Anew-maseczka oczyszczajaca z Avonu

1. Data: 2002-10-03 11:01:35

Temat: Anew-maseczka oczyszczajaca z Avonu
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi, dobre to jest? Jest teraz w promocji. Warto zamowic? To jest
taka po 25 roku zycia. Czy ktos stosowal i moze sie podzielic? A, i czy
osoba o tlustej cerze (znaczy sie ja) moze ja stosowac?

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-03 13:10:56

Temat: Re: Anew-maseczka oczyszczajaca z Avonu
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> taka po 25 roku zycia. Czy ktos stosowal i moze sie podzielic? A, i czy
> osoba o tlustej cerze (znaczy sie ja) moze ja stosowac?

Ja mam po niej buźkę 5 lat młodszą ;-))

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2002-10-03 13:18:19

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taka po 25 roku zycia. Czy ktos stosowal i moze sie podzielic? A, i czy
> osoba o tlustej cerze (znaczy sie ja) moze ja stosowac?

Czy chodzi o tę z serii ANEW Peel-off z kwasami?

Magda

1. Data: 2002-10-03 14:07:25

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chodzi o tę z serii ANEW Peel-off z kwasami?

Tak, wlasnie o to mi chodzi. Patrzylam na wizazu, ale tam sa tylko 4 opinie
czy cos i sprzeczne. Myslalam, ze moze jeszcze ktos cos wie.

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-03 14:22:15

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, wlasnie o to mi chodzi. Patrzylam na wizazu, ale tam sa tylko 4
opinie
> czy cos i sprzeczne. Myslalam, ze moze jeszcze ktos cos wie.
Używam jej od dość dawna, raz w tygodniu sobie nakładam, szczypie troszkę -
wszak to kwasy. Po ściągnięciu buzia jest gładka, jakby się trochę
rozjaśnia, lubię wtedy pochodzić trochę bez kremu :) Przyjemna, polecam,
chyba to nie ma większego znaczenia że od 25+ (nie piszą na niej nic o
silnie działających składnikach przeciwzmarszczkowych czy innych, dla
starszych skór)
Pozdrawiam i miłego 'wyżerania kwasem szarości cery' ;)
Magda
P.S. Po ściągnięciu jest śmiesznym odlewem twarzy - domownicy mogą sobie
poprzymierzać, np. moja córka uwielbia ;)

1. Data: 2002-10-04 04:56:41

Temat: Odp: Anew-maseczka oczyszczajaca z Avonu
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:anh831$i4o$...@n...tpi.pl...
> [...]
> taka po 25 roku zycia. Czy ktos stosowal i moze sie podzielic? A, i czy
> osoba o tlustej cerze (znaczy sie ja) moze ja stosowac?

Moze , to jest taki peeling w postaci maseczki. Ja sobie chwale, bo bardzo
ladnie oczyszcza mi buzke , ale to jednak sa kwasy . Maseczka troche
szczypie i to jest normalne , ale moze tez podraznic. Jezeli bardzo szczypie
i buzia robi sie czerwona nalezy zmyc szybko
==
annaM

1. Data: 2002-10-04 09:02:12

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ufff, dzieki wszystkim. Jednak 20 zl to nie jest malo jak na maseczke, jak
mysle, a ta forma sciaganej "maski" bardzo mi odpowiada. Dobra, chyba jednak
zamowie i zdam relacje, jakie sa efekty. ;)

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-06 10:32:40

Od: "Agnieszka" <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiście tego nie używałam, ale kolezanka bardzo sobie ją chwaliła,
tylko zapach jej się nie podobała, ale ogólnie jest bardzo dobra.

fryzjer czy farba ?
ART DECO po raz kolejny
Cosmopolitan - Virtual look
samoopalacz