Antybiotyki a uczulenie

1. Data: 2000-01-26 10:20:25

Temat: Antybiotyki a uczulenie
Od: "Sylwia" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam problem i prosze was o pomoc. Zazywam antybiotyk o nazwie OSPAMOX (mam
chore zatoki), od momentu gdy zaczelam go brac moje wargi sromowe zrobily
sie czerwone, napuchniete i bolace. Mam pytanie czy to ma jakis zwiazek z
tym lekiem i co zrobic z tym problemem.? Oczekuje rozsadnych odpowiedzi.
Do zobaczyska

2. Data: 2000-01-26 21:48:31

Temat: Odp: Antybiotyki a uczulenie
Od: "Marta M" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86mhor$48c$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> tym lekiem i co zrobic z tym problemem.? Oczekuje rozsadnych odpowiedzi.

Lekarzem nie jestem, ale skad inand wiem, ze antybiotyki oslabiaja ogolnie
odpornosc organizmu i zaburzaja rownowage kwasowo-zasadowa, dlatego czasami
sie zdarza, ze podczas przyjmowania antybiotykow, moze wystapic grzybica
narzadow rodnych ... a ona kiedys, przynajmniej u mnie sie tak zaczela.
Najlepiej zglos sie do ginekologa, albo powiedz interniscie jaki jest
problem i pewnie przepisze ci clotrimazol a potem lactovaginal. Generalnie
przy sklonnosciach do grzybicy podczas przyjmowania antybiotykow nalezy
rowniez aplikowac sobie cos dopochwowo.

Pozdrawiam i zycze wyzdrowienia, bo wiem ze to jest okropne.

MM

3. Data: 2000-02-08 16:34:04

Temat: Re: Antybiotyki a uczulenie
Od: tg <g...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia wrote:

> [...]
> zwiazek z
> tym lekiem i co zrobic z tym problemem.? Oczekuje rozsadnych

Ospamox to nazwa handlowa amoksycyliny (tzn. jednego z preparatow).
A amoksycylina coz, antybiotyk dosc silny, grzybica mogla sie
przyplatac jak nic.
a i miejsce dla grzybic typowe.(najprawdopodobniej to kandydoza bo to
sie tak
luubi "przyplatac z niczego")

4. Data: 2000-02-08 18:44:58

Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rownie dobrze moze byc to faktycznie reakcja uczuleniowa. Amoksycylina
nalezy do penicylin, a na nie uczulenia zdarzaja sie wzglednie czesto.
SG
U?ytkownik tg <g...@c...net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisa3:3...@c...net.pl...

> [...]
> przyplatac jak nic.
> a i miejsce dla grzybic typowe.(najprawdopodobniej to kandydoza bo to

Przewlekle zapalenie piersi
Gdzie jest Marcin
Potrzebna pomoc w celu rozwiązania problemu
Piramida - czy to leczy?
Dwa pojęcia - proszę o pomoc