Re: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !

1. Data: 2000-10-01 18:30:02

Temat: Re: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Prosze mi napisac co zagwarantuje mi przyszly prezudent Krzaklewski,
poniewaz jestem inwalida I-grupy i po okresie rzadzenia owczesnego rzadu i
jego reformie zdrowia musze wydawac 100 zl miesiecznie na niezbedne srodki
pomocnicze, a otrzymuje rente socjalna w wysokosci 350 zl/miesiecznie. Jak
bede mial wyzsza rente to chetnie zaglosuje.
pozdrawiam
Arkadiusz Aluk

2. Data: 2000-10-02 07:31:48

Temat: Głosujcie?....
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyna rozsądna alternatywa !

Bardzo prosze nie rozpowszechniac takich bzdur!
Jesli ktos nie wie, co znaczy slowo "alternatywa", to nalezy
go odeslac do slownika, a nie cytowac!!

> Nie dajmy się ogłupiać ! Wybieżmy jedyne rozsądne wyjoecie !

Bardzo chetnie.
Nie daje sie oglupiac i wobec tego WYBIEGAM rozsadne wyjscie:
oddam swoj glos na doktora Mariana - nie wczesniej, niz nauczy
sie dobierac wspolpracownikow umiejacych pisac po polsku.

Maciek

3. Data: 2000-10-02 08:57:57

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A już myślałem że grupa będzie wolna od wyborów po haśle o
p.Łopuszańskim.

Jacek

4. Data: 2000-10-02 10:32:34

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):

> [...]
> jego reformie zdrowia musze wydawac 100 zl miesiecznie na niezbedne srodki

ciach

zagwarantuje ci wydanie nie 100 zł a 200 zł przy tym samym zasiłku.
Ja nie zagłosuję

--
3mka Apik
a...@c...pl

5. Data: 2000-10-02 11:36:42

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):

> [...]
> pomocnicze,

ciach

zagwarantuje ci wydanie nie 100 zł a 200 zł przy tym samym zasiłku.

wwX-Mozilla-Status: 0009#4888 icq#76342942

6. Data: 2000-10-02 11:41:44

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski (IT)" napisał(a):

> A już myślałem że grupa będzie wolna od wyborów po haśle o
> p.Łopuszańskim.
>
> Jacek

Optymista kampania juz jest wszedzie a ty bys chcial zeby ominela grupe?
i to jeszcze przed samymi wyrolobami oj mialo by wyborami
--
3mka Apik
a...@c...pl

7. Data: 2000-10-03 09:02:54

Od: "amazonis" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zelando in rem?

Zagwarantuje tobie następną reformę ?
Jak patrząc tak patrząc reforma chorych to tylko zdublowanie poleceń!
Reforma chora ,brak many na wszystko-tylko nie na biedne gaże!
Ale chorzy mają darmową drogę zdrowia ,
nachodzą się chcąc cos otrzymać!
Jeśli jeszcze maja siły-to wielki znak zapytania!
Powstaje samoczynna selekcja!
Silniejszy element cos tam zyska?
Słabszy nie będzie miął siły przejść przez taka papierkologię,
oraz drogę lekarz +Urząd chorych ileś tam razy!
I many zostaną-na nowe godne warunki pracy!
Kończę pochwały ad tot instantas Jan2.

.

Użytkownik Apik <a...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...pl...

8. Data: 2000-10-03 10:12:25

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apik wrote:

> Optymista kampania juz jest wszedzie a ty bys chcial zeby ominela grupe?
> i to jeszcze przed samymi wyrolobami oj mialo by wyborami

Właśnie na onecie od 12.00 można podyskutować z Kwachem .

No niestety ale jest już grupa pl.soc.polityka.wybory - i tam zapraszam
na dyskusję o wyborach

Jacek

9. Data: 2000-10-04 15:37:48

Temat: Odp: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !
Od: "MYCH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam niedaleko Kolbuszowej. Próbowałem się dowiedzieć
za co tam jego im M. K. ongiś obrzucili pomidorami, czy czymś
tam? I nie wiem. Śmiali się co niektórzy i mówili o patrz:
"Tam idzie chyba jego synalek, a tam jakaś córeczka".

MYCH

Sexy MP3s for you
New WEB linux win Mac 9496
imagenes fondos themes 3081