Re: Anioł Pański w szkole

From: "Wojtek" <...@...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Anioł Pański w szkole
Date: Tue, 28 Oct 2008 18:36:16 +0100

> Ja też pytam z czystej ciekawości.
> A co w waszej szkole w tym czasie z uczniami wyznającymi inne gusła oraz
> nie wyznającymi żadnych?

Nie pytam o to, lecz zastanawia mnie, czy to w ogóle jest legalne. Znam
(publiczną) szkołę (chodzi o Warszawę), w której Anioł Pański odmawia się
codziennie i w której informacje o tych modlitwach rozwieszone są w całej
szkole. Więc z pewnością ktoś na te modlitwy chodzi.

Nie mam złudzeń co do KK i domyślam się, jaki może być dalszy ciąg, ale to
zupełnie inna sprawa. Przede wszystkim mam wrażenie, że szkoła ma zupełnie
inny cel niż publiczne praktykowanie własnego światopoglądu. Cel dużo
bardziej przyziemny i "techniczny".

w.