Alveo a migrena

1. Data: 2004-02-07 18:43:26

Temat: Alveo a migrena
Od: "m@rkop" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dzis rozmawialem z kobieta, ktora twierdzila, ze preparat alveo
wyleczyl ja z migreny.
Czy ktos z Was stosowal moze te ziola i moze cos napisac na ten temat?
Bede wdzieczny za kazda informacje :)

--
Pozdrawiam :)
m@rkop

2. Data: 2004-02-25 21:33:29

Temat: Re: Alveo a migrena
Od: "M." <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

znajomy namówił mnie na picie alveo jako suplementu. Piję już ze 3 miesiące,
rzeczywiście mam wrażenie ogólnego dobrego samopoczucia, a do ideału zdrowia
mi daleko. Dałem też butelkę teściowej, która ma silne bóle zwyrodnieniowe
kręgosłupa. W efekcie bardzo szybko bóle przestały być uciążliwe i to był
niewątpliwie efekt alveo.

Sporo informacji jest na stronach polskiego sztucznego serca.

Pozdowienia,
MK

Użytkownik "m@rkop" <c...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyleczyl ja z migreny.
> Czy ktos z Was stosowal moze te ziola i moze cos napisac na ten temat?

akupunktura
problem z wchlanianiem
Białystok - bezpłatne spirometrie i rtg klatki piersiowej
kolka nerkowa
bol w lewej czesci klatki piersiowej...