: 2005-02-26 07:29:03

Temat: A bo to pierwszy raz ?
Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jemu sie to czasem tak przytrafia :(

155&a=15708158

4. Data: 2005-02-26 07:44:13

Temat: Re: A bo to pierwszy raz ?
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
cvp8fv$2m9$...@i...gazeta.pl...
> Jemu sie to czasem tak przytrafia :(
>
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=353&w=15690
155&a=15708158

"wypociny" w twoim stylu uwazasz za argument?
moze sam cos wymysl

Jurek

5. Data: 2005-02-26 10:37:52

Od: " are" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <j...@g...pl> napisał(a):

> "wypociny" w twoim stylu uwazasz za argument?
> moze sam cos wymysl

A co powiesz na chamski i prostacki spam Ali na forum Wege? Czytac nie
potrafisz?
Ja przybieram sobie 2x mniej prostacki i chamski ton niz Optymals ktorego
wlasnie przeganiam. Tak jak przegonilem Alojzego z forum Wege - i forum
odetchenlo od jego glupkowatosci, wulgarnosci, obrazliwych tekstow, pato-
logicznej czynnosci umyslu itp.

Po drugie: czytac ze zrozumieniem potrafisz? Jak sie pogubiles to przeczytaj
caly watek jeszcze raz.

Pozdr, are.

6. Data: 2005-02-26 11:55:42

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja przybieram sobie 2x mniej prostacki i chamski ton niz Optymals ktorego
> wlasnie przeganiam.

rozbrajaca szczerosc :)

> Tak jak przegonilem Alojzego z forum Wege - i forum
> odetchenlo od jego glupkowatosci, wulgarnosci, obrazliwych tekstow, pato-
> logicznej czynnosci umyslu itp.

twoj tekst swiadczy o tym , ze to wlasnie Ty masz problemy

> Po drugie: czytac ze zrozumieniem potrafisz? Jak sie pogubiles to
> przeczytaj
> caly watek jeszcze raz.

no wlasnie przeczytalem, jest to zalosne. Klasyczne tworzenie faktow w
oparciu o falsz. Wierz o czym mowie?

> Pozdr, are.

Jurek

7. Data: 2005-02-26 16:02:31

Temat: aruś dziecino idź do nauki
Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

are <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> wlasnie przeganiam. Tak jak przegonilem Alojzego z forum Wege - i forum
> odetchenlo od jego glupkowatosci, wulgarnosci, obrazliwych tekstow, pato-

aruś jak skończysz wreszcie to gimnazjum to może pozwolą ci się wtrącać do
dyskusji, ale narazie nie dorosłeś nawet do najniższego poziomu.patrz i ucz
się jeszcze dziecino, brak ci nawet podstawowej kindersztuby nie mówie o
reszcie.

8. Data: 2005-02-26 16:09:14

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> "Tylko osoby, które już mają podwyższony cholesterol albo inne kłopoty ze
> zdrowiem, na przykład cukrzycę czy nadciśnienie, powinny ograniczyć się do
> dwóch żółtek w tygodniu (białka można jeść bez ograniczeń). "

nie rozumiem tylko skąd się biorą te ograniczenia skoro piszą

trójka badaczy: Sung I. Koo, Yonghzhi Jiang i Sang K. Noh. Wykazali oni, że
cholesterol zawarty w jajach nie przyczynia się do rozwoju miażdżycy, gdyż
towarzyszący mu związek - fosfatydylocholina - zmniejsza jego wchłanianie w
jelicie. Tylko niewielka część cholesterolu z jajka zostaje wchłonięta do
krwi. Ale i ona staje się niegroźna dla ścian naczyń krwionośnych, gdyż
wchłonięta wraz z nim lecytyna działa jak emulgator. Łączy się z cząsteczkami
cholesterolu, nie pozwalając im przyczepić się do ścian naczynia, a nawet
usuwa część tych, które przykleiły się tam wcześniej. Można powiedzieć, że
działa przeciwmiażdżycowo. Innymi słowy, jajo jest cholesterolowym
strażnikiem. Ponieważ jednocześnie stanowi skarbnicę substancji odżywczych,
witamin, minerałów i mikroelementów, w tym tych działających
przeciwmiażdżycowo (witaminy D i B12, ryboflawina, kwas foliowy),

9. Data: 2005-02-26 16:19:13

Temat: Ali dziecino idź do nauki
Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I to wszytko napisal czlowiek ktory odkryl az tyle tajemnic Wszechswiata...
Wierzy w reaktory termojadrowe w statrozytnym Egipcie... W zaszyfrowany list
od prezydenta USA... W leczenie wszystkich chorob niezbilansowana dieta...

Oj Alojzy, Alojzy...

A powaznie: nie pozwalaj sobie bo znowu Cie wykurze - takzr i stad. Mam podac
TEN link?

10. Data: 2005-02-26 17:56:24

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> witamin, minerałów i mikroelementów, w tym tych działających
> przeciwmiażdżycowo (witaminy D i B12, ryboflawina, kwas foliowy),

niz osoby zdrowe

dieta Atkinsa
Skad ebook o odzywianiu i diecie?
Dieta na szczupłą tali