ciaza

1. Data: 2004-06-15 15:53:09

Temat: ciaza
Od: "Janki" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okres u mojej dziewczyny zaczynal sie i nie skonczyl... pojawilo sie lekkie
krwawienie, bole przemenstruacyjne...tak jak na poczatku, zaczynal sie,
zaczynal i tak naprawde nie zaczal
... czy moze to byc objawem ciazy???

2. Data: 2004-06-15 17:42:40

Temat: Re: ciaza
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janki wrote:

> [...]
> krwawienie, bole przemenstruacyjne...tak jak na poczatku, zaczynal sie,

Bywa tak, że kobieta będąca w ciąży, ma w czasie przypadającym na okres
bóle imitujące nastąpienie okresu i pojawia się krawienie. Tak czy siak
zaprowadź dziewczynę do ginekologa, a test zrobić możecie we własnym
zakresie. Jeśli jest w ciąży, to każde krawienie należy skonsultować,
jeśli nie, to też warto się skonsultować z lekarzem.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

3. Data: 2004-06-16 13:36:30

Od: "Athena" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gratulacje, najprawdopodobniej będziesz ojcem

4. Data: 2004-06-16 22:00:24

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 16 Jun 2004 15:36:30 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Athena, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> gratulacje, najprawdopodobniej będziesz ojcem

Niekoniecznie - mialam tak samo (bol jak przed okresem alew trwajacy kilka
dni zamiast jak zwykle jeden, potem pol dnia czegos co mogloby nim na
upartego byc i koniec), po kilku dniach pojawil sie bol zgola inny i
diagnoza - zapalenie jajnikow.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło