Antybiotyk Sumamed - kilka pytan

1. Data: 2004-10-07 05:00:18

Temat: Antybiotyk Sumamed - kilka pytan
Od: "Apollyon" <w...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W zwiazku z podejrzeniem chlamydiozy albo co bardziej prawdopodobne rzeżączki
byłem wczoraj u dermatologa-wenerologa która przepisał mi morderczą dawke 2
tabletek antybiotyku Sumamed 2x500mg do wzięcia na jeden raz. I to wszystko.
Zawsze bylem przekonany że antybiotyki sie bierze przez kilka dni w jakims
konkretnym dawkowaniu na dzień a nie tylko raz i po sprawie. Najgorsze jest to
ze rano wstałem i zobaczyłem znowu białą wydzieline z cewki moczowej chociaz
musze przyznac ze przestałem odczuwać pieczenie przy oddawaniu moczu. Czy ten
Sumamed jest skutecznym antybiotykiem? Jak długo sie utrzymuje w organiźmie?
Zaniepokoiło mnie to ze wydzielina byla dzisiaj rano,a moze stawiam zbyt
wysokie wymagania temu antybiotykowi i po prostu musze czekac na szczęsliwe
zakonczenie sprawy przez kilkanascie dni?
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-10-07 05:37:05

Temat: Re: Antybiotyk Sumamed - kilka pytan
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

04100707001837@polnews,
Apollyon <w...@y...com>:

> [...]
> jeden raz. I to wszystko. Zawsze bylem przekonany że antybiotyki sie
> bierze przez kilka dni w jakims konkretnym dawkowaniu na dzień a nie

Zerknij do ulotki. Dokladnie takie jest zalecane dawkowanie w tego typu
zakazeniach.

> [...]
> moze stawiam zbyt wysokie wymagania temu antybiotykowi i po prostu
> musze czekac na szczęsliwe zakonczenie sprawy przez kilkanascie dni?

Stezenie terapeutyczne utrzymuje sie 5-7 dni, poczekaj.

--
Robert

3. Data: 2004-10-07 05:37:13

Od: "bartek" <!!!!@!!!.%%> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo skuteczny!!!!
Bardzo właściwy Sposób leczenia.
Czekaj cierpliwie na efekt.
Przeczytej ulotke załączoną do opakowania.

4. Data: 2004-10-08 23:52:50

Od: "Aksak" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten lek jest wlasnie tak "skonstruowany" dla wygody - raz bierzesz i masz z
glowy. Swoja droga jakis czas temu dorabialem robiac badania wsrod lekarzy
ginekologow na temat chlamydii i sumamedu :)

--
ozdrawiam

Aksak
GG 4038865

szkodliwosc - dla nerek?
Astygmatyzm - jak to jest z tymi szklami ?
PILNE prosze o radę.
Czy na cmentarzu mozna zdobyc czaszke?
kupie czaszke