Amantadyna!

1. Data: 2022-02-25 11:46:02

Temat: Amantadyna!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://niezbednikchemika.wordpress.com/2021/02/22/a
mantadyna-mozliwy-przelom-w-leczeniu-covid-19/commen
t-page-1/#comments

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-02-25 13:06:13

Temat: Re: Amantadyna!
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2022 o 11:46, XL pisze:
> https://niezbednikchemika.wordpress.com/2021/02/22/a
mantadyna-mozliwy-przelom-w-leczeniu-covid-19/commen
t-page-1/#comments

"W sieci pojawiły się również licznerelacje
<https://przychodnia-przemysl.pl/relacje-pacjentow-z
-leczenia-covid-19-chlorowodorkim-amantadyny/>osób
chorych na  COVID-19, w większości pacjentów dr Bodnara, którym lek
pomógł, a nawet - jak twierdzą - uratował życie (nazywają oni doktora
Bodnara współczesną wersją doktora Judyma!)."

Tia... tylko zapomnieli w artykule wspomnieć, że ci pacjenci byli
równocześnie leczeni trzema antybiotykami oraz nigdy nie mieli
potwierdzonego covidu. :)

--
Ewa

3. Data: 2022-02-25 13:41:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
>
> Tia... tylko zapomnieli w artykule wspomnieć, że ci pacjenci byli
> równocześnie leczeni trzema antybiotykami oraz nigdy nie mieli

Mieli jego najistotniejsze objawy. Wystarczy.
A antybiotyki są NA BAKTERIE, nie na wirusy. Ciągle to mylisz.

4. Data: 2022-02-25 15:38:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2022 o 13:41, XL pisze:

> A antybiotyki są NA BAKTERIE, nie na wirusy. Ciągle to mylisz.

Nie mylę. Gdyby amantadyna naprawdę pomagała, nie doszłoby do nadkażenia
i nie byłby potrzebny antybiotyk.

--
Ewa

5. Data: 2022-02-25 16:15:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie mylę. Gdyby amantadyna naprawdę pomagała, nie doszłoby do nadkażenia
> i nie byłby potrzebny antybiotyk.

Jeśli byłaby zażyta od razu po PRZED nadkażeniem.
Ja, zanim ją zażyłam, chodziłam z zapaleniem płuc min. od dwoch tygodni, o
ile nie dłużej, o czym świadczyły te niekowidowe objawy, jak ewidentne
zasłabnięcie w restauracji, nocne kłucia w obu rekach i silne objawy
krążeniowe. Lekarze, z którymi o tym ostatnio rozmawiam, uważają te objawy
za ewidentny początek OGÓLNOUSTROJOWEJ infekcji, zagrażającej już życiu.
Zapalenie płuc to tylko jedna sprawa, od ktorej to wszystko się mogło
zacząć. Antybiotyki mnie uratowały przed wielonarządowym zakażeniem.
Dziękuję za dyskusję, dalszą uważam za bezcelową.

6. Data: 2022-02-25 16:22:38

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2022 o 16:15, XL pisze:

> Jeśli byłaby zażyta od razu po PRZED nadkażeniem.
> Ja, zanim ją zażyłam, chodziłam z zapaleniem płuc min. od dwoch tygodni,

To po co brałaś amantadynę, skoro i tak było po ptokach i już wirusa nie
miałaś od dwóch tygodni (o ile w ogóle miałaś :):)), lecz tylko
zapalenie płuc?

Na co w końcu brałaś tę amantadynę? Na wirusa, czy na zapalenie płuc?

To co piszesz jest tak głupie i nielogiczne, że nawet dzieci w
przedszkolu by się zorientowały :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2022-02-25 21:03:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zacząć. Antybiotyki mnie uratowały przed wielonarządowym zakażeniem.
> Dziękuję za dyskusję, dalszą uważam za bezcelową.

Super, rozumiem. Miałaś ogólnoustrojową infekcję, którą wyleczyłaś
antybiotykami. Zdarza się. Ale w takim razie nie opowiadaj, że pomogła
Ci amantadyna, bo to oczywista nieprawda.

--
Ewa

8. Data: 2022-02-25 21:22:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Super, rozumiem. Miałaś ogólnoustrojową infekcję, którą wyleczyłaś
> antybiotykami. Zdarza się. Ale w takim razie nie opowiadaj, że pomogła
> Ci amantadyna, bo to oczywista nieprawda.

Tu, gdzie mogła pomóc, to pomogła. Amantadyna nie jest antybiotykiem.

9. Data: 2022-02-25 22:28:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Tu, gdzie mogła pomóc, to pomogła.

Gorączk po niej spadła - do 37,5. Czyli co mogła, to zrobiła -
wywliminowała wirus.

> Amantadyna nie jest antybiotykiem.

Na istniejące (pewnie od tygodni zapalenie i infekcję uogolnioną) nie
zadziała.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

Cvietia, czytaj mnie, czytaj :)
Dzień, w którym 4000 Żydów nie przyszło do pracy.
30 procent!
Bandyta Gates JUŻ WIE ?
Młodzi Ukraińcy spieprzają.