Allegro - katom2,Miska-C,hornetkaa

11. Data: 2007-04-25 15:47:08

Temat: Re: Allegro - katom2,Miska-C,hornetkaa
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Apr 2007 17:40:52 +0200 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach przyrody grupowicz *R * skreślił oto te słowa:

> Fakt moglam sprawdzic ale tutaj czepiacie sie takich drobiazgow...

Ortografia to drobiazg?

> Dobrze ze Ty skonczylas

Tez sie ciesze z tego, nawet posiadam wlasny adres e-mail.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

12. Data: 2007-04-25 15:59:20

Od: "R" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ortografia to drobiazg?

Jasne ze drobiazg jak sie nie robi bledu co kilka wyrazów

> Tez sie ciesze z tego, nawet posiadam wlasny adres e-mail.

A GG sie nie pochwalisz??

13. Data: 2007-04-25 16:18:37

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

R wrote:
> Jejciu to juz od razu trzeba być perfekcjonistą ??
> Ciekawe czy kazda osoba tutaj pisząca nie robi błędów. Watpie...

Jaka perfekcjonistka? Chodzi o unikanie wtornego analfabetyzmu. Zeby
jeszcze chodzilo o gzegzolke, ale nie o "w ogole" i o "oryginalny".
Wstyd to malo powiedziane. To sa elementarne zasady pisowni. Dzieci w
czwartej klasie je znaja.

Krusz.

14. Data: 2007-04-25 16:23:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

R <r...@o...pl> napisał(a):

> Jejciu to juz od razu trzeba być perfekcjonistą ??

Nie, wystarczy nie kompromitować się zadawaniem skrajnie głupich pytań.
Skrajnie, podkreślam.

> Ciekawe czy kazda osoba tutaj pisząca nie robi błędów. Watpie...

Znakomita większość piszących tu osób dba o minimum estetyki językowej i
obawiam się, że nie pozostaje Ci nic innego, jak przyjąć to do wiadomości.

--
JoP

15. Data: 2007-04-25 20:06:07

Od: "R" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znakomita większość piszących tu osób dba o minimum estetyki językowej i
> obawiam się, że nie pozostaje Ci nic innego, jak przyjąć to do wiadomości.

Tak przyjełam do wiadomosci...ale ostro zostalam zaatakowana.Jakbym nie wiem
na kogo nakrzyczała :/

16. Data: 2007-04-26 16:40:18

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak przyjełam do wiadomosci...ale ostro zostalam zaatakowana.Jakbym nie
> wiem na kogo nakrzyczała :/

Alez nikt nie zmusza Cię do przyjmowania, pisania zgodnie z regułami ani nie
zabrania zadawania powyższych pytań. Tylko potem się nie dziw...i przeczytaj
swoje wiadomosci ;-)

h.

17. Data: 2007-04-27 11:08:03

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

R <r...@o...pl> napisał(a):

> Tak przyjełam do wiadomosci...ale ostro zostalam zaatakowana.Jakbym nie
> wiem na kogo nakrzyczała :/

Słuchaj, to jest, zgodnie z nazwą, grupa o urodzie. Masz coś ciekawego do
powiedzenia albo chcesz zapytać o coś związanego z tematem - witamy
serdecznie. Do publicznego przeżywania dylematów ortograficznych albo
dowolnych innych egzystencjalnych sugeruję jednak poświęconą takiej tematyce
grupę. A najlepiej forum Onetu.

--
JoP

Co z efektami ubocznymi ???