Alkohol

1. Data: 2002-03-28 09:25:09

Temat: Alkohol
Od: "Kasia Marczyk" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!Pisze pierwszy raz wiec nie wiem jak mi to wyjdzie.chcialabym sie
dowiedziec co ludzie mysla o alkoholu i jak sobie radza jezeli u kogos w
rodzinie jest osoba ktora go naduzywa.Pozdrawiam pa

2. Data: 2002-03-29 04:20:03

Temat: Re: Alkohol
Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc!Pisze pierwszy raz wiec nie wiem jak mi to wyjdzie.chcialabym sie
> dowiedziec co ludzie mysla o alkoholu i jak sobie radza jezeli u kogos w
> rodzinie jest osoba ktora go naduzywa.Pozdrawiam pa

nio czesc
co mysla ?
hmn
ciekawe pytanie
w tej kwestii wypowiadac sie nie bede
a jesli chodzi o radzenie sobie to cush ....
sami radza sobie dosc kiepsko , z regoly potrzebna jest pomoc z zewnatrz ...
a to niestety wiaze sie ze "zdradzeniem wielkiej rodzinnej tajemnicy"
ktora oczywiscie tajemnica nei jest
ok nie bede sie rozpisywal
jesli masz jakies konkretne pytania wal na priv

sqra

Witajcie, jestem tu nowa
Niekonsekwencje prawa
KAWA UZALEŻNIA!!!