Antykoncepcja

2. Data: 2001-12-31 18:57:56

Temat: Re: Antykoncepcja
Od: "kinga" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Kamińska napisał(a) w wiadomości: ...
>A ja mam pytanie tylko potocznie związane z tematem. Interesuje mnie bowiem
>jak pigułka antykoncepcyja (w jakim czasie i stopniu) może pomóc mi w
>zwalczeniu trądziku.
Decyzję podejmuje lekarz po badaniach hormonalnych. Dobre dzialanie
"antytrądzikowe" ma Diane-35. Pozostałe tabl. równiez lecz w mniejszym
stopniu. Poprawa jest widoczna juz po 2-3 m-cach.
Pozdrawiam! Kinga

1. Data: 2001-12-31 18:57:56

Od: "kinga" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-01-04 14:55:47

Temat: Antykoncepcja
Od: "Renata Kamińska" <R...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam pytanie tylko potocznie związane z tematem. Interesuje mnie bowiem
jak pigułka antykoncepcyja (w jakim czasie i stopniu) może pomóc mi w
zwalczeniu trądziku. Należy dodać, że lata młodości mam już za sobą
(konkretnie 26 lat). Wielokrotnie odwiedzałam dermatologów, nic to nie dało.
Z góry dzięuję za pomoc. To że z tym pytaniem muszę zwrócić się do
ginekologa wiem, jednakowoż chcę najpierw zgłębić wiedzę teoretycznie i
zdecydować się na tą metodę leczenia lub też nie.

Pozdrawiam grupę Renia

4. Data: 2002-01-05 18:14:24

Temat: Odp: Antykoncepcja
Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam diane-35, sama używam i jest wspaniale, wcześniej moja cera była
koszmarna, zresztą po odstawienu tabletek widać różnicę, niestety trzeba
robić przerwy w stosowaniu pigułki
Użytkownik kinga <k...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a14r27$a3o$...@s...icm.edu.pl...

5. Data: 2002-01-07 07:21:54

Od: "Renata Kamińska" <R...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Teraz skoro mam potwierdzoną informację, mogę śmiało udać się do
specjalisty.
Pozdrawiam
Renia

6. Data: 2002-01-09 18:13:44

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Jan 2002 15:55:47 +0100, "Renata Kamińska"
<R...@v...com.pl> wrote:

> [...]
>ginekologa wiem, jednakowoż chcę najpierw zgłębić wiedzę teoretycznie i
>zdecydować się na tą metodę leczenia lub też nie.

26 lat masz!!!!To tylko kupic sobie trumne
trzeba;-)))!!!!Rany!!!!!!!!Dziewczyno, mnie leci rok 27 i uwazam, ze
mlodosc jeszcze przede mna a Ty mnie tutaj zalamujesz!!!
Pewna jestes, ze Twoje klopoty z cera zwiazane sa z hormonami??Czy
robilas badanie posiewu? Jezeli nie, to zrob koniecznie! To moze byc
gronkowiec a wowczas leczenie hormonalne nic nie da. Mnie tez dawno
temu ginekolog leczyl Diana-35. Mialam nieregularnie okres i wydawac
sie moglo, ze przyczyna tkwi w zaburzeniach hormonalnych. Pozniej
dowiedzialam sie, ze bardzo czesto przyjmowanie Diany powowduje wzrost
stezenia prolaktyny. Mi Diane-35 niewiele pomoglo w leczeniu tradzika.
Nie mialam duzych zmian tradzikowych na twarzy, ale zawsze cos
wyskoczylo i nawet nie przypuszczalam, ze to moze byc gronkowiec (nikt
nie przypuszczal. Dopiero jak zaczely mi sie klopoty z oczami (stany
zapalne powiek, zrobilam sobie na wlasna reke badanie posiewu ze skory
i workow spojowkowych. Na skorze wykazano obecnosc gronkowca.

Wszystkiego dobrego!!

Saanale

7. Data: 2002-01-10 08:46:15

Od: "Renata Kamińska" <R...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stara się nie czuję, a lata młodości miały tu oznaczać lata kiedy to jednak
trądzik dominuje, czyli okres nastoletni. Dzięki za pomoc.
Na razie zdecydowałam się na Diane. Jak mi nie pomoże, będę próbować dalej.
Pozdrowiam
Renia

8. Data: 2002-01-10 14:08:40

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jan 2002 09:46:15 +0100, "Renata Kamińska"
<R...@v...com.pl> wrote:

>Stara się nie czuję, a lata młodości miały tu oznaczać lata kiedy to jednak
>trądzik dominuje, czyli okres nastoletni.

Rozumiem:-)). Wiem, co to znaczy:-(.
>Dzięki za pomoc.
>Na razie zdecydowałam się na Diane. Jak mi nie pomoże, będę próbować dalej.

Miejmy nadzieje, ze nie bedziesz musiala jednak probowac dalej:-))).
Nie martw sie!Uszy do gory!!:-))

Pozdrawiam,

Saanale

MP System