Antykoncepcja

następny post »
Data: 2003-10-30 11:10:18
Temat: Antykoncepcja
Od: "Oremiusz" <o...@N...pl>

Pewnie ten temat był nieraz wałkowany na tej grupie. Mam jednak pytanie
do ludzi bardziej doświadczonych. Moja dziewczyna bierze leki Harmonet.
Niestety czasem zapominała o braniu leku w określonej godzinie. Kilka razy
zdarzyło sie, że przyjęła po dwuch godzinach, raz po 4h. Pozatym lek był
brany właściwie. Czy ma to jakis duży wpływ na antykoncepcję, czy
konsekwencją moze być zachwianie tej antykoncepcji? Proszę o wiarygodna,
konkretna odpowiedź.