suchy kaszel?

1. Data: 2001-12-31 08:49:48

Temat: suchy kaszel?
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Meczy mnie od kilku dni suchy kaszel (rano i wieczorem , w ciagu dnia troche
sie uspokaja. Nie mam kataru , bolu gardla ani goraczki.

prosze o porade. Oprucz tego za powinnam udac sie do lekarza.

2. Data: 2001-12-31 10:41:19

Temat: Re: suchy kaszel?
Od: "Dżechutimes" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie ,ze na badania pluc
Suchy kaszel brzmi jak suchoty
a na suchoty sie umiera
Nie ma pan stanu podgoraczkowego wieczorem?

3. Data: 2001-12-31 11:06:53

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie ma pan stanu podgoraczkowego wieczorem?
> suchoty to brzmi calkiem niezle, ile mi zostalo jeszcze czasu zanim umre?
mam nadzieje ze jeszcze zdaze sie pobawic na dzis na balu sylwestrowym?

4. Data: 2001-12-31 12:05:12

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Dec 2001 s...@p...onet.pl wrote:

> mam nadzieje ze jeszcze zdaze sie pobawic na dzis na balu sylwestrowym?

jesli przychylic sie do sugestii, ze moga to byc suchoty - to gdy
beda to galopujace suchoty to byc moze, ze nie ...

Powaznie to kaszel jest objawem wielu chorob ukladu oddechowego
i po prostu trzeba to zdiagnozowac - gruzlica to tylko jedna
z mozliwych przyczyn

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2001-12-31 14:01:47

Od: "Marcin Roszkowski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeezu slodki! od razu gruzlice aplikujecie czlowiekowi?

spadek wagi
codzienne stany podgoraczkowe
utrata apetytu
poty nocne
oslabienie
kaszel z wydzielina
RTG!
... i dopiero gruzlica.

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...

6. Data: 2001-12-31 21:24:18

Od: "optymaln.republika.pl" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim przypadku suchy kaszel był objawem alergii na kurz domowy. Wyleczyłem
się z niej dzięki diecie optymalnej. Szczegóły na stronie
http://optymaln.republika.pl

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia
Wiesław Kaniowski
http://optymaln.republika.pl

7. Data: 2002-01-01 13:53:48

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako s...@p...onet.pl zapodała:

> Witam,
>
> Meczy mnie od kilku dni suchy kaszel (rano i wieczorem , w ciagu dnia
> troche sie uspokaja. Nie mam kataru , bolu gardla ani goraczki.

Lyżka majeranku zalana szklanką wrzątku i wypić. A potem do lekarza. Chyba,
że unikasz, jak ognia;-)

Justyna

8. Data: 2002-01-01 22:11:53

Od: Aida <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> sie uspokaja. Nie mam kataru , bolu gardla ani goraczki.
>
> prosze o porade. Oprucz tego za powinnam udac sie do lekarza.

Mnie również czasem męczył bardzo mocny suchy kaszel, lekarz był bezradny,
proponował preparaty dla astmatyków, bo niczym nie mógł tego wyleczyć. Ktos
polecił mi lekarstwo NeoAzarina - dostępny w aptece bez recepty lek (chyba
ziołowy), po 5 dniach kaszel całkowicie ustšpił (a męczył mnie przez dwa
miesišce).Teraz, kiedy tylko kaszel zaczyna się pojawiac od razu biorę te
tabletki wg wskazan na opakowaniu i kaszel znika. Może Tobie też pomogš.
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Pozdrawiam.

9. Data: 2002-01-02 15:15:04

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie uspokaja. Nie mam kataru , bolu gardla ani goraczki.
>
> prosze o porade. Oprucz tego za powinnam udac sie do lekarza.

Jak widac , chyba nie byly to suchoty. Dzis ide do lekarza i mam nadzieje ze
postawi poprawna diagnoze. Ale roznie to bywa. Raz jest dobra za pierwszym
razem a raz za drugim, trzecim ....

10. Data: 2002-01-03 14:58:50

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osoba znana jako s...@p...onet.pl zapodała:

> Lyżka majeranku zalana szklanką wrzątku i wypić. A potem do lekarza. Chyba,
> [...]
Lekarzy unikam. Ale wczoraj bylam u lekarza, i stweirdzil
ze prawdopodobnie to na tle alergicznym ten kaszel. Mam nadzieje ze to wlasciwa
diagnoza. Okarze sie za kilka dni.

Najlepsze życzenia Sylwestrowe
Medycy, Lekarze i Doktory
Zastrzyki przeciw tradzikowi - czy jest sens ponowic po paru latach ?
2 pytania
Badanie ojcostwa DNA.