gdzie ??? nigdzie !!!

1. Data: 2002-11-16 12:14:35

Temat: gdzie ??? nigdzie !!!
Od: gsks <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dostalem skierowanie na zastrzyki z autoszczepionki od lekarza
prywatnego z informacja ze nie bedzie zadnych problemow z zastrzykami.
1. Zadzwonilem do swojej przychodni z pytaniem gdzie moge je dostawac
w godzinach wieczornych z powodu czasu mojej pracy. Skierowano mnie do
punktu zastrzykowego czynnego 24h mowiac ze nie bedzie problemu
2. W punkcie zastrzykowym mi powiedzieli, ze autoszczepionki nie daja.
Moze byc podawana tylko w obecnosci lekarza. Skierowali mnie z powrotem
do mojej przychodni albo na pogotowie.
3. Na pogotowie dowiedzialem sie, ze ich to nie obchodzi i mam isc do
punktu zastrzykowego.
4. W przychodni wielce sie zdziwili ze mi odmowiono i powiedzieli ze nie
ma sprawy ale w godzinach urzedowania.
5. OK. Zapytalem co w takim razie w niedziele (mam przyjmowac regularnie
co trzy dni). Rozlozyli rece bo w niedziele jest zamkniete i nie ma
zadnego dyzuru ale ze moge sprobowac w innej przychodni.
6. W innej przychodni powiedzieli, ze mam wrocic do swojej (tam gdzie
naleze).
7. zob. pkt. 1

itd...
itp...

Aaa, wcale nie narzekam. Rozsmieszylo mnie to po prostu do lez.
Olewam to! Czuje sie znacznie lepiej :-)
Pozdrowienia !

2. Data: 2002-11-18 18:12:18

Temat: Re: gdzie ??? nigdzie !!!
Od: "appaloosa" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie paranoja.nie masz znajomej pielegniarki?

Gosia

Oznaczenie CA
Jaskra a szkla kontaktowe
Typ monitora a zdrowie