Anatomia...

1. Data: 2002-11-16 12:22:37

Temat: Anatomia...
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczace ksiazek. Wybieram sie na AM w Poznaniu i w ksiegarni
wypatrzylem takie oto ksiazki:
-Anatomia Czlowieka - Adam Bochenek i Michal Reider - 5 tomow - niby sa w
promocji za 384,-
-Grant - Atlas anatomii + CD
-Sobotta - Atlas anatomii 2 tomy
-Wolf Heidegger - Atlas anatomii 3 tomy
Co sadzicie o pierwszej ksiazce, czy sie oplaca kupic?
A z atlasow ktory jest najlepszy? Moze sa jeszcze lepsze?
Kupilbym i poczytal bo w szkole nudy sa i nie ma co robic i zrobic z kasa za
stypendium ;(

Pozdrawiam
Norbert

2. Data: 2002-11-16 12:44:15

Temat: Re: Anatomia...
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A z atlasow ktory jest najlepszy? Moze sa jeszcze lepsze?
> Kupilbym i poczytal bo w szkole nudy sa i nie ma co robic i zrobic z kasa

ja co prawda bylem na etapie Sinielnikowa ale wszystko to co opisales jest
przydatne..
tylko czy nie lepiej zachowac sobie kaske i pozyczyc z biblioteki czesc?
Bochenka i jeden atlas warto miec w dmou wlasny... ale czy az tyle? po
anatomi przstaja byc przydatne... chyba, ze zamierzasz sie zajac
specjalnoscia zabiegowa... wtedy sobie zdazysz dokupic... takie moje
zdanie...
aaa Bochenka mozna czesto malo uzywanego kupic duzo taniej niz w
ksiegarni...
--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-11-16 13:10:21

Od: "beice" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A z atlasow ktory jest najlepszy? Moze sa jeszcze lepsze?
> Kupilbym i poczytal bo w szkole nudy sa i nie ma co robic i zrobic z kasa

czlowieku !!! :)
nie kupuj tych ksiazek, raczej nie przydadza Ci sie po 1 roku. Zaoszczedz
sobie troche pieniazkow i wyjedz w sesji zimowej na jakas zajebista
wycieczke. z tego co pamietam, na 1 roku, nie ma egz po 1 semestrze.

4. Data: 2002-11-16 14:47:54

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez ja nie chcialem wszystkiego kupic :)
Tylko pytalem sie czy sie oplaca ta anatomie i ktory atlas wybrac. Chyba
narazie kupie Bochenka, a na atlasy przyjdzie czas.
Pozdrawiam
Norbert

5. Data: 2002-11-16 15:18:46

Od: " Przemo" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

beice <r...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> sobie troche pieniazkow i wyjedz w sesji zimowej na jakas zajebista
> wycieczke. z tego co pamietam, na 1 roku, nie ma egz po 1 semestrze.
Ja po pierwszym semestrze w Katowicach miałem egzamin z biologii. Może na
innych uczelniach jest inaczej? Pozdrawiam
Przemo

6. Data: 2002-11-16 15:24:06

Od: "beice" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Przemo" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja po pierwszym semestrze w Katowicach miałem egzamin z biologii. Może na
> innych uczelniach jest inaczej? Pozdrawiam
> Przemo

ja Biologie mialem na 3 semestrze. Ale to dlatego ze słynny Czeczuga na 1
roku niszczyl studentów (Białystok), wiec przerzucili biologie na drugi rok.
... a teraz i starego wywalili, wiec spokój w zakladzie ;)

7. Data: 2002-11-16 16:07:31

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| sobie troche pieniazkow i wyjedz w sesji zimowej na jakas zajebista
| wycieczke. z tego co pamietam, na 1 roku, nie ma egz po 1 semestrze.

Nie lubie wycieczek. Wole sie uczyc...

8. Data: 2002-11-16 17:16:58

Od: "beice" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lubie wycieczek. Wole sie uczyc...

niektorzy przychodza na studia sie uczyc, .inni studiowac :P [czyli ja :) ]
kto co lubi, Twoje zycie.
powodzenia

9. Data: 2002-11-16 18:28:18

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beice" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

| Użytkownik "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości

| niektorzy przychodza na studia sie uczyc, .inni studiowac :P [czyli ja
> [...]
A ty jestes na medycynie???
powodzenia ;-P

10. Data: 2002-11-16 21:15:15

Od: "Amalein" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A z atlasow ktory jest najlepszy? Moze sa jeszcze lepsze?
> Kupilbym i poczytal bo w szkole nudy sa i nie ma co robic i zrobic z kasa

Bochenka Ci nie polecam - owszem pozycz go z biblioteki.
Warto miec podrecznik prof. Marciniaka (3 tomy)
Co do atlasow - swietny jest Sienielnikow, ale sam zostawilem sobie
Sobotte - wystarczyl na cale studia.
Pozostalych nie znam - Pozdrawiam - Amalein

gdzie ??? nigdzie !!!
Oznaczenie CA
Jaskra a szkla kontaktowe
Typ monitora a zdrowie