pieczenie z zaczerwienieniem..moze ktos cos doradzi? ;o)

1. Data: 2006-05-29 10:35:07

Temat: pieczenie z zaczerwienieniem..moze ktos cos doradzi? ;o)
Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam... ;o)
mam pytanie - moze ktos juz mial z tym do czynienia.. Problem nie jest
bardzo drazliwy ale troche wstydliwy... jakos ciezko mi z tym wybrac sie do
lekarza.
Od kilku tygodni czuje pieczenie w okolicach odbytu - nieco powyżej. Skora
tam jest zaczerwieniona, pewno to jakies podraznienie, ale to nie ustępuje -
sa jakies ogolnodostepne srodki zaradcze, moze jakaś masc etc?
bede niezmiernie wdzieczny za jakaś wskazowke

pozdrowki
konrad

2. Data: 2006-05-29 12:16:30

Od: Yoja <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad napisał(a):
> [...]
> sa jakies ogolnodostepne srodki zaradcze, moze jakaś masc etc?
> bede niezmiernie wdzieczny za jakaś wskazowke

Jeżeli to jest zwykłe odparzenie ,to dobry będzie krem sudocrem,
testowany wielokrotnie na pupach moich dzieciaków.

Pozdrawiam
Agata

3. Data: 2006-05-29 13:18:48

Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli to jest zwykłe odparzenie ,to dobry będzie krem sudocrem,
> testowany wielokrotnie na pupach moich dzieciaków.

hmm... moze faktkycznie to jest to... tyle ze utrzymuje sie juz jakis czas.
Przy zalatwianiu sie nie ma bóli, raczej przy podcieraniu :)

dzieki za odp :)
k.

4. Data: 2006-05-29 15:14:28

Od: "Juanito" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> hmm... moze faktkycznie to jest to... tyle ze utrzymuje sie juz jakis
> czas. Przy zalatwianiu sie nie ma bóli, raczej przy podcieraniu :)

Świat cywilizowany np. skandynawski nie uzywa papieru tylko wodę... daje to
świetne rezultaty :-)

Juanitos

5. Data: 2006-05-29 17:42:16

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Świat cywilizowany np. skandynawski nie uzywa papieru tylko wodę... daje to
> świetne rezultaty :-)
>
> Juanitos

Właśnie, trzeba kupić sobie bidet - super sprawa

Garnki aluminiowe - czy szkodliwe ?
moze ktos potrafi pomoc -tygodniowy bol glowy.. ;(
poszukuję dobrego urologa lub androloga
czy mozna sie nie pocic
Zgrubienie opłucnej ściennej szczytu prawego