Ambrowiec balsamiczny i inne "egzoty"

51. Data: 2003-09-14 22:51:37

Temat: Re: Ambrowiec balsamiczny i inne "egzoty"
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bk2q9r$ego$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zasadnicza.Były minister może nie zapłacić:-)

Zwlaszcza finansow :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

52. Data: 2003-09-14 22:52:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pogadamy
>
> :-)Chwila zabawy, a życie tzw. doczesne, to spora różnica:-)
> :-)Co ma dziecięca naiwność i świat fantasy do kasy od pani Minister
Skarbu?
> Chyba, że projekty też wykonujesz za Tolkienowską walutę, a róże
przycinasz
> na planecie Małego Księcia:-)
>
> Pozdrawiam
> p...@r...pl

Dzisiaj są klasa teksty:-))

Pozdrawia szczególnie gorąco Puszczę Jodłową

Lucjan Wesoły

53. Data: 2003-09-14 22:53:18

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Dziecęca naiwność kończy się zwykle w momencie, kiedy mamy własne skrzeczące
> i płaczące w pampersach/pieluchach dzięcięce naiwności.

Ale kiedy te niegdys skrzeczace maja juz wlasne skrzeczace, to moze mozna
z powrotem zdziecinniec?

Pozdrowienia,
Michal

54. Data: 2003-09-14 22:53:19

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał

> Ale kiedy te niegdys skrzeczace maja juz wlasne skrzeczace, to moze mozna
> z powrotem zdziecinniec?

:-)Nie znam jeszcze Praw Trzeciego Pokolenia:-)

Mówisz o dziecinnieniu planowanym? czy wymuszonym?

Pozdrawiam
p...@r...pl

55. Data: 2003-09-14 23:04:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

56. Data: 2003-09-14 23:04:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

57. Data: 2003-09-14 23:06:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

58. Data: 2003-09-14 23:44:38

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał

> :)
> wydawalo mi sie
> znam go dobrze
> prawie
> ze na pamiec
> a nie pamietam tej frazy
> :(

To w skrócie:
Bohater "Blaszanego..." G.Grassa nie chciał być dorosły:-)
Mały Książe "tylko" nie miał tej możliwości:-),
(może pisarzowi postać się znudziła?)

Pozdrawiam
p...@r...pl

59. Data: 2003-09-15 00:38:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Mówisz o dziecinnieniu planowanym? czy wymuszonym?

Samo przychodzi :-) Ale tak naprawde, to matematyk przez
cale zycie zyje glownie w swiecie abstrakcyjnym, a nie
rzeczywistym. Odnosi sie to tez zreszta do wielu zawodow
artystycznych. Planowanie ogrodow zapewne w jakims stopniu
pod to tez podpada.

Pozdrowienia,
Michal

60. Data: 2003-09-15 02:09:09

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> rzeczywistym. Odnosi sie to tez zreszta do wielu zawodow
> artystycznych. Planowanie ogrodow zapewne w jakims stopniu

:-)Oczywiście,
w pewnym stopniu, ale jeśli zmarznie w realu, to nie pomogą mu skarpetki
założone w świecie abstrakcji.
Ale mowa była o dziecięcej naiwności,

Czy sztuka musi być naiwna?
Popatrzmy na plakaty malowane przez Rafała Olbińskiego (mojego kielczanina w
Ameryce), czy A.Pągowskiego i na prymitywizm Nikifora Krynickiego malowany
kredkami.

Prawdziwie "dziecinnie naiwne" są dzieci, wszyscy poza naiwnymi dziećmi
tylko udają tę/tą naiwność.

:-)Pozdrawiam wieczorową porą:-)
p...@r...pl

chyba jedank bylo sucho...