Anomalie rozwojowe!

1. Data: 2003-10-04 19:09:12

Temat: Anomalie rozwojowe!
Od: Faust <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem studentem 2 roku stomy i mam duuuzy problem. Mam przedstawic w
poniedzialek krotki referat 3-5 minut na temat nastepujacych anomali...:
Szczelina w kregosłupie
zmiennosc liczyby kregow
zebra szyjne i ledzwiowe
brevicolis congenit
kregozmyk
zwezenie czaszki
melomelia
amelia
syndactylia
polidactylia

W zwiazku z tym mam prosbe przynajmniej o wskazanie zrodel najlepiej
jakis w internecie na temat powyzszych przypadlosci. Jesli ktos bylby
tak laskawy i napisal mi pare slow o nich bylbym bardzo wdzieczny.
O czesci juz wiem ale ciagle za malo.
Wystarczy napisac "co to za przypadlosc, czym jest spowodowana (gen,
niedobor jakis substancji w ciazy, hormony itp), ew jakies ciekawostki z
nia zwiazane.
Musze gadac o tym wszystkim 3-5 minut wiec nie za dokladnie.
Za wszelkie wskazowki i podpowiedzi z gory dziekuje.
Pozdrawiam
Faust

--
Si vis amari ama!

2. Data: 2003-10-05 17:48:44

Temat: Re: Anomalie rozwojowe!
Od: "otucha" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faust" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Musze gadac o tym wszystkim 3-5 minut wiec nie za dokladnie.
> Za wszelkie wskazowki i podpowiedzi z gory dziekuje.

Nigdy w życiu nie poszłabym do takiego leniwego i niezorganizowanego
stomatologa. Czy za parę lat też będziesz stosował praktyki wyręczania się
innym stomatologiem??

PS. ehhhhh te anomalie w służbie zdrowia.....

otucha

3. Data: 2003-10-05 20:21:34

Od: Faust <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik otucha napisał:

> Nigdy w życiu nie poszłabym do takiego leniwego i niezorganizowanego
> stomatologa. Czy za parę lat też będziesz stosował praktyki wyręczania się
> innym stomatologiem??

NIE NO ZABIJE! Prawda jest taka ze na grupach to ludzie slabo sie znaja
chyba na tym o co pytam. Bo na 6 grupavch dostalem tylko JEDNA
podpowiedz do jednego terminu.

A propos lenistwa siedze od 2 dni (wczoraj do 3 w nocy) nad
podrecznikami i encyklopediami, szukam w necie i MIEDZY INNYMI zapytalem
sie na grupach!!!! Ale na grupach ludzie sie nie znaja to wola
odpowiedziec wlasnie w ten sposob!

Cholera! Juz druga taka odpowiedz dostaje... LENIWY - jak dostalem
pierwsza to w ogole w szal wpadlem bo aqrat dzwigalem na kolanach
patofizjologie szczegolowa... I SIE LENILEM!!!

A dlaczego to jestem nierozgraniety???
Teraz na pewno bo jestem zmeczony zbieraniem niesprawiedliwych batow!

PS. ZADANIE JUZ W PELNI ZROBILEM SAM! I tylko przy jednym pomogla mi
zyczliwa dusza z internetu wskazujac strone opisujaca zagadnienie po
angielsku. JA referat z tej strony wzialem i wynotowalem najwazniejsze
rzeczy i WQLEM na pamiec bo musze to recytowac..

Bardzo zawiodlem sie na grupowiczach. Ze nikt nie odpowiada to jeszcze,
ale ze jeszcze mnie biczuja za to ze NIE WIEM ze sie PYTAM szukam ZRODEL
itp. Co w tym zlego na tym polega studiowanie wyobraz sobie... Przerylem
ksiazki nie znalazlem to pytam na grupach...

Nikogo nie prosilem o napisanie mi referatu! Prosilem tylko o POMOC w
znalezieniu zrodel.
Przepraszam ze szukam w zlym miejscu, moze to buylo OT.

--
Si vis amari ama!

choroby zakazne, stronki kosmetyczne !!!
help !!!!!!
korekta nosa- info
Żywność niskokaloryczna
+++Bilirubina,ALAT,ASPAT +++