Amantadyna niekończąca się historia

1. Data: 2021-12-14 19:03:16

Temat: Amantadyna niekończąca się historia
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,27910746,amantad
yna-leczy-covid-19-pacjenci-maja-szereg-dzialan-niep
ozadanych.html

I co ciekawe, nie dość, że nie jest skuteczna, to na dodatek szury
antyszczepionkowe rwą sobie włosy z głowy na samą myśl o skutkach
ubocznych szczepionki (których praktycznie nie ma, bo występują u
jakiegoś ułamka promila, albo są minimalne, jak bolące ramię wieczorem
po szczepieniu), a nie boją się skutków ubocznych po amantadynie, które
występują praktycznie zawsze i u każdego i są bardzo poważne... nie
wspominając o ilości przeciwwskazań dla amantadyny w porównaniu ze
szczepionką, która jest za darmo i jest skuteczna.

I druga ciekawa sprawa, płaczą, że szczepionkę trzeba przyjąć kilka
razy, dla przypomnienia co kilka miesięcy i że to jest oszustwo, bo
powinno wystarczyć raz, a nie widzą problemu w łykaniu amantadyny przez
kilka dni i to ze dwa razy dziennie - i to już nie jest oszustwo.
A jakby tak szczepionkę trzeba było wstrzykiwać dwa razy dziennie przez
kilka dni, to byłoby ok?

Jak tam szury? Jak wy to godzicie w swoich głowach?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2021-12-15 19:30:29

Temat: Re: Amantadyna niekończąca się historia
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.12.21 um 19:03 schrieb Kviat:
> [...]
> kilka dni, to byłoby ok?
>
> Jak tam szury? Jak wy to godzicie w swoich głowach?

Amantadyna, o ile wierzyć róznym doniesieniom, jest jednak skuteczna.
Stosowana jest w leczeniu parkinsonizmu oraz do hamowania zakazeń jednym
z wirusów grypy.
A jeśli chodzi o covid-19 to okazało sie, ze pacjenci neurologiczni
otrzymujacy amantadyne nie wymagali ani hospitalizacji ani wentylacji,
ale co pacjenci dostawali poza amantadyna aspiryne, azytromycynę oraz
celekoksyb.
Liste róznych dziwnych specyfików, które uzywano przeciw kowidowi, juz
podałem, wiec nie bede powtarzał. Choć zrobie wyjatek i polece
chlordioxid, czyli ditlenek chloru. dwutlenek chloru, ClO2. :-) To jest
gaz, wcale nierozweselajacy, bo ten ma inny wzór - N2O.

A u mnie wstep do fitness studia od paru tygodni za okazaniem waznego
testu oraz certyfikatu, certyfikat trzeba pokazać wraz z ID przy wejściu
do ksiegarni, media marktu, kaufhofu, biblioteki itd. Tylko z maseczka
mozesz wejść do apteki, lekarza, piekarni i discountera. Chcesz kupić
telewizor, lodówke, pralke, buty, spodnie, whisky, szafe, kanape,
bombonierki, ksiazke, a nie masz szczepień, to mozesz zamówić je przez
np. amazon.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

????????????????
Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)
????????????????

3. Data: 2021-12-15 23:43:23

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.12.2021 o 19:30, Sylvio Balconetti pisze:

> Amantadyna, o ile wierzyć róznym doniesieniom, jest jednak skuteczna.
> Stosowana jest w leczeniu parkinsonizmu oraz do hamowania zakazeń jednym
> z wirusów grypy.

No. O ile można wierzyć różnym doniesieniom pierdolnięcie młotkiem też
jest skuteczne. Stosowane jest do wbicia gwoździa.

> A jeśli chodzi o covid-19 to okazało sie, ze pacjenci neurologiczni
> otrzymujacy amantadyne nie wymagali ani hospitalizacji ani wentylacji,

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/214739
4,1,jak-leczy-prawica-brednie-o-specyfikach-na-covid
-19.read

"(...)Ale i w tygodniku ,,Sieci" mamy pocovidowe zwierzenia dziennikarki
Doroty Łosiewicz, która co prawda pisze o terapiach covidowych w dużo
bardziej wyważony sposób (i zachęca nawet do szczepień!), ale jej
kuracja - zlecona przez ,,wspaniałych fachowców" - także wydaje się
zagadkowa, gdyż opiera się na antybiotyku i amantadynie. Tylko trudno
zrozumieć jej logikę, skoro autorka wyznaje, że po czterech dniach
konieczne było podanie antybiotyku, a jednocześnie ,,przebieg choroby
jest na razie lekki, przypominający grypę". Nie ma się zatem czym
chwalić, że grypopodobne zakażenie (może nawet zapalenie oskrzeli, które
w 80 proc. ma tło wirusowe) ktoś leczy silnym preparatem
przeciwbakteryjnym, co może skutkować równie poważnymi powikłaniami, z
których na ogół pacjenci nie zdają sobie sprawy.

