Amputacja i co dalej?

1. Data: 2000-10-02 10:19:26

Temat: Amputacja i co dalej?
Od: Tomasz Bauer <t...@c...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze ten list w imieniu mego ojca (pewnie nawet o Usenecie nie
slyszal). W zeszlym tygodniu amputowano mu noge nad kolanem (miazdzyca
+ cukrzyca - fatalna kombinacja). I teraz oczywiscie zaczna sie
problemy dnia codziennego. Lekarze jak na razie poinformowali go,ze
dadza mu papierki na kule i niech sie dalej martwi. Czy szpital nie ma
obowiazku (ha, ha) nauczyc czlowieka choc minimum poruszania sie o
kulach? Czy za taki sprzet nalezy obecnie placi z wlasnej kieszeni
(liczac na ew. odliczenie w podatkach) czy jest on w jakis sposob
finansowany przez Kasy Chorych, PFRON? Od czego zaczac i na co liczyc?
Z gory dziekuje za wszelki informacje
P.S. Pozdrowienia dla rollerka :-)
Pozdrawiam :-)
Tomek B.
---
Tomasz Bauer-Warszawa
e-mail:t...@c...uw.edu.pl
UIN:70587059
---

2. Data: 2000-10-02 10:41:54

Temat: Re: Amputacja i co dalej?
Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Bauer wrote:

> [...]
> (liczac na ew. odliczenie w podatkach) czy jest on w jakis sposob
> finansowany przez Kasy Chorych, PFRON? Od czego zaczac i na co liczyc?

Tryb załatwiania kul
1. Z tym papierkiem na kule - trzeba iść do lekarza pierwszego kontaktu
po
wniosek na kule (wniosek na spzęt ortopedyczny).
2. Z wnioskie potem trzeba iść do Kasy Chorych i oni ten wniosek
podpiszą
z akceptacją i limitem. (płacisz chyba 30% limitu plus 100% za to co
kosztują ponad limit).
3. Kupujesz kule na rachunek, najlepiej z kwotą jaką się zapłaciło za
kule.

Na podstawie rachunku na PIT-O robi się odliczenie od podatku, o ile
pamiętam, całą kwotę odejmuje się od dochodu. Nie wiem czy do tego nie
trzeba I lub II grupy iwalidzkiej.

Rehabilitacja:
1. Z wypisem trzeba iść do lekarza pierwszego kontaktu po
wniosek na rehabilitację (lub o skierowanie do przychodni
ortopedycznej)
2. Kasa Chorych akceptuje wniosek i daje skierowanie do odpowiedniego
ośrodka

Nie wiem na ile to Twojemu Tacie to pomoże, ale taki jest tryb
załatwiania po reformie. Trzeba się niestety nachodzić :-(.

Jacek Kruszniewski

Re: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !
Sexy MP3s for you
New WEB linux win Mac 9496
imagenes fondos themes 3081
MARIAN KRZAKLEWSKI - sluszny wybor !