Alkohol - tempo wydalania

1. Data: 2006-10-09 09:38:53

Temat: Alkohol - tempo wydalania
Od: immo <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jakie jest tempo metabolizmu i wydalania alkoholu? Ilość wypitych
kieliszków ok. 7, czas - wczoraj od 17 do 22, zastanawiam się, czy mogę
prowadzić samochód - dziś ok. 12. Proszę w miarę możliwości o odsyłacz
do naukowych materiałów, chciałbym uniknąć odpowiedzi nieuzasadnionych
naukowo.
z góry dzięki

2. Data: 2006-10-09 09:51:44

Temat: Re: Alkohol - tempo wydalania
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "immo" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prowadzić samochód - dziś ok. 12. Proszę w miarę możliwości o odsyłacz do
> naukowych materiałów, chciałbym uniknąć odpowiedzi nieuzasadnionych

Medycyna i prawo a alkohol:
vide infra:
http://www.halat.pl/article.php?fs=alkohol.html

Proszę pamiętać, że nie ma takiej miary jak * kieliszek*
Kieliszek to nazwa naczynia, która nie podaje określenia pojemności.

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=kieliszek

J.

3. Data: 2006-10-09 10:15:25

Od: immo <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Proszę pamiętać, że nie ma takiej miary jak * kieliszek*
> Kieliszek to nazwa naczynia, która nie podaje określenia pojemności.

Dziękuję bardzo za informacje - potrzebowałem właśnie takich informacji.
Teraz wiem że prawdopodobnie jestem już całkowicie trzeźwy.
Kieliszek - miałem na myśli 25ml :-)

Pozdrawiam i dziękuję
Piotr

4. Data: 2006-10-09 20:25:41

Od: slaw <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

immo wrote:

> [...]
> prowadzić samochód - dziś ok. 12. Proszę w miarę możliwości o odsyłacz
> do naukowych materiałów, chciałbym uniknąć odpowiedzi nieuzasadnionych

Możesz zajrzeć tu: http://www.alkomaty.biz/testery/wirtualny.html

Stłuczenie kolana - rwący ból :-/
Potrzebuje pilnie rady
Czy powinienem sie zbadac?
Szukam ortopedy lub rehabilitanta kregoslupa we Wrocławiu
sakralizacja L5 - jak zapobiegac bolom?