fryzjer czy farba ?

1. Data: 2002-10-03 08:52:01

Temat: fryzjer czy farba ?
Od: "Magda" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się co jest lepsze
pójść do fryzjera i zafarbować włosy
czy kupić farbę i zrobić to w domu (przy pomocy zaprzyjaźnionej koleżanki)

Z moich obserwacji wynika że od fryzjera farba trzyma dłużej
a farbowanie włosów w domu muszę ponawiać co 2 m-c

jakie macie doświadczenie w tej sprawie ?
--
Magda
icq 96758115

-- -- -- -- -- -- --
"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
ponieważ wiedza jest ograniczona"
(Albert Einstein)

1. Data: 2002-10-03 12:59:42

Temat: Re: fryzjer czy farba ?
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anh0a4$mtq$...@n...tpi.pl...
> [...]
> a farbowanie włosów w domu muszę ponawiać co 2 m-c
>
> jakie macie doświadczenie w tej sprawie ?

Dlaczego farba od fryzjera mialaby sie trzymac dluzej? Przeciez farba sie
nie zmywa, co najwyzej troche wyplukuje, a odrosty to chyba pojawiaja sie z
taka sama czestotliwoscia?

Anetta

1. Data: 2002-10-03 13:58:47

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Oct 2002 14:59:42 +0200, Anetta <a...@g...pl> wrote:
:
: Dlaczego farba od fryzjera mialaby sie trzymac dluzej? Przeciez farba sie
: nie zmywa, co najwyzej troche wyplukuje, a odrosty to chyba pojawiaja sie z
: taka sama czestotliwoscia?

osobiscie zauwazylam taka roznice miedzy farba u fryzjera a samodzielna:
kolor od fryzjera jest znacznie bardziej rownomierny, bo rowniej nalozony;
sama nigdy tak rowno nie pofarbowalam wlosow. kolor znika z moich wlosow w
takim samym tempie (dosc szybkim).

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-10-03 14:10:42

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem jezeli sie zna osobe, ktora potrafi to zrobic, to nie ma co
przeplacac u fryzjera. W czerwcu farbowalam wlosy u fryzjera za 100zl,
oczywiscie odrosty po jakims czasie sie pojawily. Kiedy mialam isc kolejny
raz na farbowanie do fryzjera moja kumpela zaproponowala mi ze sama mi to
zrobi. Troche sie obawialam, ale wyszlo rownie dobrze i ladnie jak u
fryzjera a w kieszeni zostalo mi dodatkowo 70zl. Wzazne jest tez zeby dobra
farbe kupic i odpowiednia ilosc. Ja polecam farby z welli-sa naprawde dobre.

1. Data: 2002-10-04 06:51:42

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> Moim zdaniem jezeli sie zna osobe, ktora potrafi to zrobic, to nie ma co
> przeplacac u fryzjera.

To nie do końca tak. Jak poinformowała mnie moja fryzjerka w salonie
fryzjerskim maja inne farby niz te ktore sa dostepne w sklepach. Te w
salonach sa tylko dla profesjonalistow, czyli do uzytku przez fryzjerow, bo
ich dzialanie jest silniejsze. Te sprzedawane w sklepach sa jakby slabsze.
To tak w skrocie. W zwiazku z tym i dzialanie tych farb - kolor uzyskany i
trwalość koloru na wlosach sa rozne.

> W czerwcu farbowalam wlosy u fryzjera za 100zl,

Bardzo drogo. Ja farbuje (np.odrosty + pasemka), ścinam i modeluje za ok. 65
zł.

>Wzazne jest tez zeby dobra
> farbe kupic i odpowiednia ilosc. Ja polecam farby z welli-sa naprawde
dobre.
> pozdrawiam

Tez uzywam Welli, bo takie ma ma moja fryzjerka i nie narzekam. Ale z
drugiej strony nie sprawdzilam działania innych, bo farbuje tylko u
fryzjerki. Nie polecała mi Londy.Kiedys farbowala mi sasiadka Wella kupiona
w sklepie ( jakis ciemny blond cos kolo tego) i na włosach, jak stwierdzil
moj maz, kolor mial odcien jakby lekko zielonkawy ( takie refleksy).
Jedank inna jakos farby ze sklepu i z salonu.

Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-10-04 08:16:59

Od: "Ewa Zalewska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z moich obserwacji wynika że od fryzjera farba trzyma dłużej
> a farbowanie włosów w domu muszę ponawiać co 2 m-c

od wiekow farbuje wlosy w domu, ale kilka miesiecy temu zdecydowalam sie
zrobic dwukolorowy balejaz u fryzjera; balejaz wyszedl bardzo ladny,
zaplacilam 163 zl, ale dokladnie po dwoch tygodniach pasemka calkowicie sie
zmyly i powrocilam do swojego normalnego koloru, czyli jak u mnie normalka,
bo po farbowaniu w domu kolor schodzi z moich wlosow tez po jakis 2 tyg.;
myslalam, ze mnie szlag trafi, bo wydajac ponad 160 zl na farbowanie wlosow
liczylam na cos wiecej :( kiedy przy nastepnej wizycie powiedzialam o tym
fryzjerce, zapytala jakiego szamponu i odzywki uzywam, wysmiala moj Elseve w
czerwonej butelce ( cyt. "Nic dziwnego, ze u pani tak szybko zmywa sie kolor
skoro pani TAKIEGO szamponu uzywa") po czym zaproponowala kupno szamponu i
odzywki za ponad 100 zl; nie zdecydowalam sie, bo bez sensu placic tyle
pieniedzy za cos, co sprawi, ze farba bedzie sie trzymac 3 tyg. zamiast
dwoch;

ART DECO po raz kolejny
Cosmopolitan - Virtual look
samoopalacz