czy mozna sie nie pocic

1. Data: 2006-05-29 06:16:55

Temat: czy mozna sie nie pocic
Od: "Darek" <m...@n...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy medycyna ma jakis skuteczny sposob zeby sie nie pocic? Chodzi mi o jakis
bardzo skuteczny sposob.

2. Data: 2006-05-29 07:58:30

Temat: Re: czy mozna sie nie pocic
Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy medycyna ma jakis skuteczny sposob zeby sie nie pocic? Chodzi mi o
> jakis bardzo skuteczny sposob.

moze i zna, znaczy moze jest jakis srodek chemiczny powodujac
przestanie pocenia sie, tylko, ze taki srodek moglby doprowadzic
nawet do smierci poprzez przegrzanie organizmu

Tomek

3. Data: 2006-05-29 08:14:21

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek napisał:
> Czy medycyna ma jakis skuteczny sposob zeby sie nie pocic? Chodzi mi o jakis
> bardzo skuteczny sposob.
Leżeć spokojnie w jakimś mocno chłodnym miejscu.

--
Krzysiek, EBP
3/4 wynalazków służy niwelowaniu negatywnych skutków postępu

4. Data: 2006-05-29 11:35:22

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek napisał(a):
> Witam,
> Czy medycyna ma jakis skuteczny sposob zeby sie nie pocic? Chodzi mi o jakis
> bardzo skuteczny sposob.
>
> Pozdrawiam

Są środki na nadmierne pocenie się, ale ich nadużywanie grozi
przegrzaniem. Jeśli pocisz się w ciepły dzień, to normalne. Jeśli pot ma
nieprzyjemny zapach, to może jest to kwestia twojej diety/higieny lub
obu tych czynników.

Pozdrawiam.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

5. Data: 2006-05-29 13:16:36

Od: "Darek" <m...@n...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł W."" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nieprzyjemny zapach, to może jest to kwestia twojej diety/higieny lub obu

wlasnie chodzi o nadmierne i to mocno nadmierne

6. Data: 2006-05-29 18:28:49

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-29 08:16, przybyła do nas z pielgrzymką istota zwana
'Darek', wspiąwszy się na ambonę wyszczerzyła zęby i zaczęła bredzić,
niemiłosiernie kalecząc nasz piękny język:

> Czy medycyna ma jakis skuteczny sposob zeby sie nie pocic? Chodzi mi o jakis
> bardzo skuteczny sposob.

Czy skuteczny to nie wiem, ale jakiś czas temu
spotkałem przypadkiem taką informację:

http://www.nadpotliwosc.pl/terapia.htm

Z tym, że nie mam pojęcia ani o nadpotliwości,
ani o sposobach leczenia, ani o skutkach
zdrowotnych takiej kuracji...

--
Dusiołek (przelotnie)
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

7. Data: 2006-05-30 07:37:47

Od: "Wiolka" <w...@r...skasuj_to.net> szukaj wiadomości tego autora

Ciesz sie ze sie pocisz, bo ja np. wcale sie nie poce i jak jest chocby ok. 20
stopni mam uderzenia goraca od wewnatrz a wtedy zaczyna byc ze mna zle.

Poza tym mysle ze chlodna kapiel codziennie by mogla pomoc, no i mniej pij -
ponoc im wiecej sie pije tym bardziej sie czlowiek poci.

Pozdrawiam
Wiolka

8. Data: 2006-05-30 10:10:49

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ponoc im wiecej sie pije tym bardziej sie czlowiek poci.

a jak nie bedziesz pil kilka dni to wogole sie przestaniesz pocic,
i to porzadnie, raz na zawsze,

pic trzeba chocby ze wzgledu na nerki, i nie ma co ograniczac
tego picia

Tomek

9. Data: 2006-05-30 10:26:42

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiolka napisał(a):

> Poza tym mysle ze chlodna kapiel codziennie by mogla pomoc, no i mniej
> pij - ponoc im wiecej sie pije tym bardziej sie czlowiek poci.
Z tym piciem mniej, to jak gaszenie ognia ogniem. Jak będziesz mniej
pił, to będziesz odwodniony (będziesz odczuwał pragnienie) i faktycznie
będziesz się mniej pocił, bo organizm będzie starał się ograniczyć
utratę wody. Jeśli natomiast będziesz dużo pił, to organizm będzie się
pocił w takim stopniu, aby zapewnić ci komfort cieplny. Jeśli natomiast
będziesz pił więcej niż potrzebujesz, to wcale nie będziesz się więcej
pocił, tylko częściej odwiedzał toaletę.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

10. Data: 2006-05-30 13:34:54

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-30 09:37, przybyła do nas z pielgrzymką istota zwana
'Wiolka', wspiąwszy się na ambonę wyszczerzyła zęby i zaczęła bredzić,
> [...]

> Ciesz sie ze sie pocisz, bo ja np. wcale sie nie poce i jak jest chocby
> ok. 20 stopni mam uderzenia goraca od wewnatrz a wtedy zaczyna byc ze

To akurat powinno być skierowane do autora wątku,
ja podałem tylko link i jak pisałem nie mam problemu
ani z potliwością, ani czytaniem ze zrozumieniem... ;>

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl
szpinak w temacie sprawi, że przeczytam Twój list...

Zgrubienie opłucnej ściennej szczytu prawego
Co to jest ekstynkcja ?
Badanie moczu a sex
Odbarwianie ubrań
Odbarwianie ubrań