Wiatromierz dziś wskazał ...

1. Data: 2022-02-25 13:27:24

Temat: Wiatromierz dziś wskazał ...
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Donald Tusk napisał na Twitterze Europejskiej Partii Ludowej, że obecne sankcje są
udawane. "W tej wojnie wszystko jest prawdziwe: szaleństwo i okrucieństwo Putina,
ukraińskie ofiary, bomby spadające na Kijów. Tylko sankcje są udawane. Te rządy,
które blokowały trudne decyzje (m.in. Niemcy, Węgry, Włochy), okryły się hańbą" -
napisał polityk.

Myślę, że takie prawdziwe, poważne sankcje chciała wprowadzić już Ewa Kopacz. Zaraz
po tym jak chciała wprowadzić 500+ :)

Dębska

2. Data: 2022-02-25 19:03:40

Temat: Re: Wiatromierz dziś wskazał ...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Myślę, że takie prawdziwe, poważne sankcje chciała wprowadzić już Ewa
> Kopacz. Zaraz po tym jak chciała wprowadzić 500+ :)

No dokładnie ?

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

3. Data: 2022-02-26 11:24:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.02.2022 o 13:27, PD pisze:
> [...]
napisał polityk.

> Myślę, że takie prawdziwe, poważne sankcje chciała wprowadzić już Ewa Kopacz.

"Nową przypowieść Polak sobie kupi,

Że i przed szkoda, i po szkodzie głupi."

I to wcale nie o Tusku.

--
Ewa

4. Data: 2022-02-26 20:54:30

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 26 lutego 2022 o 11:25:02 UTC+1 FEniks napisał(a):
> [...]
napisał polityk.

> "Nową przypowieść Polak sobie kupi,
>
> Że i przed szkoda, i po szkodzie głupi."

Trzaskamy się na przysłowia nie o Tusku, czy rozwiniesz? :)

Dębska

5. Data: 2022-02-26 21:04:15

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 26 lutego 2022 o 20:54:31 UTC+1 PD napisał(a):
> [...]
napisał polityk.

> Trzaskamy się na przysłowia nie o Tusku, czy rozwiniesz? :)

A tu jeszcze perełka https://twitter.com/Jowita_W/status/1497562481862053
891?s=20&t=08tn47WFb2sKUW41mNYhzg

Dębska

6. Data: 2022-02-26 21:48:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

> A tu jeszcze perełka
> https://twitter.com/Jowita_W/status/1497562481862053
891?s=20&t=08tn47WFb2sKUW41mNYhzg

JK powiedział oczywistość, jasną jak słońce. A Lech Kaczyński stwierdził
już dawno inną oczywistość - że Polska bedzie następnym celem Rosji. I tak
będzie, jak dwa a dwa cztery. Oczywistość.
Ale to ten POLSKI jazgot na JK jest wybitnie godny... uwagi. ?

7. Data: 2022-02-27 13:05:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2022 o 21:04, PD pisze:

> A tu jeszcze perełka https://twitter.com/Jowita_W/status/1497562481862053
891?s=20&t=08tn47WFb2sKUW41mNYhzg

Co nie przeszkadzało mu konsekwentnie zacieśniać przyjaźni z Orbanem i
Le Pen, którzy siedzą w kieszeni u Putina. I tyle w temacie.

--
Ewa

8. Data: 2022-02-27 14:08:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

891?s=20&t=08tn47WFb2sKUW41mNYhzg

> Co nie przeszkadzało mu konsekwentnie zacieśniać przyjaźni z Orbanem i
> Le Pen, którzy siedzą w kieszeni u Putina. I tyle w temacie.

Orban prowadzi inną politykę - ale taki jest właśnie interes Węgier i nie
ma co mieć o to do niego pretensji, że robi tak, aby JEGO narodowi było
dobrze. Tak powinien.

9. Data: 2022-03-01 00:20:32

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 27 lutego 2022 o 13:05:33 UTC+1 FEniks napisał(a):

891?s=20&t=08tn47WFb2sKUW41mNYhzg
> Co nie przeszkadzało mu konsekwentnie zacieśniać przyjaźni z Orbanem i
> Le Pen, którzy siedzą w kieszeni u Putina. I tyle w temacie.

Prawda, z Orbanem zaciśnięta, zobaczymy jak się JK zachowa w obliczu bieżącej
sytuacji. Ja na jego miejscu skrupułów bym nie miał, w końcu było 27:1 kiedyś, więc
czas by karma do Orbana wróciła. Co do Le Pen - głębokość i zaangażowanie w tym
związku jest mierne. Spotkali się, pomacali, poudawali orgazm ale do penetracji nie
doszło.

Prawda jest taka. Da się wyróżnić dwie kategorie ludzi (nie znam ich udziału w
populacji, ale się wyróżniają). Jedni zaczynają wypowiedź od "Prawda jest taka ...",
drudzy kończą wypowiedź słowami "i tyle temacie". Jest nawet szansa że to ta sama
kategoria. I tyle w temacie.

Dębska

10. Data: 2022-03-01 16:16:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2022 o 00:20, PD pisze:
891?s=20&t=08tn47WFb2sKUW41mNYhzg
> Prawda, z Orbanem zaciśnięta, zobaczymy jak się JK zachowa w obliczu bieżącej
sytuacji.

Jak na razie to się chyba gdzieś zadekował i tradycyjnie będzie spał do
południa.

> [...]
mierne. Spotkali się, pomacali, poudawali orgazm ale do penetracji nie doszło.

Co do penetracji, to słyszałam skądinąd, że starszawi mężczyźni czasem
posiłkują się wibratorami, żeby zadowolić swoje partnerki. Nikomu pod
łóżkiem nie siedzę, więc nie wiem dokładnie, do czego doszło bodajże w
grudniu w Warszawie.

> [...]
drudzy kończą wypowiedź słowami "i tyle temacie". Jest nawet szansa że to ta sama

Czy to jakaś próba zacieśniania przyjaźni?

Z doświadczenia wiem, że kategoryzowanie ludzi wg jednego kryterium jest
niewystarczające, a często okazuje się wręcz błędem.

--
Ewa

Amantadyna!
Cvietia, czytaj mnie, czytaj :)
Dzień, w którym 4000 Żydów nie przyszło do pracy.
30 procent!
Bandyta Gates JUŻ WIE ?