Angina i Augmentin ?

1. Data: 2003-12-30 12:42:06

Temat: Angina i Augmentin ?
Od: Garland Greene <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

żaden lekarz nie stwierdził anginy, ale migdały mam dość duże i
sprawia mi to ból podczas przełykania.
Objawy trwają już ze 2 miesiące i ponieważ na początku wyglądało to
jak zwykłe przeziębienie, więc sam się leczyłem wapnem, czosnkiem i
innymi lekami na gardło ogólniedostępnymi.
Objawy były takie, że po 4-5 dniach czułem się dobrze i nawrót
następował znikąd. Na drugi dzień byłem znowu chory.
Wielokrotne wizyty u lekarzy nic nie dały.
Przeszedłem 7-dniowe leczenie AUGMENTIN'em i NYSTATYNĄ jednocześnie.
Oraz do płukania dostałem Dentosept A (zaniedbałem płukanie). Czy to
dobre leki ?
Teraz ból migdałów przenosi się z jednego migdała na drugi - zależnie
od dnia. Wieczorem raz nie boli, a na drugi dzień ból jest bardzo
duży.

Co zrobić ? Gdzie iść ? Kto może pomóc ?
Aha dentysta stwierdził ropne zapalenie nerwu w jednym z moich zębów.
Ząb jest już zatruty. Może coś z tym się wiąże ? Sam nie wiem.

POMOCY !

Piotr
m...@w...pl
Garland Greene
m...@w...pl
----------------------
On my signal unleash hell !

2. Data: 2003-12-30 12:47:19

Temat: Re: Angina i Augmentin ?
Od: Garland Greene <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam, że nie miałem gorączki przy objawach.
Garland Greene
m...@w...pl
On my signal unleash hell !

Ból, palenie i czesciowy zanik czucia na biodrze
Ból głowy po urazie-pilne
Proszę o rady
ortopeda- plaskostopie ,stawy itp
100matologia- rosnie mi 8smy zab, krzywo - co robic?