Amica lodówki

1. Data: 2004-11-13 18:30:46

Temat: Amica lodówki
Od: "Asioczek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, jestem na zakupie lodówki, myślalam o Amice, bo podobają mi się
i nie są drogie (przedzial cenowy: 1000-1200zł), ale czytając grupą
natknęłam się na parę komentarzy mówiacych o tym że "ktoś gdzieś złyszał że
są głośne i mają parę innych wad".... Prosze posiadaczy lodowek amica o
zweryfikowanie tych zasłyszanych opini i o osąd:)

pozdrawiam,
Joanna

1. Data: 2004-11-13 22:33:55

Temat: Re: Amica lodówki
Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są głośne i mają parę innych wad".... Prosze posiadaczy lodowek amica o
> zweryfikowanie tych zasłyszanych opini i o osąd:)

Głośna na pewno nie jest.... Zresztą z doświadczenia moge powiedzieć, że
lodówka jest głosna gdy ma uszkodzony agregat lub jest źle ustabilizowana /
wypionowana. "innych wad" też nie zauwazyłem :/

1. Data: 2004-11-14 17:08:26

Od: "bu@" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asioczek wrote:
> [...]
> są głośne i mają parę innych wad".... Prosze posiadaczy lodowek amica o
> zweryfikowanie tych zasłyszanych opini i o osąd:)

czasem jej sie zdarza trochę głośniej buczeć ale nie tak żeby to jakoś
przeszkadzało ;-) ale to raz na jakiś tydzień? nigdy dokładnej
częstotliwości nie zanotowałem i nie znam przyczyn (odmrażanie
automatyczne?) mam taką z górnym zamrażalnikiem na agregacie
elektroluxa, klasa energetyczna A, wszystko od roku gra, nie było
jakichś problemów

--
b.
f...@f...onet.pl

1. Data: 2004-11-14 22:23:02

Od: "Marek Teplicki" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asioczek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> są głośne i mają parę innych wad".... Prosze posiadaczy lodowek amica o
> zweryfikowanie tych zasłyszanych opini i o osąd:)

Odradzam,
kupiłem taką ładną amicę, dużą, itp. Po pół roku zaczęła strzelać, tzn. efekt
kurczenia i rozszerzania się jakiś rurek. Zgłaszałem do serwisu i usłyszałem,
że to normalne w tym przypadku.
Teraz już bym nie kupił amici.
Matep

1. Data: 2004-11-15 17:23:37

Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> efekt
> kurczenia i rozszerzania się jakiś rurek. Zgłaszałem do serwisu i

a jaki model ? Bo Amica A2 Automatic tak nie robi

1. Data: 2004-11-16 06:35:29

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Tez mam amicke i w sumie jest prawie idealna. dziala cicho i zero dziwnych
odglosow. jeden manakament jaki mi sie rzucil w oczy to (pewnie nie wszystki
modele tak maja) brak regulacji mocowanie polek w chlodziarce. wkurza to do
granic mozliwosci. aha lipna jest tez u mnie srodkowa szuflada zamrazarki -
zrobiona jest cala z plastiku i jakos nie daje wiary ze wytrzyma kilka lat.
mysle jednak ze stosunek ceny do jakosci jest ok i mimo wszystko polecam.

Tomek
t...@w...pl
GG: 986254

UWAGA NA SPÓŁDZIELNIĘ MIESZKANIOWĄ W ŁODZI
SPRZEDAM MATIZA LIVE 2000 R.
Jak wyczyścić pobrudzoną ściane
Zmywarka - 45cm - godna polecenia
Czym czyscic plyte ceramiczna ??