Nic jednak nie przebije amantadyny - już chyba cała prawica leczy się
nią gremialnie, nie zważając na to, że minister zdrowia stanowczo ją
odradza, w ślad za poważnymi głosami ekspertów. Autorzy cytowanych tu
artykułów w ,,Sieci" i ,,Do Rzeczy" mają jednak do amantadyny stosunek
wręcz bogobojny, choć właściwie przyznają, że sięgają po nią na wszelki
wypadek, ot, jak po witaminę C lub D (tylko dlaczego w takich końskich
dawkach?).

Widać jednak każdy kraj musi mieć jakiś cudowny eliksir, za pomocą
którego udaje się z organizmu wypędzić koronawirusa. Na przykład w
Stanach Zjednoczonych i Wlk. Brytanii ludzie, którzy są sceptyczni wobec
szczepień i noszenia masek, już na początku pandemii korzystali z
różnych pseudoleczniczych środków: wybielaczy, promieni UV oraz...
iwermektyny, przydatnej do likwidowania pasożytów (np. odrobacza się nią
zwierzęta). U nas takim niekwestionowanym antidotum stała się właśnie
amantadyna stosowana do tej pory przy chorobie Parkinsona, która pewnie
i ma jakieś działanie przeciwzapalne - ale na razie jej skuteczności w
leczeniu covid nie udało się nikomu w rzetelnych badaniach potwierdzić.

I wbrew temu, co pisze w swoim artykule Jan Pospieszalski, głośna praca
opublikowana 1 grudnia w ,,Communications Biology" (a nie w ,,Nature") nie
odkrywa niczego nowego, jeśli chodzi o molekularne aspekty działania tej
cząsteczki, lecz jedynie potwierdza to, co było o niej wiadome od dawna.
Bo to nie jest dla naukowców tajemnica, że amantadyna hamuje kanały
jonowe kodowane przez SARS-CoV-2 in vitro, czyli w badaniach
laboratoryjnych. Jeśli okaże się - na dużych randomizowanych badaniach,
z podwójnie ślepą próbą - że też u ludzi w codziennych warunkach skraca
objawy infekcji i zapobiega powikłaniom, to będzie z niej jakiś pożytek
(tak jak kiedyś miał być przy leczeniu grypy).

Warto dodać, że 10 dni po opublikowaniu wspomnianego artykułu, który z
miejsca stał się w Polsce dowodem na zalety amantadyny, jego autorzy
opublikowali w nim istotne zmiany. Na przykład zdanie: ,,Proponujemy
użycie amantadyny jako nowatorskiego i skutecznego sposobu leczenia
covid-19 poprzez jej zdolność do hamowania znanych i nowych kanałów
jonowych" zastąpili takim: ,,Proponujemy dalsze badanie amantadyny jako
nowego i skutecznego sposobu leczenia covid-19 przez jej zdolność do
hamowania znanych i nowych kanałów jonowych". Między użyciem a badaniem
różnica jest dość istotna. Bo używanie tego, co niezbadane, zawsze wiąże
się z ryzykiem."

> ale co pacjenci dostawali poza amantadyna aspiryne, azytromycynę

"azytromycyna (to antybiotyk!)"
"(...)Proponowanie w tej sytuacji antybiotyku jest czymś mocno
niepoważnym, bo przecież są to leki, które nadają się wyłącznie do walki
z zakażeniami bakteryjnymi, a jak sama nazwa wskazuje - koronawirus
bakterią nie jest."

> [...]
> telewizor, lodówke, pralke, buty, spodnie, whisky, szafe, kanape,
> bombonierki, ksiazke, a nie masz szczepień, to mozesz zamówić je przez

I bardzo słusznie.
Oraz pracownicy w tych miejscach powinni mieć możliwość tam pracy tylko
wtedy, gdy też są szczepieni. Bo inaczej jaki byłby tego sens?

Parę dni temu rozmawiałem z barmanem w knajpie (w Polsce), okazało się,
że jest szurem i się zaszczepić nie da, nawet jak go będą chcieli
pokroić ("ja noszę wąsy od sprzed wojny! ja się ogolić nie dam!").

Już widzę jego minę, gdy będzie sprawdzał certyfikat klienta, a klient
mu odpowie "a teraz ty pokaż swój"...

Pozdrawiam.
Piotr

4. Data: 2021-12-18 01:50:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
> kilka dni, to byłoby ok?
>
> Jak tam szury? Jak wy to godzicie w swoich głowach?

