Alternatywa dla Altrylu...

1. Data: 2004-06-15 15:54:55

Temat: Alternatywa dla Altrylu...
Od: "Marcin Dąbrowski - Jacklon" <j...@...O.S.P.A.M.jacklon.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
No dolegliwosci swych chyba nie bede opisywal :) Final wizyty u lekarza byl
prosty: Altryl (2 opakowania), ktory kosztuje raptem ponad 100zl /
opakowanie. W aptece znalazlem Artreum, ktory przy tej samej dawce bede
musial konsumowac 3x dziennie i bedzie nadal tanszy dokladnie 5-razy.
Ponoc wazna w Artrylu jest forma: saszetki (do rozpuszczenia :) ). Znalazlem
ulotke ArthroStop PLUS, ktory rowniez wystepuje wersji koktaju. Ceny nie
znam, ale slyszalem, ze i tak jest "niebo" tanszy od Artrylu.
Czas na pytanie:
Zostac przy Artreum (teraz bede bral drugie opakowanie) i spokojnie sie
kurowac, czy moze poszukac jeszcze czegos innego (w jakim kierunku isc?) -
czy jednak wykosztowac sie (bardzo niechetnie!) i kupic Artryl? Stawy
(kolanowe) naprawde bardzo mnie bola, a 200 zl to jest spory wydatek...
Sytuacja z serii "miedzy mlotem a kowadlem"? :)

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2004-06-15 16:56:44

Temat: Re: Alternatywa dla Altrylu...
Od: "Marcin Dąbrowski - Jacklon" <j...@...O.S.P.A.M.jacklon.net> szukaj wiadomości tego autora

Chyba troszke pokrecilem pisownie: Artryl byc powinno.

Marcin

3. Data: 2004-06-15 17:52:10

Od: "Grzegorz Iwanek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Dąbrowski - Jacklon" <j...@...O.S.P.A.M.jacklon.net>
napisał w wiadomości news:can9q4$ggj$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> Chyba troszke pokrecilem pisownie: Artryl byc powinno.

Jest tez ARTHRYL, jesli chodzi o Glucosamini Sulfas.

4. Data: 2004-06-15 17:53:29

Od: "Marcin Dąbrowski - Jacklon" <j...@...O.S.P.A.M.jacklon.net> szukaj wiadomości tego autora

> Jest tez ARTHRYL, jesli chodzi o Glucosamini Sulfas.

Eee... No to pewno o to mi chodzi, bo jak najbardziej "glukoza..." sie
pojawia rowniez w tych zamiennikach :)

Pzdr
Marcin

5. Data: 2004-06-15 17:56:07

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eee... No to pewno o to mi chodzi, bo jak najbardziej "glukoza..." sie
> pojawia rowniez w tych zamiennikach :)

Chodzi o glukozaminę. Może możesz zastosować suplementy z glukozaminą. Jest
wybór w sklepach z odżywkami. Dawki bodajże od 500mg do 1000 mg.

pzdr
LN

6. Data: 2004-06-15 19:41:04

Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w ogóle to jak masz cienko z kasą to sobie po prostu odpuść te leki i
poćwicz trochę.

7. Data: 2004-06-15 20:07:31

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:can66a$f1t$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> [...]
> (kolanowe) naprawde bardzo mnie bola, a 200 zl to jest spory wydatek...
> Sytuacja z serii "miedzy mlotem a kowadlem"? :)
Mówisz o lekach, które zawierają siarczan glukozaminy. Nie wiem czy jakieś
znaczenie ma forma (pigułka lub saszetka). Osobiście używałem Artresanu
(pigułki), choć można znaleźc jeszcze tańsze. Jak na mój gust kilka razy
droższy Arthryl to zwykłe naciągactwo. Nie chcę cię martwić ale jakoś nie
wierzę, aby same tego typu leki miały pomóc na dolegliwości kolanowe. Ważny
jest dobry ortopeda i jeszcze ważniejszy dobry rehabilitant. Artresan biorę
na zasadzie, że raczej nie zaszkodzi, może pomoże a w porównaniu z lekarzami
kosztuje grosze.
Pozdrawiam i życzę zdrowia!

8. Data: 2004-06-15 22:22:08

Od: "Demostenes" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (kolanowe) naprawde bardzo mnie bola, a 200 zl to jest spory wydatek...
> Sytuacja z serii "miedzy mlotem a kowadlem"? :)

Ja bym jeszcze sprubował na pl.sci.farmacja - tam powinni być specjaliści od
leków.

--
Marek
To tylko ten, co chciał coś wiedzieć...

9. Data: 2004-06-16 21:29:18

Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> Ja bym jeszcze sprubował na pl.sci.farmacja - tam powinni być specjaliści od
> leków.
>
> --
> Marek

Całkowicie zgadzam się z Markiem. Często forma leku, a nawet technologia
produkcji ma duży wpływ na dostępność, a więc i na działanie leku.

Inna sprawa, że jeśli nie ma wyjścia lepiej wziąć tańszy odpowiednik, niż w
ogóle zrezygnować.
No i nie powiedziałabym, że Arthryl nic nie da. W niektórych przypadkach działa
doskonale.

Pozdrawiam.

Ewa

ciaza