Amantadyna niekończąca się historia

41. Data: 2021-12-22 17:26:06

Temat: Re: Amantadyna niekończąca się historia
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2021 o 22:05, XL pisze:

> Jak w KAŻDEJ innej grypie.

To już nie "każda nieleczona infekcja"?

Nie wysilaj się, statystyki grypy i covidu same mówią za siebie.

--
Ewa

42. Data: 2021-12-22 19:38:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> To już nie "każda nieleczona infekcja"?
>
> Nie wysilaj się, statystyki grypy i covidu same mówią za siebie.

Niczego nie mówią. W tym sęk, że są ukrywane. Na stronach rzadowych są
pofragmentowane tak, że niczego sama nie wywnioskujesz. Jak się upomnisz o
zbiorcze, to ci odpowiadają, że brakujące podsumowania umieszczono na
Twitterze. I tak w koło mańkę.
Nie ma zbiorczych/sumarycznych i jasnych statystyk ZGONÓW I OBJAWOWYCH
INFEKCJI OSÓB ZASZCZEPIONYCH id chwili wprowadzenia szczepionek lub chociaż
od momentu oczekiwanej chwili uzyskania odporności poszczepiennej. Nie ma
porównań. Są tylko poszatkowane wg absurdalnych i nicniemówiących kryteriów
liczby zakażeń, a nawet nie rozróżniono w tym objawowych od bezobjawowych.
Są przypadki ,,zachorowań" wg tygodni, wg wieku, wg płci i ochnastu innych
zapytań. Se licz i zrachuj razem te płci i kolejne tygodnie. NIE MA
PROSTYCH ZESTAWIEŃ CAŁOŚCIOWYCH wg danego kryterium.
Więc o jakich ty mi tu ,,statystykach" pitolisz, to ja nie wiem. Bo jeśli
dla ciebie podane na pasku ,,liczby nowych zachorowań" to statystyka, jak
też alarmy że owe ,,wzrosły" lub ,,będą rosły", to niestety są to czcze
manipulacje, nieoparte na rzetelnych danych.
Co znaczy np ,,dzienna liczba zachorowań"? Wiesz? Że tyle ludzi zachorowało?
Otóz nie. Jest to liczba WYNIKÓW DODATNICH wśrod wszystkich wykonanych w
tym dniu testów. Zawiera ona w WIĘKSZOŚCI wyniki osob zdrowych, czyli
bezobjawowych, czyli takich, u których stwierdzono jedynie OBECNOŚĆ ŚLADOW
BIALKA WIRUSA . Mogą to byc resztki po zwalczonej już samoistnie infekcji,
mogą to byc nawet całe nieliczne wirusy otoczone przez przeciwciała i/lub
komórki żerne, bez szans na namnożenie się.
Gdyby CHOCIAŻ dzienna liczba wykonywanych testów była STAŁA PRZEZ CAŁY
CZAS, aby RZETELNIE WYŁANIAŁA GRUPĘ REPREZENTATYWNĄ ZAKAŻONYCH do
ilustrowania rzeczywistych wzrostow czy spadków hej liczebności w kazdym
dniu... A tu nic z tych rzeczy. Kazdego dnia podaje sie liczbę stwierdzonych
,,zachorowań" tak, jakby raz mierzono temperaturę danego dnia w południe
termometrem w stopniach F, a nastepnego dnia w stopniach C - i podawano
żywcem liczby z ich odmiennych skal, na tej podstawie chcąc przedstawic
ludziom, czy sie ociepliło, czy ochłodziło...
Ech, szkoda tłumaczyć kowidiotce.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

43. Data: 2021-12-22 19:56:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> ,,zachorowań" tak, jakby raz mierzono temperaturę danego dnia w południe
> termometrem w stopniach F, a nastepnego dnia w stopniach C - i podawano

gołe

> liczby z ich odmiennych skal, na tej podstawie chcąc przedstawic
> ludziom, czy sie ociepliło, czy ochłodziło...
> Ech, szkoda tłumaczyć kowidiotce.

J.w.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.
Franklin

Cures What Ails Ya
Horban - zdrajca narodu.
Wekuję.