Spytaj szurów. I przelicz tę swoją amantadynę, co ją po cichu chowasz w
szufladzie na czarną godzinę, gdy nic innego nie da rady. Ile masz? Ciocia
w aptece załatwiła, nieprawdaż?
Bo lek ,,nowej generacji" już jest, owszem. Pfizer nagle to ogłosił. Kuracja
nim tylko w szpitalu oczywiście, i kosztuje 14 tysiaków na łebka, a
skuteczność? 50 PROCENT! - czyli albo rybka, albo pipka, a może i wcale nie
pomoże. Skuteczność taka jest porównywalna z solą fizjologiczną na
kurzajki. A Bodnar i inni Lekarze (pisownia umyślna) leczą ludzi po cichu
amantadyną i mają wynik dziewięcdziesiąt parę.
To idź przeliczyć swoją amantadynę. Potrzebujesz 30 tabl. a'10mg, za 20
złotych. Na pewno masz znacznie więcej.
KAŻDY Z WAS, lewackich krzykaczy, już ją skrzętnie zachomikował, ale na
zewnatrz drzecie mordy, że jest be.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

5. Data: 2021-12-18 09:38:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2021 o 01:50, XL pisze:

> KAŻDY Z WAS, lewackich krzykaczy, już ją skrzętnie zachomikował, ale na
> zewnatrz drzecie mordy, że jest be.

I to jest dla mnie najlepszy dowód, że kłamiesz i próbujesz sama się
przekonać, że twoje kłamstwo jest prawdą.

--
Ewa

6. Data: 2021-12-18 10:17:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> I to jest dla mnie najlepszy dowód, że kłamiesz

W czym?

> i próbujesz sama się
> przekonać, że twoje kłamstwo jest prawdą.

,,Dla ciebie" WSZYSTKO, co mówię, jest kłamstwem, nie czyni ci różnicy treść
ani sens, więc wybacz, że mnie to nie (wz)rusza zbytnio. Ot, jesteś
przyrodniczą ciekawostką.

7. Data: 2021-12-18 10:20:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2021 o 10:17, XL pisze:

> W czym?

Masz w cytacie.

> ,,Dla ciebie" WSZYSTKO, co mówię, jest kłamstwem

Wiele.

> Ot, jesteś
> przyrodniczą ciekawostką.

Jestem wyjątkowa, to prawda.

--
Ewa

8. Data: 2021-12-18 10:49:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Masz w cytacie.

Przecież je drzecie. Jak śmiesz zarzucać mi kłamstwo?
Ba, ty też masz w domu amantadynę :)
Jeżeli zaprzeczysz, to będzie już szczyt twojej hipokryzji ?

> Wiele.

Kłamiesz :)

> Jestem wyjątkowa, to prawda.

Dla mnie zaledwie przyrodniczo.

9. Data: 2021-12-18 11:15:49

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spytaj szurów.

No przecież cię pytam.

Szury płacą po kilka stów za lewe certyfikaty szczepień, podczas gdy
szczepionka i certyfikat jest za darmo. Skąd taki śmietnik się bierze w
głowie?

Wczoraj rozmawiałem z ratownikiem jeżdżącym w karetce.
Powiedział, że teraz w większości wożą do szpitali ludzi, którzy do
ostatniego momentu nie wierzyli w covid. Oczywiście się nie zaszczepili,
"leczą" się w domu homeopatią, łykają hurtowo amantadynę, antybiotyki,
co tam mają w szufladzie i wzywają karetkę kiedy jest już na prawdę źle.
W kartce pacjenci się duszą, bo mają saturację na poziomie wygazowanej
wody gazowanej, błagają o podanie szczepionki, proponują za szczepionkę
pieniądze, rzucają kwoty po tysiąc, dwa tysiące za zaszczepienie...
A oni nic nie mogą zrobić i tłumaczą im, że w karetce nie ma
szczepionek, a nawet jeśliby mieli, to na szczepienie jest za późno.
Zanim dojadą do szpitala pacjenci tracą kontakt z otoczeniem, a w
szpitalu lądują prosto pod respirator z jakąś tam szansą na przeżycie, o
późniejszym dochodzeniu do zdrowia nie wspominając.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2021-12-18 13:13:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2021 o 10:49, XL pisze:

> Przecież je drzecie. Jak śmiesz zarzucać mi kłamstwo?
> Ba, ty też masz w domu amantadynę :)

Nie mam. Dlatego właśnie kłamiesz. W żywe oczy.

> Dla mnie zaledwie przyrodniczo.

A to już twój problem.

--
Ewa