Zgrubienie opłucnej ściennej szczytu prawego

1. Data: 2006-05-28 20:14:30

Temat: Zgrubienie opłucnej ściennej szczytu prawego
Od: "BDMiM" <b...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym pola płucne i cień rodkowy w granicach normy.

Cóż może oznaczać ta diagnoza?
Do wizyty lekarskiej mam jeszcze kilka dni, a stres powoli mnie zjada...

Od dawna nie chorowałam (drobne infekcje bez kaszlu), nie palę, nie jestem
biernym palaczem.

Będę wdzięczna za odpowiedź.

Pozdrawiam,
Bernadeta

2. Data: 2006-05-29 11:36:41

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

BDMiM napisał(a):
> [...]
>
> Od dawna nie chorowałam (drobne infekcje bez kaszlu), nie palę, nie jestem

Sądzę, że wszystko w normie. Mogłaś przejść kiedyś zapalenie płuc i
pozostała blizna w postaci zgrubienia opłucnej ściennej.
Pozdrawiam.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

3. Data: 2006-05-30 18:23:25

Od: "BDMiM" <b...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł W" napisał w wiadomości
> Sądzę, że wszystko w normie. Mogłaś przejść kiedyś zapalenie płuc i
> pozostała blizna w postaci zgrubienia opłucnej ściennej.
> Pozdrawiam.

Dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam z pochmurnej, ale urodzej Jeleniej Góry
Bernadeta

Co to jest ekstynkcja ?
Badanie moczu a sex
Odbarwianie ubrań