Anioł Pański w szkole

1. Data: 2008-10-07 17:05:17

Temat: Anioł Pański w szkole
Od: "Wojtek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

Pytam z czystej ciekawości.

Czy w waszej szkole też księża organizują modlitwę Anioł Pański na dużej
przerwie ? Myślałem, że to lokalna inicjatywa, dopóki nie okazało się, że w
innej szkole też wpadli na ten pomysł.

Pozdrawiam,

w.

2. Data: 2008-10-07 17:57:00

Temat: Re: Anioł Pański w szkole
Od: "Sławek K." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przerwie ? Myślałem, że to lokalna inicjatywa, dopóki nie okazało się, że
> w innej szkole też wpadli na ten pomysł.

W mojej szkole (technikum, liceum, zawodówka) nie.

Pozdrawiam
Sławek

3. Data: 2008-10-08 09:55:40

Od: "Andrzej" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa inicjatywa Jeśli udział biorą wszyscy uczniowie to nie maja czsau
nainne (niepożądane w szkole).Czyli maja zagospodarowany czas.
Chociaż w niktórych szkołach nie wyobrażam sobie tego technicznie. Np. duża
liczba budynków.
Andrzej

4. Data: 2008-10-08 12:11:02

Od: "Marcin \"Herkay\" S." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w waszej szkole też księża organizują modlitwę Anioł Pański na dużej
> przerwie ? Myślałem, że to lokalna inicjatywa, dopóki nie okazało się, że
> w innej szkole też wpadli na ten pomysł.

Cóż w Gimnazjum na razie nie odprawiamy modlitw na długich przerwach,
większość osób zazwyczaj uczy się wtedy na następny przedmiot (a to niefart
że mamy akurat przedmiot ścisły po długiej przerwie).

Marcin "Herkay" S.
www.starwars.legnica.pl

5. Data: 2008-10-10 19:04:12

Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gcg4pk$609$1@news.onet.pl Wojtek <...@...pl> pisze:

> [...]
> przerwie ? Myślałem, że to lokalna inicjatywa, dopóki nie okazało się,
> że w innej szkole też wpadli na ten pomysł.

Ja też pytam z czystej ciekawości.
A co w waszej szkole w tym czasie z uczniami wyznającymi inne gusła oraz nie
wyznającymi żadnych?

--
Jotte

6. Data: 2008-10-28 17:36:16

Od: "Wojtek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też pytam z czystej ciekawości.
> A co w waszej szkole w tym czasie z uczniami wyznającymi inne gusła oraz
> nie wyznającymi żadnych?

Nie pytam o to, lecz zastanawia mnie, czy to w ogóle jest legalne. Znam
(publiczną) szkołę (chodzi o Warszawę), w której Anioł Pański odmawia się
codziennie i w której informacje o tych modlitwach rozwieszone są w całej
szkole. Więc z pewnością ktoś na te modlitwy chodzi.

Nie mam złudzeń co do KK i domyślam się, jaki może być dalszy ciąg, ale to
zupełnie inna sprawa. Przede wszystkim mam wrażenie, że szkoła ma zupełnie
inny cel niż publiczne praktykowanie własnego światopoglądu. Cel dużo
bardziej przyziemny i "techniczny".

w.

7. Data: 2008-11-05 07:26:08

Od: "Koziol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

;d;d;d;;d;d;d;d;d;;d;d

8. Data: 2008-12-05 23:11:19

Od: "asek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2008-12-05 23:12:24

Od: "asek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przerwie ? Myślałem, że to lokalna inicjatywa, dopóki nie okazało się, że
> w innej szkole też wpadli na ten pomysł.

Moja szkola nosi Imię Jana Pawła II i takiej tradycji nie ma.

Targi Edukacyjne 3D
[spam] Trójwymiarowe Targi Edukacyjne ACI
kurs dla bibliotekarzy
Kurs maturalny - gdzie?
plan pracy (muzyka)