Anchor-Egytian Extravagance (XXX)

1. Data: 2003-10-19 11:09:45

Temat: Anchor-Egytian Extravagance (XXX)
Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z was ma moze kompletny schemat do tego obrazka? Drugi zip jest
uszkodzony (brakuje jednej czesci).. i jestemw kropce :( bo szkoda go nie
miec we wlasnej kolekcji ;(
Jesli tak to prosze na priva :-)

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=725
&id=26243

--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-10-19 12:39:09

Temat: Re: Anchor-Egytian Extravagance (XXX)
Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uszkodzony (brakuje jednej czesci).. i jestemw kropce :( bo szkoda go nie

Mały problemik.. poczta do Ciebie nie chce się w ogóle wysłac..
to pisze tutaj..

Nie wiem o którą część chodzi.. ale ściągnełam w jednym zipie.. z tej
strony..
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=42&
replyid=338723&id=29965&
skin=1
i jest dokładnie to samo.. tyle tylko, że są schematy ponumerowane.. może to
ułatwi..
wg mnie wychodzi, że jest wszystko.. chyba, że ja czegoś nie widzę.? co też
jest możliwe.:-)..

--
pozdrówki..

mruwa..
(toruń)
gg 332833

Przy pisaniu na priv prosze o usunięcie NOSPAM z adresu.

1. Data: 2003-10-19 14:54:43

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mruwa" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> Mały problemik.. poczta do Ciebie nie chce się w ogóle wysłac..
> to pisze tutaj..
(..)
> wg mnie wychodzi, że jest wszystko.. chyba, że ja czegoś nie widzę.? co
też
> jest możliwe.:-)..

juz mam schemacik..
dziekuje bardzo za chec pomocy..
anulowalam posta ale widac za pozno :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-10-19 16:48:53

Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> juz mam schemacik..
> dziekuje bardzo za chec pomocy..
> anulowalam posta ale widac za pozno :-)

możesz się odezwac do mnie na priv.?..

1. Data: 2003-10-19 21:08:41

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tosiu a czy ty mogłabyś mi napisać jak anulować posta?
czasem zdarza mi się popełnić gafę i musze sie wstydzić bo nie wiem jak to
usunąć
byłabym wdzięczna za w maiarę możliwości łopatologiczny wykład :)

z góry dziękuję i pozdrawiam
esterka

1. Data: 2003-10-19 21:32:38

Od: "T0SIA" <t...@n...onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esterka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> usunąć
> byłabym wdzięczna za w maiarę możliwości łopatologiczny wykład :)

w OE wejdz w menu "wiadomosc" - a potem "anuluj wiadomosc "
potwierdzic.. i gotowe.. po pewnym czasie post nie bedzie juz dostepny na
serwerze i po tym dzialaniu nie da sie juz go sciagnac (chyba ze ktos
"zaciagnal" :-) go zanim to zrobilas :-) albo w czasie kiedy jeszcze
informacja nie dotarla na serwer.co stalo sie w tym przypadku :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA

1. Data: 2003-10-20 08:14:07

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora