Alkohol - zmiany fizyczne

1. Data: 2006-05-29 13:33:05

Temat: Alkohol - zmiany fizyczne
Od: "Krzysztof" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawia mnie taka kwestia: dlaczego osoby, które wyraźnie
nadużywają alkoholu (jacyć menele na ulicy, itp.) mają jakby zniekształcone
rysy twarzy? Choćbym nie wiem jak ładnie ich nie ubrać, nie ogolić, a na
dodatek takiego "dżentelmena" wsadzić do Mercedesa, od razu będzie
widać po twarzy, że często zagląda do kieliszka...
Jest to rodzaj jakiejś opuchlizny, czy może kości czaszki zmieniają
kształt, czy jak...?!

Pzdr.
K.